Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimppakaverin värvääminen ja epäluottamus

Vierailija
07.09.2021 |

Ollaan värväämässä miehen kanssa toista naista mukaan kolmen kimppaan. Säännöiksi on tässä vaiheessa sovittu, että kaikki kommunikaatio on avointa ja esim. viestit kolmannelle osapuolelle saa toinen halutessaan lukea.

Mielipiteitä seuraavasta:
Mies on viestitellyt kimppamahdollisuudesta vanhan työkaverinsa kanssa viilonlopun ajan. En ole kokenut tarvetta lukea viestejä läpi. Olivat puhuneet, että menevät kävelylle juttelemaan tilanteesta lisää ja tämä oli myös minulle selvää. Miehellä kuitenkin venyi töissä pahasti ja klo 21 hän infosi minulle, ettei aiokaan nähdä naista tänään, vaan tulee suoraan kotiin töistä minun ja lapsen luokse nukkumaan. Menin tässä käsityksessä unille. Mies tuli kotiin vähän klo 22 jälkeen ja lähti vielä koiran kanssa ulos, havahduin tähän pienesti. Heräsin uudelleen n. tunnin päästä, mutta mies ollut vieläkään kotona - kävi ilmi, että oli sittenkin lähtenyt ex-työkaverinsa kanssa kävelylle sanomatta minulle mitään. Minulle tuli tästä tosi kurja olo ja aamulla pyysin saada nähdä viestit, joita olivat kirjoitelleet. Mies oli poistanut koko keskusteluhistorian. Tämä satutti aika pahasti, koska hän on itse sanonut, että vain ihminen, jolla on jotain salattavaa poistaa viestejä.

Olenko ihan vainoharhainen ja hölmö, kun olen loukkaantunut ja pettynyt tästä? Miten tästä ketutuksesta pääsee kunnialla yli?

Niin ja kimppa itsessään ei ole uusi juttu meille, mutta aiemmin kaikki kommunikaatio on ollut avointa ja luottamusta herättävää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on taidettu jutella ja ehkä tehdäkin muuta kuin pelkästään kimppaan liittyvää. Ehkäpä miehesi haluaakin jättää sinut pois ja harrastaa seksiä pelkästään työkaverin kanssa, tai sitten toisinpäin, jos olet varma että miehesi oli sata lasissa kimppaa suunnittelemassa. No, ei kannata enää tuota viedä pidemmälle ennenkuin luottamus palaa..

Vierailija
2/5 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rikkoi sopimustanne ja viesteissä oli jotain mitä et saanut nähdä, se on selvä. Itse olen skeptinen näiden kimppojen ja muiden polyamorioiden suhteen, että tällaista niistä juuri seuraa, mutta enpä osaa muuta asiaan sanoa kuin että et ole hölmö loukkaantuessasi yms. Ei kannata olla liian sinisilmäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa, että haluat tästä kunnialla ohi?

Vierailija
4/5 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua on niin petetty ja se kolmaspyörä olet sinä.

Vierailija
5/5 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on harjoitelleet ihan sinua varten, joten älä nyt ihmeessä ole siitä huolissasi. Olispa minullakin edes mies saati sitten noin sitoutunut tyttöystäväänsä, että käy yö myöhällä uhrautumassa hänen vuoksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan