Nettikirppisten ärsyttävimmät sanonnat? Ihanuudet sun muut...
Itselläni palaa hermot joka kerta kun joku myy HAMOSTA tai MEKKOSTA. IHANUUSHAMONEN se vasta ostohalut herättääkin. Nettikirppiksellä mikään ei myöskään koskaan ole pientä kokoa vaan aina NAFTIA. Mitään ei ole käytetty paria kertaa vaan aina PARISTI.
Kommentit (81)
Erittäin hyväkuntoinen ja lähes uudenveroinen, mutta etumukselle on kaatunut pullollinen kynsilakkaa joka ei lähde pois. Sekoittuu kuitenkin mukavasti kuosiin, joten ei haittaa käytössä eikä näy kuin 3 metrin päähän. hihassa on 5cm x 5cm reikä. Näppärä korjaa parilla(kymmenellä) pistolla.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:14"]
Erittäin hyväkuntoinen ja lähes uudenveroinen, mutta etumukselle on kaatunut pullollinen kynsilakkaa joka ei lähde pois. Sekoittuu kuitenkin mukavasti kuosiin, joten ei haittaa käytössä eikä näy kuin 3 metrin päähän. hihassa on 5cm x 5cm reikä. Näppärä korjaa parilla(kymmenellä) pistolla.
[/quote]
Näitä on oikeesti yllättävän paljon!!
^No niin on, ja hintapyynti saattaa olla ihan tolkuton, tyyliin 15e.
Oho! Sanon itse lähes aina esim. siistissä käytetyssä kunnossa. En osannut arvata että ärsyttäisi.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:07"] "Hyvässä käytetyssä kunnossa". [/quote]
Voi ei, itse olen käyttänyt tätä ja pahoittanut jonkun mielen :)
Ja tuotteet tosiaankin hyväkuntoisia, joskin käytettyjä, mutta ehdottoman tahrattomia ja ehjiä. Mitä sitä sit SAA kirjoittaa? :D [/quote] Tuo voi tarkoittaa joko todella siistiä tai jo hieman nuhjuuntunutta (käytettyksi ihan hyvä).
[/quote]
Kyseessä siis ollut nimenomaan hyväkuntoinen vaate. Toki itseäkin harmittaisi jos tuollaisen kuvauksen jälkeen huomaisikin vaatteessa olevan jotain vikaa. Täytynee kehua vaatteita ensi kerralla paremmin jos mielikuvaksi jää p**ka vaate ;)
T. 12
"kysy mittoja jos kiinnostuit!", pitäis kyllä ihmisen ymmärtää laittaa kaikki oleellinen tieto niihin ilmoituksiin, eikä vain että "punainen paita, kysy minkä kokoinen niin kerron", uuugh :)
Ihana retro -jostain 90-luvun äitiyspakkauksen vaatteesta.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:41"]
Ihana retro -jostain 90-luvun äitiyspakkauksen vaatteesta.
[/quote]
Ja kaikki muu onkin uusretroa... Alkaa retro pursuta korvista!
Jo aiemmin mainittu: "paristi pidetty ". Onko se edes suomen kieltä? Paristi. Ja toinen, mikä ärsyttää on otsikot tyyliin: "Ihanuuksia Ellen karderoobista suloisille sutturoille". Voi oksetus!
Timmi. Timmi paita, timmi takki, timmi sitä, timmi tätä.
"Haikeudella luovun" "on ollut meidän lemppari paita!!" Yms. Turhia mainintoja. Ei minun ostopäätökseeni vaikuta myyjän side vaatteeseen, tai myyjän mielipide vaatteesta...
"Pitkän harkinnan jälkeen haikeudella luovun tästä ihanuudesta.. ". No aivan sama kuhan et laita mitään tunnearvolisää hintaan.
Tulipas samaan aikaan sama ärsytys nro 26 :) T. 27
Myynnissä Ticket to heavenin musta toppahaalari. Polvissa viiltoreiät, takamuksessa harmaantunutta/karheumaa, molemmat hihansuut kuluneet ja kauluksessa reikä kun lapsi pureskeli sitä.
Muuten vielä hyvä haalari! Hintapyyntö 75 e plus postit.
Myynnissä "sitäsuntätä"! Tarjoa!
Ostaja: "Tarjoon 5e"
Myyjä: "No ei kyllä niin halvalla lähde."
O: "10e?"
M: "No kyllä 20 pitäis saada."
Voitko nyt helvetti ilmoittaa sen myyntihinnan heti, ei kulu kummankaan aikaa hukkaan! Kerta kuitenkin tiedät suunnilleen mitä tuotteesta haluat, PRKL!!!!
Kuvan mukainen tuote.
Ei siis mitään tietoa enempää kuin se kaukaa otettu kuva ja otsikossa lukee "punainen ph 110". Kuvasta sitten voi päätellä että ph on joku paita.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:07"]
"Hyvässä käytetyssä kunnossa".
[/quote]
Voi ei, itse olen käyttänyt tätä ja pahoittanut jonkun mielen :)
Ja tuotteet tosiaankin hyväkuntoisia, joskin käytettyjä, mutta ehdottoman tahrattomia ja ehjiä. Mitä sitä sit SAA kirjoittaa? :D
[/quote]
Tuo voi tarkoittaa joko todella siistiä tai jo hieman nuhjuuntunutta (käytettyksi ihan hyvä).