Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeintä, mitä sisaruksenne ovat tehneet/sanoneet

Vierailija
26.10.2014 |

Lähiaikoina tai lapsena. Itselle tulee mieleen nyt ainakin se, kun olin lähdössä ykkösluokalle, olin piirtämässä pöydän ääressä. Kolme vuotta vanhempi siskoni tuli väkisin katsomaan piirustusta ja sanoi "sä saat varmaan nollan kuviksesta". Se tuntui todella pahalta ja muistan sen vieläkin, monen vuoden jälkeen. Sisko ei ole muuttunut lainkaan, vaan on julma ja lapsellinen. Mitä sydäntäriipaisevaa sisko- tai velikullat ovat teille kommentoineet?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko luulee olevansa paljon parempi kuin mä. Se haukkuu mua tosi isoks ja kauheen läskiks vaikka painan sitä vaan 3 kg enemmän!!!

Vierailija
2/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa kokoajan miten hän ja muut sisarukseni kiusasivat minua lapsena, ja kertoo kaikki negatiiviset jutut mitä äiti on minusta sanonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoritellut joskus viina/pilleripäissään

Vierailija
4/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni kertoo minulle aina, että kukaan ei rakasta minua koska olen niin ruma. Sen takia minulla ei kuulemma ole yhtään ystävääkään. Ja jos on, he ovat kusipäitä jotka eivät nää lävitseni tai ovat sokeita eivätkä nää kuinka ruma olen. Lapsellista, tiedän, mutta sattuu silti. Olen kuunnellut sitä jo 15 vuotta, ja sen takia pelkään sen olevan totta.

Vierailija
5/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteli, että äiti oli sanonut, että asiat olisi paljon paremmin jos tappaisi itseni. Muutenkin kehotti aika monta kertaa tappamaan itseni, haukkui huoraksi ja narkkariksi (en ollut kumpaakaan). Kävi fyysisesti käsiksi aika monesti. Uhkaili myös tappavansa minut tosi usein, heittävänsä portaista alas jne.

Ollaan puhuttu näistä asioista ja veljeni on pyytänyt anteeksi, en oikeastaan kanna kaunaa. Surulliseksi noiden ajatteleminen toki tekee, veljellänikin oli tuohon aikaan todella paha olla.

Vierailija
6/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä arvostellut pahimmassa teini-iässä.

Vierailija
7/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta nuorempi pikkusiskoni nappasi poikaystäväni, kun olimme teini-ikäisiä.

Vierailija
8/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveljeni sylkäisi kasvoilleni nukkuessani :D

Vierailija
9/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusisko pilasi kotibileeni teini-iässä ja valehteli poikaystävälleni, mikä johti siihen, että hän jätti minut. Kiitos paljon!

Vierailija
10/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, onpa teillä kamalia muistoja :( Mulla on kaksi veljeä enkä muista mitään noin julmia juttuja. Toki joskus riideltiin, mutta se oli nopeasti ohi ja sovittu. Hyvissä väleissä oltu aina.

Vierailija
11/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on niin hyvät välit sisaruksiini <3

Vierailija
12/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa on perinnöllinen sairaus ja se on periytynyt hänelle, ei minulle. Sanoi aikuisena kun meillä molemmilla oli jo lapsia että toivottavasti sairaus tulee ennemmin minun kuin hänen lapsilleen. Minusta olisi voinut pitää suunsa kiinni tai toivoa ettei kummankaan lapset saa sairautta, loukkasi todella.

Vierailija
13/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:47"]Onneksi mulla on niin hyvät välit sisaruksiini <3
[/quote] Niimpä tietysti. Pitihän se arvata että tämä kerskailija eksyy tännekin.

Vierailija
14/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:51"]Up
[/quote] No up up

Vierailija
16/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarus on rikkaus, jepjep...

Vierailija
17/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoritellut ja sanonut et tapa ittes lisäksi kuin olin tosi hoikka sanoi etten oo lähelläkään laihaa vaan pullea.myös huitassut pari kertaa. Kyseessä siis veli

Vierailija
18/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison lapset, siskot. Vanhin aina haukkuu 3vuotta nuorempaa siskoa: paska, laski, ruma lehmä , pottu nenä. Repii hiuksista, potkii, heittää tavarat.
Minä vain ihmettelin miksi vanhemmat eivät puutu asiaan.

Vierailija
19/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 70-luvun lapsi. Vanhempani komensivat 13 vuotta vanhempaa veljeäni olemaan paikalla, kun nukuin vaunuissa.

He olivat ostaneet tontin ja rakensivat taloa. Tontille oli pystytetty jalasmökki, missä elimme kunnes talo valmistuisi. Perheeseen kuului Isäni, Äitini, 13 v isoveljeni, viisivuotias isosiskoni.

Kun äitini ja isäni tulivat hoitamasta asioitaan kaupungilta, oli näky surullinen. Suurella tontilla itkusta tärisevät vaunut.

Isoveljeni vastasi kyselyihin olkiaan kohautellen ja vastaten: "Kaverit tuli hakemaan, niin ajattelin että kyllä te kohta varmaan tulette kotiin. "

Vierailija
20/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni oli syönyt kaikki laivalta tuodut suklaat kavereidensa kanssa.

Minä oon tainnut olla paljon kamalampi osapuoli. Mun sisko on aivan ihana.