Gossip Moms Suomi
https://www.is.fi/viihde/art-2000008246676.html
Hui mitkä stailaukset! Apua!
Kommentit (88)
Kuka ihmeen Vilma? Ja miksi Kalinaisen imuri leijuu ilmassa? Siinäpä polttavimmat kysymykset
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihmeen Vilma? Ja miksi Kalinaisen imuri leijuu ilmassa? Siinäpä polttavimmat kysymykset
Vilma on ollut 2 kertaa Temptation Islandilla ja sitä ennen huippumalli haussa ohjelmassa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/dde3fedb-e37b-49b4-886b-b5b1d3…
Näitäkin tutkitaan ihan virallisesti. Tuotanto vain yrittää pestä käsiään..
Vierailija kirjoitti:
Joo ei. Aina ihmettelen näitä henkilöitä, jotka laittavat oman mielenterveytensä ja lastensa yksityisyyden likoon, jotta saavat lisää julkisuutta. Harmittaa jo valmiiksi heidän puolesta. Hennasta ja Sinistä tykkään ja molempia olen tsempannut, mutta mielestäni tämä oli kyllä virhe. Maisan osallistumista varsinkin ihmettelen, kun eikö hänen pitänyt vastedes olla ihan yksityishenkilö, lentoemäntä ja uusioperheen äiti eikä suinkaan julkkis?
Veitola yökylässä-ohjelma ainakin osoitti, ettei halua olla yksityishenkilö. Mieskin suostui siihen, että heidän kotiaan kuvataan ja lasten nimet mainitaan ja huoneet kuvataan.
Lentoemäntä hän ei ole enää, se ura oli lyhyt kuin kanan lento.
Uusioperhekin on vähän niin ja näin, kun talossa ei oikeasti asu kuin parin yhteinen vauva. Sen enempää en sano.
Henna oli ihan myönteinen tapaus.
Henna vaikuttaa aidolta. Maisa itkee naama rutussa ja hiuksia repien, kuten itkijänainen konsanaan, vain kyyneleet puuttuvat. Tyypillinen narskuitku.
Herranjumala kuka noi kuvat on photoshopannut??! :D Torppaa ei edes tunnista.
Kertokaa lisää tästä sarjasta! Etenkin Macy Torpedo kiinnostaa 😇
Katoin 2 jaksoa ja Maisa tekoitkee molemmissa, laittaa oikein kameran pöydälle ja esittää itkevänsä. Henna on erittäinen ihana, tykästyin kun kertoi että on oppinut virheistään ja kuinka onnellinen on nyt. Tuli jotenkin hyvä mieli kun toisessa jaksossa Henna oli valmistunut merkonomiksi :)
Henna myös itki ja pelkäsi että oli aiheuttanut vauvalle ongelmia syömisellään. Oli todella huolissaan että menivät yksityiselle ultraan. Maksaa ei vauva tunnu kiinnostavan,puhuu itsestään kun ei "itke" ..
Vaivaannuttavaa katsottavaa, kun ihminen kuivaitkee ja säälii itseään, vaikka on itse kaikkien ongelmiensa aiheuttaja. Naamaa väännellään rajusti, hiuksia harotaan, mutta kyyneltäkään ei valu poskelle. Sitäkö se raskausaika ja vauvanodotus on? Maisan esiintyminen on ihan toisenlaista kuin esim Hennan aitous. Voisi jopa kysyä, miksi näin sekaisin oleva ihminen on otettu ohjelmaan ollenkaan, varsinkin kun koko ajan hokee, miten julkisuus on hänelle raskasta ja häntä kiusataan yms ja haluaa vain tavallista elämää. Ei sitä taviselämää voi elää, jos päästää kamerat kotiinsa seuraamaan perheensä elämää ja omia tunnetiloja..
Henna ja miehensä olivat todella positiivinen yllätys! Aidon oloisia ihmisiä.
Maisa tarjoili sen sijaan juuri mitä odotettiinkin. Uhriutumista ja tekoitkua.
Oksettaa jo nuo mainokset. Porsivat löysätoosaiset h*rot, kuka tuosta maksaisi?
Sori, mutta en jaksaisi TAAS tätä iänikuista Maisa-keskustelua. Joksikin aikaa keskustelu laantui palstalla, mutta taas sama virsi alkaa. Tehkää oma ketjunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielenterveyttä tällainen ohjelma voisi edistää? On sääli että rahasta tehdään ohjelmaa henkilöistä, joiden elämän uskoon tulo voisi kertakaikkisesti muuttaa normaaliksi ja sellaiseksi elämäksi, jolla on syvempi tarkoitus. Myös kristillisellä arvopohjalla toimivasta psykoterapeutista voisi tämän lisäksi olla heille apua. Usein nämä negatiivisella tavalla jukisuudessa olleet henkilöt kärsivät epävakaasta persoonallisuushäiriöstä, jonka tunnusmerkkinä on usein esim. syyttely ja itkeminen: vika on jossakin toisessa, tuo joku toinen (en minä itse) on pilannut minun ja minun perheeni elämän. Onko tuossa surkeassa ja säälittävässä ohjelmassa joka olisi pitänyt jättää tekemättä, nyt tällaisia henkilöitä? Jos on, niin he voisivat vakavasti miettiä : mikä. miksi ja miten asiat ovat niinkuin ovat, ja mikä on minun oma osuuteni siihen?
Koska uskovaisuus on toiminut Tuksullakin niin loistavan hyvin. Onneksi hän ei sentään ole lähtenyt tähän mukaan ja toivon aidosti, että saa asiansa kuntoon ja elävät hyvää elämää lapsensa kanssa.
Ei valitettavasti ole saanut elämäänsä hallintaan millään tasolla. Lapsi hoidossa äidillään jatkuvasti, kirjaimellisesti jatkuvasti. Lapsi on vain asuste, kuten olivat koirat, tiarat ja puuhkat.
Minusta on väärin, etyä näitä lapsia näytetään tässä ohjelmassa!Lapset eivät saa itse päättää. Loukkaa lasten yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielenterveyttä tällainen ohjelma voisi edistää? On sääli että rahasta tehdään ohjelmaa henkilöistä, joiden elämän uskoon tulo voisi kertakaikkisesti muuttaa normaaliksi ja sellaiseksi elämäksi, jolla on syvempi tarkoitus. Myös kristillisellä arvopohjalla toimivasta psykoterapeutista voisi tämän lisäksi olla heille apua. Usein nämä negatiivisella tavalla jukisuudessa olleet henkilöt kärsivät epävakaasta persoonallisuushäiriöstä, jonka tunnusmerkkinä on usein esim. syyttely ja itkeminen: vika on jossakin toisessa, tuo joku toinen (en minä itse) on pilannut minun ja minun perheeni elämän. Onko tuossa surkeassa ja säälittävässä ohjelmassa joka olisi pitänyt jättää tekemättä, nyt tällaisia henkilöitä? Jos on, niin he voisivat vakavasti miettiä : mikä. miksi ja miten asiat ovat niinkuin ovat, ja mikä on minun oma osuuteni siihen?
Koska uskovaisuus on toiminut Tuksullakin niin loistavan hyvin. Onneksi hän ei sentään ole lähtenyt tähän mukaan ja toivon aidosti, että saa asiansa kuntoon ja elävät hyvää elämää lapsensa kanssa.
Ei valitettavasti ole saanut elämäänsä hallintaan millään tasolla. Lapsi hoidossa äidillään jatkuvasti, kirjaimellisesti jatkuvasti. Lapsi on vain asuste, kuten olivat koirat, tiarat ja puuhkat.
Eikö nämä tuksun vanhemmat ole aika iäkkäitä? Raskasta kasvattaa lapsi vauvasta aikuiseksi tuossa iässä.
Kiva kun Sini puhuu lapselleen suomea, vaikka tyttö tuntuu kyllä pälättävän itse pelkkää englantia. On arvokasta, että kaksikielisessä perheessä pyritään pitämään molempien vanhempien kieltä ja kulttuuria yllä.
Maisa ja jäinen tulilasi :) Täytyy olla urpo ukko, että tulee skrapaamaan lasin rouvan puolesta.
T:Kateellinen ;)
Missä sinin tatuoinnit on?
Ja miksi?