Gossip Moms Suomi
https://www.is.fi/viihde/art-2000008246676.html
Hui mitkä stailaukset! Apua!
Kommentit (88)
Maisa ja Sinihän ovat kauniita noissa kuvissa, mikä tuossa stailauksessa on kamalaa?
Onko kukaan katsonut traileria? Ullatuuusss Maisasta neljä klippiä ja kolmessa niistä itkee. Yks tyyppi on tuhonnut mun perhe-elämän. Voi kyynel mikä uhriutuja.
Asian vierestä. Maisan insta yksityinen siksi ettei lehdet saa julkaista yksityisten tilejen kuvia. Ihmettelinkin sitä että miksei Seiska ole enää Maisan kimpussa.
Näin pätkän tästä ohjelmasta ja sekavalta näytti.
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielenterveyttä tällainen ohjelma voisi edistää? On sääli että rahasta tehdään ohjelmaa henkilöistä, joiden elämän uskoon tulo voisi kertakaikkisesti muuttaa normaaliksi ja sellaiseksi elämäksi, jolla on syvempi tarkoitus. Myös kristillisellä arvopohjalla toimivasta psykoterapeutista voisi tämän lisäksi olla heille apua. Usein nämä negatiivisella tavalla jukisuudessa olleet henkilöt kärsivät epävakaasta persoonallisuushäiriöstä, jonka tunnusmerkkinä on usein esim. syyttely ja itkeminen: vika on jossakin toisessa, tuo joku toinen (en minä itse) on pilannut minun ja minun perheeni elämän. Onko tuossa surkeassa ja säälittävässä ohjelmassa joka olisi pitänyt jättää tekemättä, nyt tällaisia henkilöitä? Jos on, niin he voisivat vakavasti miettiä : mikä. miksi ja miten asiat ovat niinkuin ovat, ja mikä on minun oma osuuteni siihen?
Koska uskovaisuus on toiminut Tuksullakin niin loistavan hyvin. Onneksi hän ei sentään ole lähtenyt tähän mukaan ja toivon aidosti, että saa asiansa kuntoon ja elävät hyvää elämää lapsensa kanssa.
Duecorso kirjoitti:
Maisa ei vaan malta pysyä poissa.
Nynnynnyynnyyy muut pilaan mun elämän, nynnynnyy. Ihan ite on pilannut, eikä vieläkään ymmärrä lopettaa.Kuka tuo Vilma on? Mistä se "pitäisi" tietää?
Niinpä. Kannattaako nyt ihan oikeasti väkisin julkisuudessa roikkua, kun tästäkin episodista on alle vuosi. Tuo likapyykki tulee olemaan rumaa, jos julkisuuteen päätyy. Voisi Maisa suojella itseään ja vähän ajatella lastaankin.
"Poliisi selvittää uusia rikoksia Maisa Torppaan liittyen – mitä tapahtui marraskuussa Nurmijärvellä?"
"Viime viikolla Seiska uutisoi poliisin selvittävän Maisa Torpasta tehtyjä rikosilmoituksia.
Myös Iltalehti sai selville, että poliisi epäilee Torpan tehtailleen keskenään samankaltaisia perättömiä lastensuojeluilmoituksia ex-ystävistään 20.-22.12.2020 välisenä aikana. Torpan tekemien perättömien ilmoitusten kohteena oli myös muutama sellainen ihminen, jotka eivät edes kuuluneet hänen entiseen ystäväpiiriinsä. Näihin ihmisiin Torpalla on löyhä yhteys."
"Iltalehti on saanut selville, että Torpan tekemiä joulukuisia perättömiä lastensuojeluilmoituksia edelsivät rajut tapahtumat Nurmijärvellä.
Marraskuussa 2020 tapahtui jotain sellaista, minkä vuoksi Maisa Torpasta tehtiin rikosilmoitus.
Itä-Uudenmaan poliisi selvittää laittomaan uhkaukseen ja vahingontekoon liittyviä väitteitä. Rikosilmoituksen kohteena on vain yksi henkilö, Maisa Torppa.
Iltalehden saamien tietojen mukaan tekojen tapahtumapaikkana on ollut yksityisasunto."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad6…
On toi Törppö aika nolo ku märisee varmaa suurimman osan ajan ajasta tuossa sarjassa ja syyttelee muita vaikka ite on kaiken pahan alku ja juuri. Vielä kerran LUOJAN KIITOS Jarimatti pääs tuosta kieroilijasta eroon. Mikkihiiriä ei käy sääliks ja jokohan seki ottanu ritolat ku ei Törpön instassa oo näkyny vilahustakaan vauvan tulon myötä eikä muutenkaan. Jos nyt ees on vauvan isä kun Törppöhän on huhujen mukaan pettänyt sitäki ja useasti.
Vierailija kirjoitti:
On toi Törppö aika nolo ku märisee varmaa suurimman osan ajan ajasta tuossa sarjassa ja syyttelee muita vaikka ite on kaiken pahan alku ja juuri. Vielä kerran LUOJAN KIITOS Jarimatti pääs tuosta kieroilijasta eroon. Mikkihiiriä ei käy sääliks ja jokohan seki ottanu ritolat ku ei Törpön instassa oo näkyny vilahustakaan vauvan tulon myötä eikä muutenkaan. Jos nyt ees on vauvan isä kun Törppöhän on huhujen mukaan pettänyt sitäki ja useasti.
Maisa on kyllä sanonut ettei perhettä kuvata. Se ettei halua instaan niin ei tarkoita että eivät ole yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisa on kyllä sanonut ettei perhettä kuvata. Se ettei halua instaan niin ei tarkoita että eivät ole yhdessä.
Joo mutta miksi Maisa ylipäätään haluaa julkisuuteen? Varsinkin jos mies ei halua itseään eikä perhettä julkisuuteen. Maisalla ei ole mitään sellaista ammattia, jonka vuoksi hänen olisi pakko olla julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Maisa ja Sinihän ovat kauniita noissa kuvissa, mikä tuossa stailauksessa on kamalaa?
Tjaa, oliskohan se, ettei heitä tunnista? Siinä tais olla kolme blondia, en vieläkään tiedä, kuka heistä on Maisa. Sini kai on se tumma?
Nyt EI voi nämä ketjut poistua Maisan aloitteesta, koska itsehän on itsensä julkisuuteen tunkenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva on melkein joka toisessa kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva on melkein joka toisessa kuvassa.
Kasvot peitetty ja niitå ei tulla näyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan katsonut traileria? Ullatuuusss Maisasta neljä klippiä ja kolmessa niistä itkee. Yks tyyppi on tuhonnut mun perhe-elämän. Voi kyynel mikä uhriutuja.
Kuka tämä yksi tyyppi on josta puhuu?
Sine Arellin olisi saanut korvata ohjelmassa madema Johanna Tukiaisella.
Narsistisuuteen taipuva luonne jolla on liian suuret luulot itsestään. Eräs näistä esiintyjistä. Ei liene vaikea arvata kuka?
Keitä nää on. Ei mitään hajua. En tule siis varmaan vieläkään tietämään. Tuskin aukeaa töllö tällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä yksi tyyppi on josta puhuu?
No se kuuluisa mätämuna 😂
Aijon katsoa tänään,tulee tv5.
Discoveryä en kyllä hommaa.
Näkee taas Maisan tihrustavan🤣
Maisa ei vaan malta pysyä poissa.
Nynnynnyynnyyy muut pilaan mun elämän, nynnynnyy. Ihan ite on pilannut, eikä vieläkään ymmärrä lopettaa.
Kuka tuo Vilma on? Mistä se "pitäisi" tietää?