Lopettaḱaa toi pelkkien numeroiden laittaminen ketjuihin!
Jos ei kenelläkään ole mitään sanottavaa aiheeseen niin ketju joutaakin kuolla pois. Ärsyttää tuollainen turha uppaaminen uudestaan ja uudestaan kun ei kerran keskustelua enää synny.
Kommentit (89)
eikö tuo numeroiden laittaminen vaan kerro aloittajallekin, että joku on kiinnostunut hänen aiheestaan ja haluaa lukea mitä siellä kakkossivullakin lukee! Jos tuo virhe korjattaisiin niin ei tarvitsisi tuota tehdä. Laittakaa aloitukseen, jos ette halua noita kakkos-kommentteja ketjuunne niin en sitten kommentoikaan mitään.
Mikä hitto siinä on niin vaikeaa, että lopetatte sen mobiiliversion käytön?! Loistavasti toimii mun Lumialla kun en mobiilia käytä eikä tarvi mitään vammasia kakkosia tunkea joka väliin. Todella rasittavaa turhaa klikata ketjua auki, kun lukeekin uutena vastauksena vain "2".
Ei siihen tavitsekaan numeroita laittaa,riittää kun laittaa vaikka pisteen.
Kakkosella vastaaminen on nopeampaa kuin osoiterivin muokkaaminen.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:08"]
Mikä hitto siinä on niin vaikeaa, että lopetatte sen mobiiliversion käytön?! Loistavasti toimii mun Lumialla kun en mobiilia käytä eikä tarvi mitään vammasia kakkosia tunkea joka väliin. Todella rasittavaa turhaa klikata ketjua auki, kun lukeekin uutena vastauksena vain "2".
[/quote]
rasittavampaa mun mielestä normiversiolla zoomailla ja selailla keskustelua vasemmalta oikealle ja oikealta vasemmalle kun rivit on näyttöä pidemmät....
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:08"]
[/quote]
rasittavampaa mun mielestä normiversiolla zoomailla ja selailla keskustelua vasemmalta oikealle ja oikealta vasemmalle kun rivit on näyttöä pidemmät....
[/quote]
Sun varmaan tarvii lopettaa koko palstailu, kun ei mikään kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:52"]Se nyt on vaan tän mobiilin vika. Mä laitan niin kauan kunnes se on korjattu. Ei voi olla niin vaikea juttu.
[/quote]
tai sitten vaan kirjotat osotteen perään sen /sivu/2 niin ongelma ratkaistu... Kyllä joo muakin ärsyttää kun ei toimi mobiili normaalisti, mutta enemmän ärsyttää se, että keskustelun toinen sivu on täynnä "2" viestejä.
[/quote]
Liuan hankalaa pienellä näytöllä, kun koko osoite ei edes mahdu kerralla näkyviin. Ei ole mun ongelma, jos sanoma ei saa tätä korjattua.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:09"]
[/quote]
Juu, ja käärepapereiden heittäminen kadulle on nopeampaa kuin niiden vieminen roskiin.
Huomaavaisuudesta on usein vähän enemmän vaivaa kuin välinpitämättömyydestä.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:08"]Mikä hitto siinä on niin vaikeaa, että lopetatte sen mobiiliversion käytön?! Loistavasti toimii mun Lumialla kun en mobiilia käytä eikä tarvi mitään vammasia kakkosia tunkea joka väliin. Todella rasittavaa turhaa klikata ketjua auki, kun lukeekin uutena vastauksena vain "2".
[/quote]
Mun puhelin menee väkisin takaisin mobiiliversioon. Jos ne kakkoset haittaa niin älä lue. Tai avaa keskustelu vasta 3. sivulta koska siellä niitä ei enää ole.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:09"]
[/quote]
Juu, ja käärepapereiden heittäminen kadulle on nopeampaa kuin niiden vieminen roskiin.
Huomaavaisuudesta on usein vähän enemmän vaivaa kuin välinpitämättömyydestä.
[/quote]
ei kai tämä nyt oikeasti ole noin vakavaa!
Älkää sit uikuttako jos täällä on mielestänne huono fiilis. Sitä saa mitä tilaa. Just tällaisesta toisten huomioon ottamatta jättämisestä tulee nettiinkin ikävä fiilis ja ikäviä kommentteja.
Ei taida ap:lla ihan hissi kulkea sinne ylös asti...? Vai uppailua niillä numeroilla... :-D
Mä en tajua miten ne voi niin kauheasti ketään ärsyttää. Kurjempaa se on jos joltain jää kakkossivu lukematta. Niillä ei todellakaan ole tarkoitus uppailla, vaan päästä lukemaan se saakelin sivu, joka muuten ei onnistu.
Mulla toimii nykyään hyvin, mutta aiemmin kun ei toiminut niin ei auttanut vaikka kuinka yritti käyttää tavallista versiota, kun se saakelin meni väkisin sinne mobiiliin!
Ymmärrän että vikaa on vaikea korjata, koska toisilla se toimii ja toisilla ei.
En edes ymmärrä, miten se mobiilinkaan käyttö voi olla niin vaikeaa. Olettehan huomanneet, että ne sivuvaihtoehdot ovat vasta aloitusviestin ja mainoksen alapuolella? (tarkastakaa please tämä oikeasti, veikkaan, että vähintään osa on tästä kiinni!)
Minulla ei ole ollut mitään ongelmia kakkossivujen kanssa ja palstaillut olen kahdella eri iPhonella ja kahdella eri Androidilla. Ihan samaa mieltä olen kuin monet muut, nuo hiton '2'-viestit pilaavat hyvät ketjut ihan turhaan. Jos aihe on kiinnostava, keksikää mielummin joku lyhyt kommentti aiheeseen.
007