Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei Allways-siteet todellakaan oo parempia kuin Rainbowin halvemmat

Vierailija
16.10.2014 |

Ostin pari pakettia Allwaysia, halusin välillä kokeilla niitä kun normikäytössä on ollu aina Rainbow-siteet.
Noh, onneksi on kohta paketit käytetty. En oikein tykännytkään niistä. Kauhean muovisen tuntuisia ja se veri jää jotenkin lillumaan siihen pinnalle. Yäk!!! Vaikka joku oma imutekniikkansa niissäkin vissiin pitäisi olla.
Muovisuutensa takia tuntuu vielä rapisevan enemmän kuin Rainbowin siteet.
Rainbowiin oon ollu tähän mennessä ihan tyytyväinen. Hyvä hinta-laatusuhde ja kivan "kangasmainen" pinta.
Vaihtelun vuoksi halusin välillä kokeilla jotain muutakin merkkiä. Näköjään vanhassa vara parempi, yleensähän se näin on. ;-)
Joo ja kuukuppijuttuja en halua kuulla, sen kansaa mä en tuu koskaan pelleilemään. ;-)

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä tajunnut että miks pitää käyttää noita siteitä? Hautoo, hikoo ja veri lilluu vaipassa ja haisee kauhealle. Yäk

Vierailija
2/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:01"]Mä en oo ikinä tajunnut että miks pitää käyttää noita siteitä? Hautoo, hikoo ja veri lilluu vaipassa ja haisee kauhealle. Yäk
[/quote]
Miksi ei? Mä en tykkää kuukautisten aikana tunkea mitään ylimääräistä sisääni. Ainoastaan parina ekana päivänä, kun kuukautiset on kovimmillaan, pakko käyttää siteen lisäksi myös tamponia.
Mutta loppuajan oon pelkällä siteellä.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kakkosen kanssa samaa mieltä. En oikein keksi mitää älöttävämpää kuin verinen haiseva rätti housuissa, yökötys!

Vierailija
4/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onekin ei tarvi kärsiä menkoista, kiitos kierukan ;)

Vierailija
5/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:08"]Onekin ei tarvi kärsiä menkoista, kiitos kierukan ;)
[/quote]

Onneksi, tarkoitus lukea :D

5

Vierailija
6/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama, siis että Alwaysit on muovisia, hiostavia ja rapisevia. Vuokkoset, libresse ja rainbow on parhaita :)

Vierailija
7/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en tajua kuinka joku voi tunkea jonkun v***n shottilasin p*****nsa ja läträtä bloody maryjensa kanssa ... Hei, mutta itseasiassa mua ei oikeesti kiinnosta miten kukakin kuukautisvuotonsa koppaa kiinni...

Mä luulen että Rainbowin ja Alwaysin ero tulee esille runsaassa vuodossa. Mulla on runsaat menkat enkä niillä uskalla luottaa oikein muuhun kun Alwaysiin. Ne on kyllä inhottavan muovisia mutta toimivat (minulla) parhaiten. Loppuvuodosta käytän sitten halpissiteitä. Rainbowilla oli ennen sellainen pehmeä, paksu "patja" joista tykkäsin, mutta niitä ei enää ole.

Vierailija
8/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Always on always ollut muovinen ja hautova härpäke. Ainoa seikka, jolla se saattoi ammoisina aikoina pärjätä Libresselle oli sen ohuus. Ihoni ei ole koskaan kestänyt Alwaysin tuotteita, joten saavat jäädä kaupan hyllyyn. Vuokkosten biot ja muut lisäaineettomat merkit ovat herkkäihoiselle ainoa toimiva valinta. 

Vierailija
9/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hienompi merkki siteissä ja mitä kalliimpi hinta, sitä takuuvarmemmin side tai pikkuhousunsuoja on muovinen hirvitys. Mitä halvempi, sen ihanampi puuvillaisempi tuntu!

Vierailija
10/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kokeilla noita mitä mainitsit. Pakko se on vaan sidettä pitää vaikka itseänikin inhottaa. Kun ei muut keinot käy. Alwaysit oli parhaita silloin kun ne keksi siivekkeet niihin mutta sittemmin ne on vaan huonontuneet.

Vierailija
11/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tenat yhtä imukykyisiä kuin vaikkapa Rainbow'n siteet? Sopivatko siis myös verenimemiseen?

Vierailija
12/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään alwayssista. Se pinta ei tunnu märältä niinkin muissa. Mulla on kai herkät limakalvot kun muiden kanssa kuivuu ja kipeytyy. Makuasioita :)

Nyt mullaki on kyl mirena eikä menkkojs ollenkaan..

Vierailija
13/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi.

Vierailija
14/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä kuukuppeja ihan pieniäkin? Musta on ihan järkkyä tunkea sellaista suurta maljaa sisuksiini!

Vierailija
15/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 13:21"]

Onko niitä kuukuppeja ihan pieniäkin? Musta on ihan järkkyä tunkea sellaista suurta maljaa sisuksiini!

[/quote]

Jotenkin tää perustelu aina huvittaa mua. Aika moni on kuitenkin harrastanut myös seksiä joten kuukuppi on aika pieni tavara kuitenkin..

Mutta joo, silti sanon että kuukuppi. Ei roskaa, eikä kamalia ällöttäviä hikisiä siteitä. Ja rahaakin säästyy. Luonnollisempaa mun mielestä se veri siellä kupissa on kun siinä siteessä lillumassa. Ja se haju, yyh.

Vierailija
16/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteet haisee ja kuka hautoo sellaista haarovälissään tuntitolkulla. Hyi yi yi. Tamponitkin ymmärrän paremmin.

Vierailija
17/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 13:21"]

[/quote]

Jotenkin tää perustelu aina huvittaa mua. Aika moni on kuitenkin harrastanut myös seksiä joten kuukuppi on aika pieni tavara kuitenkin..

Mutta joo, silti sanon että kuukuppi. Ei roskaa, eikä kamalia ällöttäviä hikisiä siteitä. Ja rahaakin säästyy. Luonnollisempaa mun mielestä se veri siellä kupissa on kun siinä siteessä lillumassa. Ja se haju, yyh.
[/quote]
Mä taas en osaa kuvitellani itteni sisälle mitään kuppia, joka päivän päätteeksi jo hölskyy yli äyräidensä siellä sisällä. :-X
Ap

Vierailija
18/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän pelkästään siteitä, so what. Täällä kun aina väitetään että haisee, niin olen kysellyt kaverilta että haisenko. Vastaus oli ettei tunne mitään hajua. Siteen kun vaihtaa tarpeeksi usein, niin ei haisekaan. Vaihtoväli menkkojen alussa on tunti, myöhemmin sama side max 3 tuntia. Alapesu illalla Lactoline pesunesteellä ja aamulla pelkällä vedellä. Huolellinen kuivau.

Jos teillä värkit haisee, niin taitaa olla tulehusta tmv. Suosittelen siis lääkärissä käyntiä.

Vierailija
19/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Pirkkaa tai Rainbowta. Joku kalliimpi sidemerkki, olikohan Always tai Libresse, alkoi haista kamalalle joutuessaan veren kanssa kontaktiin.

En tykkää tamponeista, laittaminen ja pois ottaminen on aina epämiellyttävää. Siteet helpompia. En halua ahtaa sisääni myöskään kuukuppia.

Vierailija
20/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi siteet! Kuinka voitte vielä käyttää niitä? Ihan sama mikä merkki. Terveisin kuukuppijihadisti. Ps. Suunnittelen terrori-iskua Prisman terveyssidehyllyyn...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi