Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset joilla veljiä päätyvät ikisinkuiksi

Vierailija
15.10.2014 |

Olen tehnyt tälläisen havainnoin taipaleeni varrella:
Tunnen useita naisia jotka ovat vuosikausia olleet sinkkuja ja vaikuttavat kovin ronkeleilta. Oma mielipiteeni on että he yrittävät itseään paremman näköisiä ja menestyneempiä miehiä. Tämä siis sinänsä ihan ok-homma, että itsetunto pelaa, mutta sitten he saavat aina pakit tai lähes 99 %:sti. Tai että deittaillaan muutaman kerran ja mies katkaisee välit.
Näille naisille kaikille on yhteistä se, että heillä on veli/veljiä ja kenties vielä siskojakin. Voiko veli vaikuttaa siihen, että pitää itseään ihan täydellisenä kuumana pakkauksena eikä oikein hahmota omaa tasoaan ja päätyy ikisinkuksi?! Ikisinkulla tarkoitan naista joka ei ole koskaan seurustellut tai on ollut sinkkuna yli 5-vuotta ja alkanut jo lähes katkeroitumaan kun ei löydä ketään. Ja sinänsähän se on ihan hyvä homma että uskaltaa olla yksin ja ei pakosti pariudu, mutta siis että alkaa katkeroitumaan jo tilanteesta kun ei löydä ketään.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 9 veljeä ja olen onnellisesti parisuhteessa. Niin on myös siskoni. Mieheni on kerran sanonut että osaan hyvin lukea miesten ajatusmaailmaa kun olen kasvanut veljien ympäröimänä. :)

Vierailija
2/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, mä olen vähän pyöreä, en mikään megaläski mutta en tosiaan niin hyvännäköinen kuin mieheni. Kun rupesimme seurustelemaan painoin 108kg, sitten halusin laihduttaa ( 4 yhteisvuoden jälkeen) ja nyt painan 60. :D Mulla on kaks veljeä ja kaks siskoa.
Voiskohan olla niin ettei kaikki vaan niin paljon ulkonäöstä välitä jos on sisältä kultaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD kaksi veljeä ja sisko löytyy...olen ollut 30  vuotta saman miehen kanssa. Siskollakin on mies...

Vierailija
4/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos veljet ja isä on mukavia ja sivistyneitä. Eihän silloin kelpaa mikään sovinistiukko?

Vierailija
5/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 veljeä, eikä tuo kuulosta minulta ollenkaan. Avoliitto ja 1 lapsi.

Vierailija
6/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Mulla on kolme naispuolista serkkua, joilla on kaikilla pari vuotta vanhempi veli. Kaikki ovat onnellisesti naimisissa. Olen serkuistani se ainoa veljetön, kuten myös naimaton.

Vierailija
7/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan siihen vaikuttaa se että verrataan tulevaa seurustelukumppania omaan veljeen? Ja tiedetään että veli arvostelee kovin sanoin tulevat sulhasehdokkaat..?

Vierailija
8/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok aloitus, tuossa voisi olla pointtia. ITse olen ikisinkku epäonnistuneiden suhteiden jäljiltä ja mulla tosiaan on veli. Tosin pointti veljen ja ikisinkkuuden yhteydessä minun elämänkohtalooni voisi olla, että jo hän iskosti mieliini sen, että mies todella aidosti ja pohjimmiltaan arvostaa vain itseään ja vihaa myrkyllisesti isin ja äidin huomiosta kilpailevaa sisarusta, joka onnettomuudekseen sattui olemaan naispuolinen. Tältä pohjalta löysin elämääni vain maailman huomiosta mustasukkaisia, naisia vihaavia miehiä... tosin voi se johtua siitäkin, että maailmassa ei oikeasti ole muita kuin niitä. JOtkut niistä vain kätkevät vihansa ja maailman huomiosta mustasukkaisen kilpailuviettinsa vähän syvemmälle ja taitavammin kuin toiset.

Vierailija
9/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:09"]

Ehkä jos veljet ja isä on mukavia ja sivistyneitä. Eihän silloin kelpaa mikään sovinistiukko?

[/quote]

Tän mä allekirjoitan, ap:n juttuja en.

Mun isä on DI, kuten kolme veljeäni. Fiksuja miehiä kaikki, joten en ikinä ottaisi mitään örisevää kaljamahaa vierelleni piereskelemään. Edellin poikaystävä oli roudari, mutta fiksu sekin. Nyt sinkkuna siis, onneksi on neämmä vielä 4,5v ikisinkkuuteen jäljellä.

Mut joo, mitä tulee noihin veljiin, niin eipä niistä yksikään ikinä ole minua erityisemmin kehunut, ylistänyt tai puolistanut. Vanhinkin olisi varmaan myymyt minut mustalaisille, jos olisivat tulleet ostamaan.

Vierailija
10/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites kun olen ainoa lapsi ja tulen jäämään sinkuksi ja lapsettomaksi myös.

tai sitte tapaan jonku 50 vuotiaana jolloin ei enää lapsista kannata haaveilla

Vierailija
11/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just 20 seukkaavaa ystävääni fabossa läpi: 18/20 heistä on veli/veljiä.

Vierailija
12/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 veljeä, ja seurustelin ensimmäisen kerran vasta 28 vuotiaana nykyisen mieheni kanssa. Monesta kaverista (joilla on vain siskoja) poiketen, en koe mitään tarvetta teeskennellä tai meikata miehiä varten. En viihdy tälläytyneenä baarissa. Rakastan veljiäni, he ovat kaikin tavoin maailman parhaita miehiä enkä seurustelukumppaniksi huolisi ketään, joka ei täytä veljieni asettamaa mallia. Siksi rakastuinkin ehkä veljeni hyvään kaveriin :). Olen itse hyvin tavallisen näköinen. Meikkaan todella harvoin.

Vierailija
13/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viisi veljeä, onnellisesti olen parisuhteessa. Serkkujani miettiessä ei toi velijuttu myöskään pidä paikkaansa. Joku muu niillä sun kavereillä nyt mättää.

Vierailija
14/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin eri mieltä. Haiseviin ja remuaviin veljiin tottuneet naiset löytävät helpommin miehiä, koska he tietävät, mitä saavat.

Siskosten kanssa kasvaneiden naisten on hankalampi tottua siihen, että kotona joku sotkee, juo, tupakoi, sikailee, pettää ja rellestää.

Mitenkään yhtään miestä moittimatta. Hahaa!

Vierailija
15/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme veljeä ja sisko. Olen ollut saman miehen kanssa 21 vuotta. Veljet ovat pitänert mut maanpinnalla ja todellisuudessa ehkä paremmin kiinni. ;) Siskokin saman miehen kanssa sen 12 vuotta. Veljistä yksi pidempi aikaisessa suhteessa. Pari haihattelee ja pitävät naisten miehen mainetta yllä, vielä nelikymppisinäkin.
Olen aika perinteinen suomalaispullukka, ei ylimääräisiä käsityksiä ulkonäöstä yms.

Vierailija
16/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut avioliitossa yli 10 vuotta ja yhteensä on sitä yhteistä taivalta tämän miehen kanssa melkein 20 vuotta. Lisäksi mulla on veli, mutta hän on homo. Tämä varmaan suojaa tältä veljen tuhoavalta sinkkuvaikutukselta.

Vierailija
17/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sisarussarjan nuorin ja minulla on kolme isoveljeä. Aloin seurustella 17-vuotiaana ensimmäistä kertaa ylipäätään ja sille tielle jäin, olen ollut tuon ihanuuden kanssa jo 18 vuotta. 14 vuotta naimisissa, kolme lasta. 

Kyllä, ikisinkuksi jäin. Eiku..

Vierailija
18/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:02"]Olen tehnyt tälläisen havainnoin taipaleeni varrella:
Tunnen useita naisia jotka ovat vuosikausia olleet sinkkuja ja vaikuttavat kovin ronkeleilta. Oma mielipiteeni on että he yrittävät itseään paremman näköisiä ja menestyneempiä miehiä. Tämä siis sinänsä ihan ok-homma, että itsetunto pelaa, mutta sitten he saavat aina pakit tai lähes 99 %:sti. Tai että deittaillaan muutaman kerran ja mies katkaisee välit.
Näille naisille kaikille on yhteistä se, että heillä on veli/veljiä ja kenties vielä siskojakin. Voiko veli vaikuttaa siihen, että pitää itseään ihan täydellisenä kuumana pakkauksena eikä oikein hahmota omaa tasoaan ja päätyy ikisinkuksi?! Ikisinkulla tarkoitan naista joka ei ole koskaan seurustellut tai on ollut sinkkuna yli 5-vuotta ja alkanut jo lähes katkeroitumaan kun ei löydä ketään. Ja sinänsähän se on ihan hyvä homma että uskaltaa olla yksin ja ei pakosti pariudu, mutta siis että alkaa katkeroitumaan jo tilanteesta kun ei löydä ketään.
[/quote]
Joo, lokeroidaan vaan taas :) ;) Kuinka pieniä perheitä teillä päin oikein on?? Mun tutuista 90% on veljiä ja tai siskoja. Ja 1 mies näistä vaikuttais "ikisinkult" 36v.

Vierailija
19/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kyllä tehnyt tuollasta havaintoa. Itselläkin on veli ja olen paritunut aika nuorena.

Sen sijaan sellaisen olen huomannut että eroperheiden ja yksinhuoltajaäitien lapsilla on taipumusta vältellä parisuhtieta, varsinkin jos äidin suhteet ovat olleet väkivaltaisia tai miehet juoppoja.

Vierailija
20/32 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:02"]Olen tehnyt tälläisen havainnoin taipaleeni varrella:
[/quote]
Joo, lokeroidaan vaan taas :) ;) Kuinka pieniä perheitä teillä päin oikein on?? Mun tutuista 90%:lla on veljiä ja tai siskoja. Ja 1 mies näistä vaikuttais "ikisinkult" 36v.
[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän