Ei Allways-siteet todellakaan oo parempia kuin Rainbowin halvemmat
Ostin pari pakettia Allwaysia, halusin välillä kokeilla niitä kun normikäytössä on ollu aina Rainbow-siteet.
Noh, onneksi on kohta paketit käytetty. En oikein tykännytkään niistä. Kauhean muovisen tuntuisia ja se veri jää jotenkin lillumaan siihen pinnalle. Yäk!!! Vaikka joku oma imutekniikkansa niissäkin vissiin pitäisi olla.
Muovisuutensa takia tuntuu vielä rapisevan enemmän kuin Rainbowin siteet.
Rainbowiin oon ollu tähän mennessä ihan tyytyväinen. Hyvä hinta-laatusuhde ja kivan "kangasmainen" pinta.
Vaihtelun vuoksi halusin välillä kokeilla jotain muutakin merkkiä. Näköjään vanhassa vara parempi, yleensähän se näin on. ;-)
Joo ja kuukuppijuttuja en halua kuulla, sen kansaa mä en tuu koskaan pelleilemään. ;-)
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 11:22"]
Jos kuukuppia markkinoitaisiin paremmin ehkä ihmiset uskaltaisivat sen ostaa. Elämäni paras päätös! Ei tarvitse enää ikinä jättää niitä nyt kuvottavalta tuntuvia tamponeja ja siteitä vieraiden vessanroskiksiin haisemaan. Ekologisuus, mukavuus, rahan säästö, hygienia.... Siteet ja tampoonit isoa bisnestä, valtavat hyllyt täynnä kymmeniä eri merkkejä värikkäissä muoveissaan. "En halua mitään muovikuppia sisuksiini tunkea" on kyllä hatarin perustelu ikinä. Muovikäärein päällystetyssä teollisuuspumpulissa ei sitten ole mitään vikaa? Saati aikuisten vaipoissa (siteet). En edes halua tietää mitä myrkkyjä niihin on upotettu...Kuukuppi tehty luonnonkumista ja ei ole markkinointimiesten mieleen koska kestää useammankin vuoden jos pitää hyvää huolta ja puhdistaa oikein. Isommat voitot siitä käärii kun myy kuukaudesta toiseen niitä samoja pumpulipakkauksia niin ja oksentaa aina tasaisin väliajoin saman tuotteen erivärisellä pakkauksella...
En tunne ketään joka olisi kuukuppipäätöstään katunut.
[/quote] miksi saanut alapeukkua?
Ei toimi. Ihan samalla tavalla minua ällöttää tunkea kumikippoja sisuksiini, niin kuin niitä pumpulituppojakin. Ihan se Libresse tai vaikka Lidlin vastaava alapesuilla höystettynä on ihan hyvä, kunhan muistaa vaihtaa ajoissa ja suorittaa alapesun tarpeen vaatiessa.
Kuukuppijihadistit hyökkäsivät siis tähänkin keskusteluu, eipä yllättänyt. Teette vain hallaa ajamallenne asialle.
En ymmärrä tuota perustelua, että kyllähän se munakin menee sisälle. Ehkä hieman eri asia olla kiihottunut ja märkä kuin menkkainen ja kipeä. Kyllähän se vauvakin sieltä mahtuu tulemaan, eikä silti kukaan työnnä ehdoin tahdoin jotain meloneita alapäähän. Minulla tamponin laittaminen on inhaa, poisottaminen kivuliasta ja vaikkei tamponi siellä ollessaan tunnu, vierasesineen tiedostaminen on hermostuttavaa. Käytän siis siteitä. Hyväksi olen havainnut Libressen siteet.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 13:21"]
Onko niitä kuukuppeja ihan pieniäkin? Musta on ihan järkkyä tunkea sellaista suurta maljaa sisuksiini!
[/quote]
Jotenkin tää perustelu aina huvittaa mua. Aika moni on kuitenkin harrastanut myös seksiä joten kuukuppi on aika pieni tavara kuitenkin..
Mutta joo, silti sanon että kuukuppi. Ei roskaa, eikä kamalia ällöttäviä hikisiä siteitä. Ja rahaakin säästyy. Luonnollisempaa mun mielestä se veri siellä kupissa on kun siinä siteessä lillumassa. Ja se haju, yyh.
[/quote]
Penis sisällä on ihan toista luokkaa kuin epämiellyttävän tuntuinen muovikuppi, nimimerkillä kokemusta on. Kaikille ei sovi kaikki ja jokaisella on oma mieltymyksensä, itse käytän siteitä lähinnä siksi, että vuotoni on hyvin niukka ja kuivaan alapäähän on kamalan kivuliasta työntää kuukuppia tai tamponia saati koittaa olla normaalisti, kun se tuntuu epämiellyttävästi koko ajan. Kaapissa ovat nekin silti vielä kaiken varalta, mutta siteitä käytän pääsääntöisesti. :)
Puuvillaisissa siteissä on paras puuvillainen tuntu ;)
Itse komppaan myös Rainbown siteitä. Hieman on hintaeroa niiden hyväksi vs. Allways/Libresse. Ja pelittävät ihan hyvin, ainakin mulla. Joskus tässä taannoin kokeilin Allwayseja, voi Luoja, huonompaan suuntaan olivat menneet siitä, mitä ovat aikoinaan olleet. Siteet siis mulla käytössä, tamponeja en pysty pitämään. Kuukuppia olen tässä harkinnut, mutta harkinnan asteella vielä on..
Oon melkeimpä aina käyttänyt Alwayseja, mut tuntuu et aina kun pakkauksessa lukee jotain tyyliin "UUSI KOOSTUMUS" tms., ne on aina muuttunut huonompaan suuntaan :/ Nää nykyiset tosiaan tuntuu jatkuvasti tosi märiltä ja inhottavilta, ikäänkuin se tavara ei enää imeytyis niihin ollenkaan. Täytynee kokeille noita Rainbow:n.
En mäkään siteitä TYKKÄÄ käyttää, mutta kun on niin niukat menkat ettei tamponia pysty käyttämään (sattuu, limakalvot ärtyy), enkä tahdo mitään kumikuppeja sisuksiini, niin on vaan pakko tyytyä siteisiin.
Minä komppaan Vuokkoset -siteitä. Kallimmat merkit ei mulle sovi. Lisäksi ne siivekkeet tarttuu mulla jostain syystä usein jonnekin nivuseen, eivät pysy pikkareissa paikallaan.
Tamponia en voi käyttää, koska se tuntuu koko ajan. Ärsyttää. Samasta syystä en voi käyttää kuukuppiakaan.
En ole hysteerisesti minkään kuukautissuojan kannalla, mutta itse käytin nuorena siteitä, aikuisena vaihdoin tampooniin.
Myöhemmin päätin opetella kuukuppiin ekologisuuden ja rahansäästön vuoksi. Meni kuudet kuukautiset että opin käyttää varmasti sitä.
Olen kolmen lapsen äiti, käytän pientä kokoa. Jos asentaa kupin oikein, sitä ei edes tunne ennen kuin on tarve tyhjentää. Paino saa kupin tuntumaan.
Lisäksi kuukuppi pysyy paikoillaan alipaineen ja lihasten avulla. Se on siis hyvää treeniä samalla vaikka sitä ei huomaa.
vuokkoset long wing ollut tosi hyvä ja luotettava side, en alwaysia edes käytä.
Vuokkoset, Rainbow ja Lidlin siteet on mun mielestä hyviä :) Kalliimpia ostan tosi harvoin.
Yöäk inhoon kanssa alwayssiä! Lidl, xtra ja libresse käytössä ja tulvapäivinä tamppoonit. Hieman aiheuttaa alapäähän ärsytystä se, että tollero hautuu housussa.
Mä siirryin vuokkosiin niiden kotimaisuudenkin takia.
Tässä teille siteiden käyttäjille vähän asiaa formaldehydistä: http://www.vauva.fi/keskustelu/3920909/ketju/formaldehydittomia_terveyssiteita
Miksi suhtaudutte kuukuppeihin niin ennakkoluuloisesti ja vihamielisesti niitä kohtaan jotka sitä suosittelevat? Minusta on hienoa jos joku löytänyt paremma tavan. Ja täytyy myöntää että reppureissaus todella sujui helpommin Qkupin kera.