Naiset joilla veljiä päätyvät ikisinkuiksi
Olen tehnyt tälläisen havainnoin taipaleeni varrella:
Tunnen useita naisia jotka ovat vuosikausia olleet sinkkuja ja vaikuttavat kovin ronkeleilta. Oma mielipiteeni on että he yrittävät itseään paremman näköisiä ja menestyneempiä miehiä. Tämä siis sinänsä ihan ok-homma, että itsetunto pelaa, mutta sitten he saavat aina pakit tai lähes 99 %:sti. Tai että deittaillaan muutaman kerran ja mies katkaisee välit.
Näille naisille kaikille on yhteistä se, että heillä on veli/veljiä ja kenties vielä siskojakin. Voiko veli vaikuttaa siihen, että pitää itseään ihan täydellisenä kuumana pakkauksena eikä oikein hahmota omaa tasoaan ja päätyy ikisinkuksi?! Ikisinkulla tarkoitan naista joka ei ole koskaan seurustellut tai on ollut sinkkuna yli 5-vuotta ja alkanut jo lähes katkeroitumaan kun ei löydä ketään. Ja sinänsähän se on ihan hyvä homma että uskaltaa olla yksin ja ei pakosti pariudu, mutta siis että alkaa katkeroitumaan jo tilanteesta kun ei löydä ketään.
Kommentit (32)
Tiedän kaksi ikisinkkua naista, jolla pelkkiä siskoja. Molemmat hankalia persoonia. Muita ikisinkkuja ei nyt tule mieleen. Miehistä taas ne huonoimmat on niitä joilla pelkästään veljiä. Ei ymmärretä naisia. Meillä tasapuolisesti molempia kotona ollut ja veljeni ovat erinomaisia puolisoehdokkaita (isoveljeni on mies jota tuskin kukaan nainen vihaisi. Opetteli laittamaan ruokaa kun halusi miellyttää puolisoaan, komea, urheilullinen, sosiaalinen ja vielä hyvä lapsirakas isä...varattu kylläkin). Itse olen myös aikalailla unelmavaimo. Yleensäkkin jos miettii, niin miehet joilla siskoja, ymmärtävät naisia ja toisinpäin.
Hyvin pienellä otannalla lähipiiristäni ikisinkkuja ovat ne, joilla ei ole vastakkaista sukupuolta olevaa sisarusta. Koskee sekä miehiä että naisia. Toki joukkoon mahtuu muutama poikkeuskin.
Hmm, mulla on tuttu, jolla on kolme veljeä, ja tyyppi on nyt kolmannessa avioliitossaan... Ehkä veljien määrä korreloikin avioliittojen määrää :P
Minulla on kolme veljeä ja sisko ja olen naimisissa. Mieheni siskolla on kaksi veljeä ja on parisuhteessa.
Ainoa "ikisinkku" (siis ei ole ikinä seurustellut) on perheensä ainoa lapsi.
Olen 36-vuotias(loppuvuodesta 37v.) nainen enkä ole ikinä seurustellut vakavasti. En ole yksinkertaisesti tavannut ketään, ylipäätään on mielestäni vaikea tavata uusia ihmisiä, tässä tapauksessa miehiä. Lyhyitäkään "yrityksiä" ei juuri ole. Tuntuu että vaihtoehdot ovat baari tai netti. Baareissa en juurikaan käy kun en yksin halua mennä ja nettiprofiileista yms.en vain innostu.
En ole katkera, olen ihan tyytyväinen elämääni. Ihminen on sopeutuvainen. Joskus sitä tietenkin miettii että näinkö tässä ollaan lopun ikää. Höh. Ai niin, minulla on veli ;)
Luulisi, että asia on toisinpäin, koska oppii sosiaalisemmaksi ja näkee miesten tavat. Ikisinkuksi nainen varmaan päätyy, jos on ujo, krouvi, huonoja kokemuksia (esim. väkivaltainen eksä) tai sitten joissain (harvinaisissa) tapauksissa ulkonäkö haittaa pariutumista.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:44"]
Luulisi, että asia on toisinpäin, koska oppii sosiaalisemmaksi ja näkee miesten tavat.
[/quote]
Veljien kanssa ei opi sosiaaliseksi. Tutkimusten mukaan siskojen kanssa kasvaneet oppivat sosiaalisiksi. Myös ainoat lapset ovat sosiaalisempia kuin veljien kanssa kasvaneet. Miesten tapojen näkeminen aiheuttaa sen, että haluaa olla sinkku.
Jos vaihtoehdot sinulla ovat joko a) Baari tai b) Netti JA baariin ei halua mennä niin vaihtoehdoksi jää netti. Kyllä kannattaa aktivoitua toden teolla tuossa iässä. :) Käydä säännöllisesti nettitreffeillä ja pakottaa itsensä mukavuusalueen ulkopuolelle eikä hautaudu kotiin. Ei ne miehet kotoa tule hakemaan. Tsemppiä!
Jos vaihtoehdot sinulla ovat joko a) Baari tai b) Netti JA baariin ei halua mennä niin vaihtoehdoksi jää netti. Kyllä kannattaa aktivoitua toden teolla tuossa iässä. :) Käydä säännöllisesti nettitreffeillä ja pakottaa itsensä mukavuusalueen ulkopuolelle eikä hautaudu kotiin. Ei ne miehet kotoa tule hakemaan. Tsemppiä!
Minulla on veli, ja olen ikisinkku. En ole seurustellut koskaan, en ole ikinä käynyt edes treffeillä. En kuitenkaan usko, että veljeni on tähän ainakaan suurin syy. Muutenkaan aloittajan kuvailu ei sovi minuun. En ole ronkeli, en yritä itseäni paremman näköisiä tai menestyneempiä miehiä. En pidä itseäni kuumana pakkauksena. Hahmotan oman tasoni oikein hyvin.
Kakkonen on ykkönen. (Siis sivu).
Mulla on 2veljeä ja 2siskoa. Minulla on mies samoin siskollani. Toisella veljellä myös pitkäaikainen avokki. Kaikkien kumppanit tulevat keskenään hyvin toimeen samoin meidän kaikkien sisarusten kanssa.
Ikisinkku naiset joita tunnen ovat kaikki ainoita lapsia.