Lue keskustelun säännöt.
Facephysics, Mari Sainio , kokemuksia?
07.09.2021 |
Onko kukaan kokeillut tai tunteeko näitä henkilöitä jotka esimerkkeinä? Jos aitoja niin hurjia tuloksia. Piti ihan kyllä katsoa itse Marista parin vuoden takainen video vs. tuo esittely video. Hurjasti oli rypyt silinneet.
Ajattelin kokeilla.
Kommentit (63)
Marilla on nykyään aina ponnari. Sillä saa nostettua kasvoja hiukan ylöspäin. Ei varmaan uskalla pitää hiuksia auki. Totuus paljastuisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mari näyttää ihan ikäiseltään eikä mitenkään erityisen nuorelta naamastansa.
Minä ostin reilu pari vuotta sitten Facephysics Totalin ja ajattelin kertoa teille omia kokemuksiani.
Olen 50-vuotias nainen eikä minulla ole ryppyjä oikeastaan lainkaan, ainoastaan sibelius-ryppy tulee auringossa silmiä siristellessä mutta se häviää kun siristely loppuu. Harjoittelin liikkeitä säännöllisesti ja reilun vuoden harjoiteltuani huomasin ainoastaan juonteita, jotka olivat tulleet rajusta ihon venyttämisestä liikkeitä tehdessä.
Minun kokemukseni tästä Facephysicsistä on se, että liikkeet pilasivat kasvoni ja on varmaan sanomattakin selvää, että olen äärimmäisen pettynyt.
Sitten vielä noista muutokset-kuvista, kuvissa on pelkästään se yksi mummo, jonka kuvia on käsitelty valotuksilla ja filttereillä sekä sitten muutama muu epämääräinen kuva, joista ei saa edes selvää onko kyseessä sama ihminen.