Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoihoinen, oletko saanut rasistista kohtelua?

Vierailija
16.10.2014 |

Kun täälläkin ollut juttua että valkoisena olisi rasistista kysyä että mistä päin Afrikkaa esimerkiksi puolituttu tummaihoinen tai mustaihoinen on kotoisin ja että onko käynyt siellä sukuloimassa viime aikoina, siltä varalta että kohteessa olisi ollut ebolaa, niin kävi mielessä että oletteko te valkoihoiset kokeneet mitään rasismia?

Minä olen.

USAn Georgian Atlantassa tuntematon musta mies haukkui ja nälvi minua julkisella paikalla valkoiseksi luuperseeksi (bony white ass) ilmeisesti kun en huomioinut häntä, ja Ranskassa tuntematon musta mies huusi perääni white russian whore slut kun sanoin kohteliaasti no thanks kun yritti tyrkyttäen myydä jotain rihkamakoruja vastaantulijoille ja tulla ihan iholle. En ole venäläinen vaan suomalainen, mutta miksi ihmeessä jotkut pitää venäläiseksi haukkumista loukkaavana kettuiluna? Minulle ihan sama luullaanko venäläiseksi, ruotsalaiseksi tai suomalaiseksi mutta naista ei tulisi huoritella ja lutkitella!

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, suomalaisena toisilta suomalaisilta. Minulla on tummat hiukset ja ruskeat silmät, joiden johdosta minua on haukuttu manneksi, ryssäksi, neekeriksi ja vinosilmäksi.

Vierailija
82/87 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ruskeasilmäiset itäsuomalaiset kaverit saaneet huonoa kohtelua Länsi-Suomessa, siellä on normaalia näyttää lähes täydelliseltä, perinteiseltä vaaleatukkaiselta ja sini-viher-harmaasilmäiseltä ruotsalaiselta, tietty koska noiden Länsi-Suomen kaksikielisten alueiden väki alunperin kotoisin Ruotsin puolelta.

Heiltä on kysytty että ovatko romanien jälkeläisiä, tai että mitä n--kerin verta heissä oikein virtaa, ja että ovatko varastamassa jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 11:27"]

Ei nyt rasismia, mutta Suomen puhuminen hieman humaltuneena poikaporukassa ravintolassa sai naapuripöydässä istuneen (valkoihoisen) perheenisän Arizonassa valistamaan jälkikasvuaan: "Don't look at those guys, they're Nazis". Nauratti kyllä.

[/quote]

:D

Vierailija
84/87 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olin mieheni ja lapseni kanssa eräässä pikaruokaravintolassa syömässä, ja naapuripöydässä oli samaan aikaan aterioimassa muslimiperhe. Perheen äiti oli muslimikategoriassakin hyvin konservatiivisesti pukeutunut ja antoi kyllä katsellaan ja ilmeellään ymmärtää, mitä hän ajatteli minun hänen silmissään tiukahkosta ja varmaan aika avonaisestakin asustuksestani. Minulla oli pillifarkut ja tyköistuva kauluspaita, jossa ylimmät napit auki. Hän siis "mittaili minua katseellaan" silmissään ilmeistä halveksuntaa. Lasken tämän rasismiksi, koska hän teki ulkomuotoni perusteella oletuksia käytöksestäni ja arvoistani ja asetti omat tapansa ja arvonsa minun vastaavien yläpuolelle.

Vierailija
85/87 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli juttua ulkomaalaisen tumman miehen kanssa. Sain selville että oli valehdellut minulle olevansa sinkku, oikeasti naimisissa ja lapsia. Kysyin, miksi ei kertonut totuutta aiemmin, suuttui ja vastasi, etten ansaitse kuulla totuutta, koska olen valkoinen ja valkoisille naisille ei tartte olla rehellinen, koska olemme niin "hulluja ja pahoja ihmisiä".

Vierailija
86/87 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Las Vegasissa kosmetologi suhtautui minuun hyvin tylysti ja totesi, kuinka vaikeaa heidän joukoillaan on maassani. Olin niin häkeltynyt hänen vihamielisyydestään, etten todennut armeijakommenttiin mitään.

Toinen töykeä nainen oli New Yorkin Macy´s-tavaratalon myyjä. Hyvä, ettei hän sylkenyt päälleni. Hän suhtautui muihin, omaa rotuaan edustaviin asiakkaisiin ystävällisen asiallisesti. 

Vierailija
87/87 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin metrossa päihtynyt afrikkalainen ukko alkoi mesoamaan minulle vihaavansa vaaleita ihmisiä ja vihaavansa siksi minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi