Kiinnittymisen oireita?
Elikkä syöb pillereitä. Olin syönyt melkein 2 levyä putkeen (jätin viimeisen viikon syömättä, olen ennenkin syönyt 2 levyä tätä vreyaa) . Noh nyt kumminkin lauantaina 11.10 otin viineisen pillerin, koska su aamuna noustessabj söngystä tuntui, että jotain tulee housuihin. (Tuli valumalla ehkä teelusikallinen, ja se oli siinä). Tämän vuodon takia jätin viimeisen viikon syömättä. Noh maanantaina todellatodella vähän verta pikkuhousunsuojaan, menkka kipuja ollut sunnuntaista asti todella pieniä su-ma. Ti aivan järkyttävät "menkkakivut" kouristeli niin että piti kyykistyä ja olla hengittämättä, nämä alkoivat n. Klo 5 ja viimeinen kouristus 10 aikoihi illalla. (Verta tuli vähän enemmän kuin su-ma mutta ei siltimenkka maisesti). Tänään ke välillä pieniä mennka kouristuksia (ihan olemattomia) ja pientä kuplailun tunnetta alamahassa, toisin sanoen kipu loppui kuin seinään.
Kuukautiset minulla yleensä alkaa kun vimp. Pillerin otan su, nii ti-ke alkaa menkat, mutta nyt ne ovat olleet todella niukat, pyyhkies tulee kyllä paperiin kirkasta verta mutta ei hyytymiä ja pikkutippoja phs:ään.
Voinko olla raskaana? Entä milloin voin testata? Menkkojen kuuluisi tulla vasta ensviikolla mutta jätin viimeisen viikon syömättä? :) kiitos jos joku voisi auttaa :)
Kommentit (3)
Mulla nousi kuume heti hedelmöittymisen jälkeen. Ei muita oireita.
Kiitos, vastauksista :) ja anteeksi kirjoitusvirheet :D
Mulla oli selvästi kiinnittymiskipua, kuin todella kovia kuukautiskouristuksia, viikkoa ennen kuukautisia. Mitään vuotoa ei ollut. Positiivisen raskaustestin tein, kun oli kulunut viikko siitä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.