Olen lihava ja tilasin tänään kahvilassa kakkupalan sekä ison makukahvin kermavaahdolla, äkkiä tajusin lasin takaa jotkut teinit kuvaa annostani ja miua!
Pirullisesti virnuillen. Kun jäivät kiinni, lähtivät karkuun. Oli siis kauppakeskuksen käytävä mistä kuvasivat.
Teinit eivät tienneet, että juhlin avioeroa ja negatiivista koepalaa (rintasyöpäepäily). He näkivät vain lihavan naisen joka mättää herkkuja.
Kommentit (107)
Niin ja onnittelut negatiivisesta koepalasta!
90% tämän päivän 14-vuotiaita on nelikymppisinä fläskejä!
Mikä kaupunki? Kuulostaa omalta kokemukseltani eiliseltä! Olen raskaana mutta ehkä teinien silmissä vaan mahasta lihava ja istuin lasiseinän, joka erottaa kahvion kauppakeskuksen käytävästä vieressä syöden suklaapullaa ja juoden kaakaota kun huomasin kolmen nuoren (2poikaa ja 1tyttö, noin 15vuotiaita) olevan lasissa kiinni toisella puolella ja kuvaavan herkutteluani oikein kahdella kännykällä! Päätyi varmaan johonkin nettiin otsikolla "pullukka syö pullaa". Tziisus.
Minä olisin tilannut joko ison makukahvin tai pienen maitokahvin ja kakkupalan. Annoksestasi olisi tullut sokeriöverit ja huono olo! Joskus puolison kanssa otamme puoliksi makukahvin ja syömme kakkupalankin puoliksi.
normaalipainoinen
Onnittelut erosta ja etenkin koepalan tuloksesta!
M
Ehkä oletkin lihava juuri siksi, että herkut on sun palkinto asiassa kuin asiassa.
Tuosta puhutaan paljon, saattavat seurata ihmistä ja kuvata salaa tai avoimestikin,laittavat sitten materiaalin y lilau dalle (siihen on syy että sana jää tarkastukseen! naurettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hl vetti mitä käytöstä!
Niinpä. Mättää nyt kakkua kun on ennestään lihava.
Mitä tarkoittaa "mättää"? Onko se sama kuin syöminen? Mättääkö hoikat myös?
Voi ei. Itse en ole ikinä ymmärtänyt tuota minkä takia jotkut salakuvaa toisia... Se on tosi ajattelematonta käytöstä, ja taitaa kyllä kertoa sen kuvaajan älykkyydestäkin jotain. Tiedän siis täysin miltä tuo tuntuu! Itse en ole edes lihava vaan hoikka, mutta joskus tulee niitä päiviä kun täytyy käydä esim. töistä suoraan kaupassa tai haen äkkiä kupin kahvia. Ei se ulkoinen olemus välttämättä sen takia ole aina kovin siisti, jos on jotkut nuhruiset työvaatteet päällä ja tukka pystyssä ja ties mikä maalitahra keskellä otsaa. Ei voi mitään. :D
Kylläpä tännekin kerkesi tulla törkeitä kommentteja. Jotkut on tosi ajattelemattomia.
Onnea negatiivisesta koepalasta ja ilmeisesti myös avioerosta! Toivottavasti oli hyvää kakkua!
Nykyään on tarjolla liikaa energiaa epäterveellisessä muodossa. Joutuu käyttämään harkintakykyään. Pitkäkestoista liikuntaa, vähintään tunnin tai kaksi päivässä, niin voi nauttia ylimääräistä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oletkin lihava juuri siksi, että herkut on sun palkinto asiassa kuin asiassa.
Ja hienosti taas missattu aloituksen pointti! Kyllä ihmisellä on oikeus syödä vaikka kokonainen kakku julkisesti ilman että Es-Veetit tulee nauttimaan friikkishowsta!
Minä lihava olin syömässä tavallista kotiruokaa lounaspaikassa ja huomasin kahden teinitytön kuvaavan ja virnuilevan. 🙄
Vierailija kirjoitti:
90% tämän päivän 14-vuotiaita on nelikymppisinä fläskejä!
Ja täysin epäkuranttia tavaraa mm. työmarkkinoilla.
Näille kuolemattomina itseään pitäville teineille on syytä muistuttaa elämän tosiasioista.
Julkisella paikalla saa kuvata. Jos huomaan, että minua kuvataan, otan heti puhelimen esille ja alan kuvata takaisin. Jengi häipyy nopeasti. LOL
Tämä on juuri se, mihin kehopositiivisuutta tarvitaan. Ihmisillä tulee olla elämisen ja tekemisen rauha sekä kehorauha. Kenenkään ulkonäkö tai olemus ei voi miellyttää kaikkia, mutta jokainen meistä kykenee käyttäytymään kunnolla. Ketään ei saa pilkata eikä todellakaan kuvata siksi, että hän ei vastaa yleisiä tai juuri sinun ulkonäkökriteereitäsi.
Joku julkkishan teki tuollalailla kuntosalilla. Törkeää käytöstä.