Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selvitä talven yli?

Vierailija
16.10.2014 |

Olen vilukissa, ja syksyllä ja talvella asunnon lämpötila laskee 21 asteeseen. Suurimmalle osalle varmasti ihanteellinen lämpötila, mutta minä kaipaan muutamaa lisäastetta.

Tälläkin hetkellä minulla on päällä:
- kahdet sukat
- legginssit
- toppi
- pitkähihainen
- tuplapeitto
- ihmispatteri

Vielä voisin laittaa takin ja hanskat, nenäkin ihan kylmä. Aamulla herätessä olo on ihan naparetkeilijällä, joka on nukkunut ulkona teltassa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivu horrokseen ja herää keväällä? Linnottaudu kotiin lämpöpuhaltimen kanssa. Hae talven yli ruokaa, muuraa ikkunat umpeen ja luo lämpimät olosuhteet asuntoosi, äläkä poistu kotoasi?

Vierailija
2/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiku. Mä olen ihan samanlainen, mutta jos vedän illemmalla aerobisen treenin, niin kroppa pysyy sen jälkeen pitkään lämpimänä. Jos ei jaksa treeniä vetää, niin pienikin liikunta, esim 5 min tanssimista, lämmittää jonkun aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vaipua horrokseen, mutta tuo ihmispatteri rakastaa lunta ja talvea.

Käyn välillä myös lämmittelemässä kylppärissä, koska siellä on lattialämmitys ja toisinaan kuivausrumpu päällä.

Vierailija
4/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Nyt kämpässä 22.5 astetta ja fleecetakki päällä ja villasukat jalassa makaan kahden peiton alla. Lenkkeilen ja käyn avantouinnissa mutta ei auta.

Vierailija
5/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla, etten ole ainoa. Nukun jopa kahdet villasukat jalasa, peittona kahden ihmisen peitto, on pitkähihaista jne. Kun on oikein kylmä, niin laitan pitkien kalsareiden päälle pitkät villakalsarit ja yläosan päälle villapuseron. Sitten selviää :D

Olen ajatellut hankkia Ruskovillan kerraston ihan yöasuksi.

Vierailija
6/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin koko kesän tota että miten selviän. 33 astetta päivällä sisällä, yöllä 31. Kaameeta, mulle kun lämmin ei sovi yhtään. Nyt meillä semmonen 20 astetta, just sopiva. Se on niin yksilöllistä. Oishan se kiva jos aina ois kaikille sopiva lämpötila :D

Vierailija
7/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosina ollaan oltu talvet etelässä. Nyt pelottaa, miten selviän. 27 astetta olis hyvä lämpötila ja silloinkin pidän villasukat jalassa. Hui!

Siis olen vielä vaihdevuosi-ikäinen, mutta ei vaan kuumia aaltoja tuu....t. 55v

Vierailija
8/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avantoon vaan. Paranee kylmänsietokyky.

Vierailija
9/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kunnolla. Oletko liian laiha, kun anorektikkoja palelee yleensä aina? Tai syö suolaa, alhainen verenpainekin aiheuttaa viluisuutta.

Vierailija
10/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi vilukissa! Kotonakin on kylmä, mutta eniten kyllä taas mietityttää se, kun ulkona on jäätävän kylmä. Eihän siellä voi olla!
Kuulostaa lapselliselta, mutta eilen olin pahalla tuulella, koska ulkona oli niin kylmä. Mun on tosi vaikea olla silloin, en osaa edes selittää. Tärisyttää, niskat ja hartiat menee jumiin jännityksestä, keuhkoihin sattuu. Miten mä taas selviän talvesta...

Vierailija
11/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lisäpatteri tai lämpöpuhallin.