Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gossip Moms Suomi

Putkakyttö
07.09.2021 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008246676.html

Hui mitkä stailaukset! Apua!

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinillä aika veikee elämä Australiassa. Lehmiä ja kanoja. Kivalta äidiltä vaikuttaa.

Vierailija
62/88 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan katsonut traileria? Ullatuuusss Maisasta neljä klippiä ja kolmessa niistä itkee. Yks tyyppi on tuhonnut mun perhe-elämän. Voi kyynel mikä uhriutuja.

Kun Maisa itkee, kyyneliä ei näy. Se tunnevaste mikä tämän naisen tunteiden ilmaisusta (näyttelemisestä) tulee, on se, että hänen persoonansa rakenteet ovat vakavalla tavalla psyykkisesti sairaat. Minkäänlaista aitoa tunnetta hän ei pysty minussa tavoittamaan, joten se kertoo siitä, ettei hän oikeasti koe noita tunteita joita hän näyttelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennalle nostan hattua, koska mimmi pääsi suosta ylös takaisin elämään. Oli jo kaiken toivon menettänyt jostain paremasta elämästä, mutta niin vaan kaikki voi muuttua hyväksi. Kaikkea hyvää Hennalla ja perheelle🌹

Vierailija
64/88 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna on näistä daameista kaikista täysjärkisin. Ja hänen miehensä on jotenkin tosi symppis! Ja huomaa, että rakastaa Hennaa juuri sellaisena kun hän on. Ihanaa katsottavaa. Ja hoiti vauvaakin niin tunnollisesti.

Vierailija
65/88 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti erityisesti yksi kohta maisan avautumisessa somessa haukkumiseen. Hän aloitti lauseen jotenkin että ”mä kestän kyllä aika paljon kaikkea ja oon saanut kestää median puolesta tosi paljon paskaa, mutta yksi asia menee totaalisesti ihon alle, eikä kenelläkään ole oikeutta puhua asiasta”

Itse tässä kohtaa ajattelin, että hän tulee sanomaan että lapsia ei saisi vetää mukaan tähän touhuun tai ulkopuolisia ihmisiä.

Mutta lause loppuikin näin. ”Sitä asiaa mitä mä en kestä on se, jos mun ulkonäköä haukutaan.”

:———D

Vierailija
66/88 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisan puukkohipat uudessa Seiskassa.

Vierailija
68/88 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Maisan kulissit alkaa romahtamaan! Älytöntä, että Mikko tekee tämän esikoislapselleen! Toivottavasti tästä tulee ihan tuomiot Maisulille.

Vierailija
69/88 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on maisuli keksinyt taas uuden ig tarinoinnin jolla saa huomiota pois tästä kohusta! Nyt hän itkee kuinka on joutunut yläasteella koulukiusatuksi niin että joutui ihan koulukotiin :’( ja toki siinä sivussa on maininnut Mikon ex-tyttöystävän olevan tämä heidän elämänsä tuhoaja.

Vierailija
70/88 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihmeen Vilma? Ja miksi Kalinaisen imuri leijuu ilmassa? Siinäpä polttavimmat kysymykset

Entä missä on Vilman toinen käsi? Näyttää kuin lapsi olisi liimattu kiinni kylkeen.

Vierailija
71/88 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa pois julkisuudesta kokonaan. Kun hän on itsekkin joutunut kiusauksen kohteeksi, miksi ei ymmärrä ottaa vastuuta omasta käytöksestään. Toimittajan joka sana täyttä totta. Vastuu sekoilusta siirretään taas muille.

Vierailija
72/88 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siri ei kuulema luota länsimaiseen lääketieteeseen vaan suosii kiinalaista lääketiedettä

Vierailija
73/88 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat kommentoijat, me voisimme rukoilla Maisan puolesta, hän vaikuttaa olevan eksyksissä kuin tuhlaajatyttö jouduttuaan kauas rakastavan Isän kodista. Syyttelyt ja sormella osoittelut eivät tätä lähimmäistämme nyt auta minkään vertaa. Minä tunnen sääliä häntä, vauvaa, isoveljeä ja myös Mikkoa kohtaan.

Vierailija
74/88 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini on aivan ihana äiti, niin toivon että saisi lapsia lisää. Henna ja Hennan mies ihania, myös Vilma ja Juuso. Vähän hukassa niin kuin jokainen meistä joskus ja omalla tavalla, mutta nämä kolme miehineen aitoja inhimillisiä ihmisiä. Maisassa on kyllä jotain hyvin outoa, vaikea uskoa että kaikki kauheat tarinat hänestä valetta. Hetki kun soitti Mikon tuulilasia rapaamaan, näytti ihmisestä aika paljon: osaa olla todella todella herttaisen ja ihanan oloinen, tottunut saamaan palvelua ja tahtonsa läpi monissa asioissa ja selvästi käyttää tätä taitoaan hyväksi ja on käyttänyt ehkäpä läpi elämänsä. Jossain vaiheessa aina tulee seinä vastaan. Mikko -parka ja Maisan läheiset, taitaa olla aika silmäänpissittyjä ja tuon Maisan ihanan puolen hämäämiä? Jos Maisa on mitä on ja väitetään niin vaikeaksi tekee juuri se, että tällaisessa ihmisissä todella on kuin kaksi eri ihmistä; Herttainen ihana ihania tarinoita kertova ihminen ja ihminen, joka käyttää hyväksi muiden ihmisten hurmaamista; pyytää palveluksia ja hakee vain kaikkea mahdollista itselleen, mitä ikinä kullakin hetkellä haluaa.

Vierailija
75/88 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on maisuli keksinyt taas uuden ig tarinoinnin jolla saa huomiota pois tästä kohusta! Nyt hän itkee kuinka on joutunut yläasteella koulukiusatuksi niin että joutui ihan koulukotiin :’( ja toki siinä sivussa on maininnut Mikon ex-tyttöystävän olevan tämä heidän elämänsä tuhoaja.

Koulukoti ja kotikoulu on kul kans täysin eri asiaa 🤣🤣

Vierailija
76/88 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva toi "unimato"

Vierailija
77/88 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi vaikka ei kuvaa miestä tai lasta niin luulisi edes jotain ääntä kuuluvan kun heille puhuu vaikka heitä ei kuvaisi, varsinkin lapsesta kun puhutaan että saa tarran unimatoon

Vierailija
78/88 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennalla oli kaukalo väärin, autossa pitää olla kahva ylhäällä.

Onneks maisa on niin vähän ruudussa, lisää ruutuaikaa Hennalle ja Sinille.

Vierailija
79/88 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten Mikin tyttö saa olla mukana tässä näytelmässä. 

Tässähän Maicy epäsuoraan sanoo, että on ongelmia nukkumaanmenon kanssa. Ja miksi hän sitten itse laittaa kannustusmatoon tarroja, kun idea oli, että lapsi saa itse valita siihen tarran kun on onnistunut menemään nukkumaan niin, ettei äitipuoli joudu turvautumaan teräaseisiin.. (sorry, oli pakko) Mutta siis tämä episodi on mulle ihan ufo.

Siis käsittämätöntä. Onko lapsen äiti todella suostunut tähän ,vain riittääkö isän sana?

En minä kyllä ihmettele, jos lapsella on nukkumaanmenovaikeuksia tuossa seurassa, tuossa talossa, jossa äitipuoli saa raivareita ja isä vaan hymistelee.

Vierailija
80/88 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hei täyttäkö nyt tätä noilla Maisan jutuilla, kaikki ei liity ketjuun.

Ihanan aito tuo Henna, saanut elämän kondikseen. Avoimesti kertoo peloista ja muusta. Rakastava perhe. Hennasta tuli ihana rakastava äiti.

Sinikin aivan erilainen kuin mitä ulkoinen habitus antaisi ymmärtää. Antaa huomiota lapselle ja suukottelww. Hellä äiti. Tosi iloinen luonnollinen tyttö heillä. Toivottavasti raskautuu.

Noh, sitten Maisa. Ei kerro normaaliasioista, ei oikein raskaudesta, ehkä elämä täyttyy vielä some-elämästä. Jos oikeasti miettii niin mitä hänen täytyisi tehdä että saisi käännettyä elämänsä ympäri? Eli nämä oikeusjutut hoidetutuksi ja elämä uusiksi.

Ehkä se somen lopetus kokonaan olisi järkevää. Terapiaa ja pois somesta ja siitä ainoastaan ulkonäköön tai draamaan keskittymisestä.

Myös Vilma lopulta suloinen, tosi nuori vaan ollut ja silloin helposti säätää kun ei ymmärrä millainen julkisuus on. Ihan aito tyttö ja elämä olisi parempaa ilman somea. Ikävää että juurikin some on niin kiinni tuloissa. Koska instat jne tutkitusti masentavat.

Tsemppiä kaikille näille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän