Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai, mä taidankin olla ihastunut

Vierailija
16.10.2014 |

Meillä on erään miehen kanssa fuckbuddy-suhde, ei muuta kuin seksiä ja ollaan avoimesti puhuttu suhdeasioista ja (silloin) yhteistuumin todettu, ettei meille koskaan tule muuta kuin seksiä.
Kaikki on sujunut hyvin, en ole ollut yhtään mustasukkainen vaikka oletan miehellä olevan ainakin välillä muitakin naisia enkä ole tietoisesti haaveillut mistään suuresta rakkaudesta. Nyt eräs toinen mies pyysi minua kanssaan treffeille ja olinkin mielissäni kutsusta, kunnes yhtäkkiä iski huono omatunto ja rupesin oudosti tuntemaan kuin tekisin jotain väärin ja ihan kuin pitäisi jotenkin kysellä lupia mennä treffeille. Eli voihan uloste, mä taidan olla sittenkin salakavalasti ihastunut fuckbuddyyni...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Miten etenitte?
Se on satavarmaa ettei fb halua suhdetta enkä itsekään halua hänen kanssaan, mutta nyt alkoi mielessä pyörimään että onko koko jutussa enää järkeä jos nyt jo tunnen näin, vaikka mitään väärää en tietenkään oikeasti tee jos tapaan toista miestä.

Vierailija
2/3 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans seksisuhde mutta vähän niin kuin yksinoikeudella. Ollaan sovittu, ettei seurustella. En haluaisikaan seurustella hänen kanssaan. Näin on hyvä olla. Mutta joo, olen pahasti ihastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:33"]Mulla on kans seksisuhde mutta vähän niin kuin yksinoikeudella. Ollaan sovittu, ettei seurustella. En haluaisikaan seurustella hänen kanssaan. Näin on hyvä olla. Mutta joo, olen pahasti ihastunut.
[/quote]
Me ei olla tosiaan sovittu mistään yksinoikeuksista, mutta toisaalta ei myöskään puhuta muista jutuista, ei ne taida liiemmin kumpaakaan toisen osalta kiinnostaa. Olen aika pitkään nähnyt vain tätä fuckbuddya joten en arvannutkaan, että toisen miehen treffikutsu voisi aiheuttaa tällaista. Olenkin nyt ihan kahden vaiheilla, että kannattaako edes mennä vai pitäisikö juuri siksi, että silmäni aukeasivat :D en varsinaisesti hingu parisuhteeseen, mutta en sitä ole totaalisesti sulkenut pois vaihtoehdoista jos sattuisin kohtaamaan kiinnostavan miehen. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän