Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei Allways-siteet todellakaan oo parempia kuin Rainbowin halvemmat

Vierailija
16.10.2014 |

Ostin pari pakettia Allwaysia, halusin välillä kokeilla niitä kun normikäytössä on ollu aina Rainbow-siteet.
Noh, onneksi on kohta paketit käytetty. En oikein tykännytkään niistä. Kauhean muovisen tuntuisia ja se veri jää jotenkin lillumaan siihen pinnalle. Yäk!!! Vaikka joku oma imutekniikkansa niissäkin vissiin pitäisi olla.
Muovisuutensa takia tuntuu vielä rapisevan enemmän kuin Rainbowin siteet.
Rainbowiin oon ollu tähän mennessä ihan tyytyväinen. Hyvä hinta-laatusuhde ja kivan "kangasmainen" pinta.
Vaihtelun vuoksi halusin välillä kokeilla jotain muutakin merkkiä. Näköjään vanhassa vara parempi, yleensähän se näin on. ;-)
Joo ja kuukuppijuttuja en halua kuulla, sen kansaa mä en tuu koskaan pelleilemään. ;-)

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole tykännyt Alwaysistä. Ärsyttävät ihoa, veri ei imeydy kunnolla vaan jää pinnalle, eivät pysy paikoillaan ja tuntuvat epämukavilta. Libressejä käytän aina, enkä huomaa koko siteen olemassaoloa koska toimivat niin hyvin. 

Vierailija
42/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä käytin Always-siteitä, koska ne tuntuivat ohuimmilta ja imivät runsaan vuodon jotenkin vuodon tehokkaasti siihen keskelle. Jossain vaiheessa kuitenkin tuli stoppi ja nyt en voi yhtään käyttää niitä ilman, että alapää ärsyyntyy. Kamalia karkeita muovivaippoja. Joskus löysin niitä ylijääneitä jostain laatikosta ja hätävarana yritin käyttää pois, mutta ei vaan pysty. Heti alkaa kuumottaa ja alapää tuntuu oudolle. Nykyään käytän Vuokkosia. Puuvillainen pinta on paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuukuppia markkinoitaisiin paremmin ehkä ihmiset uskaltaisivat sen ostaa. Elämäni paras päätös! Ei tarvitse enää ikinä jättää niitä nyt kuvottavalta tuntuvia tamponeja ja siteitä vieraiden vessanroskiksiin haisemaan. Ekologisuus, mukavuus, rahan säästö, hygienia.... Siteet ja tampoonit isoa bisnestä, valtavat hyllyt täynnä kymmeniä eri merkkejä värikkäissä muoveissaan. "En halua mitään muovikuppia sisuksiini tunkea" on kyllä hatarin perustelu ikinä. Muovikäärein päällystetyssä teollisuuspumpulissa ei sitten ole mitään vikaa? Saati aikuisten vaipoissa (siteet). En edes halua tietää mitä myrkkyjä niihin on upotettu...Kuukuppi tehty luonnonkumista ja ei ole markkinointimiesten mieleen koska kestää useammankin vuoden jos pitää hyvää huolta ja puhdistaa oikein. Isommat voitot siitä käärii kun myy kuukaudesta toiseen niitä samoja pumpulipakkauksia niin ja oksentaa aina tasaisin väliajoin saman tuotteen erivärisellä pakkauksella...

En tunne ketään joka olisi kuukuppipäätöstään katunut. 

Vierailija
44/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
45/51 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että ei pääse vieläkään 2.sivulle..

Vierailija
46/51 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla nostat syöpäriskisi. Hormonikierukalla ei ole normaalia jos naisella ei ole kk joka kuukausi.

Vierailija
47/51 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 13:21"]

Onko niitä kuukuppeja ihan pieniäkin? Musta on ihan järkkyä tunkea sellaista suurta maljaa sisuksiini!

Jotenkin tää perustelu aina huvittaa mua. Aika moni on kuitenkin harrastanut myös seksiä joten kuukuppi on aika pieni tavara kuitenkin..

Mutta joo, silti sanon että kuukuppi. Ei roskaa, eikä kamalia ällöttäviä hikisiä siteitä. Ja rahaakin säästyy. Luonnollisempaa mun mielestä se veri siellä kupissa on kun siinä siteessä lillumassa. Ja se haju, yyh.

Mä taas en osaa kuvitellani itteni sisälle mitään kuppia, joka päivän päätteeksi jo hölskyy yli äyräidensä siellä sisällä. :-X

Ap

Öh se kuuluu tyhjentää tietysti ennen?

Vierailija
48/51 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka käyttää allwaysejä... Levitessään tuntuu koko ajan märälle. yöks.

Vierailija
49/51 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukuppi.

Kuukuppifanaatikot ei tajua että se ei käy kaikille. Multa lääkäri jop KIELSI kupin, laskeuma on.

Vierailija
50/51 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kuukuppia JA niitä Alwaysejä. Runsaimpina parina vuotopäivänä kun kuppikin voi tulvia yli ja silloin pitää olla kunnon muovinen side joka pitää varmasti hulahdukset pois housuista. Rainbow ei oikein riitä isoina hulahduksina tulevaan runsaaseen vuotoon, eim. jos kuppi liian täyttymisen takia irtoaa ja sen sisältö kaatuu siteeseen. Lisäksi mulla jotenkin rainbow side kävellessä menee sellaiseksi kapeaksi pötkyläksi ja sittenhän siitä vuotaa ohi kun se ei enää peitä koko pikkuhousun haaraosaa vaan on siinä keskellä vaan. Alwaysissä on paremmat teipit ja se pysyy kiinni housuissa.

Vierailija
51/51 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kommentti ettei vuotoa halua kirjoitti:

Samalla nostat syöpäriskisi. Hormonikierukalla ei ole normaalia jos naisella ei ole kk joka kuukausi.

No esimerkiksi minulla endometrioosista kärsivällä ei SAA olla kuukautisia. Mieluiten ikinä. Joka kerta kun on, sairauteni riehaantuu ja voi kasvaa esimerkiksi suolistosta läpi. Että mietipä siinä sitten riskejä ja välittömiä seurauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi