Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facephysics, Mari Sainio , kokemuksia?

Vierailija
07.09.2021 |

Onko kukaan kokeillut tai tunteeko näitä henkilöitä jotka esimerkkeinä? Jos aitoja niin hurjia tuloksia. Piti ihan kyllä katsoa itse Marista parin vuoden takainen video vs. tuo esittely video. Hurjasti oli rypyt silinneet.

Ajattelin kokeilla.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan joku saanut tuloksia? Minulla alkaa treenaus nyt. Katsoin Sainion videon mutta ilmaiset ohjeet riittävät mulle.

Jos en muuta hyödy, niin lapset ja mies ainakin saavat nauraa mahat kippurassa minun irvistelyille

Vierailija
42/63 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä vanhaa ketjua, koska asia kiinnostaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/63 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan jaksanut tehdä näitä treenejä ja näkyykö tuloksia?

Minua lähinnä pelottaa ne ennen ja jälkeen kuvat, kun kaikilla niissä kuvissa on niin järkyttynyt ja hämmästynyt ilme, kulmakarvat "taivaissa". Mä en haluais tuollaista efektiä. Kohotus olis kiva joo, mut jos jumpan vaikutus on tuollainen, että kulmakarvat kohoaa otsan puoliväliin, niin hyh.

Mutta iän tuomana on yläluomet tulleet raskaiksi ja kaksoisleukaakin löytyy, ihmeellinen löllötaikina-ilme on myös nykyisin pysyvä, näistä olis kiva päästä eroon, tai ainakin vähentää niitä.

Vierailija
45/63 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tainnut tulla tuloksia kun kukaan ei vastaa. Tai sitten Sainio itse vastaa kohta, että on tullut. :D

Vierailija
46/63 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut silmänaluspussit pois ja yläluomen kohoamaan ohjelmalla Peta facerobics. Poskilihaksia en saanut nostettua, vaikka noin vuoden yritin.Laihduin sairauden takia, ja poskiini tuli "kuopat", siihen en saanut apua. Hänellä myös ihana öljyhieronta ohjelma kasvoille, joka tehokkaasti kyllä kosteutti. Mari Sainion ohjelmaa en ole kokeillut.

Vierailija
47/63 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos enkku taipuu, niin säästä rahasi ja hae youtubesta face yoga ohjeita, veikkaan että pääset samaan tai jopa parempaan tulokseen.

Vierailija
48/63 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, onko kokemuksia ja tuloksia?

Vierailija
49/63 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut Total käytössä vuoden ja kasvoistani päätellen olen tehnyt jotain totaalisen väärin. Sibeliusjuonteet otsallani ovat entisestään syventyneet, sillä treenaamani lihakset ovat juonteiden ympärillä vahvistuneet ja juonteet niiden vieressä vain syventyneet. Juonteet erottuvat aiempaa selvemmin, kolmen lihaksen pullistellessa vieressään.

Huulten pystyjuonteita on tullut lisää ja tähän on vaikuttanut joidenkin liikkeiden huulten rutistelu. Kämmenet huulilla, poskien ilmapullistelu ym.

Nasolabiaalit ovat syventyneet. Nenänostosta ei ole ollut mitään apua. Luulen, että poskien treenaus on sekin vain voimistanut uurteita.

Tinnitus! Voimakas matalaääninen tinnitus on lisääntynyt. Kuin seisoisi muuntajakaapin lähellä. Tähän kiinnitin jo heti alkuvaiheessa.

Apua olen saanut hetkellisesti kulmakarvojen nostossa mutta nekin ovat laskevat tasolleen jo seuraavana päivänä.

Oma kokemus on ollut päinvastainen kuin referenssikuvissa, sillä harkitsen ensimmäistä kertaa botoxia kammottaviin sibbejuonteisiin.

Vierailija
50/63 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni kirjoitti:

Minulla on ollut Total käytössä vuoden ja kasvoistani päätellen olen tehnyt jotain totaalisen väärin. Sibeliusjuonteet otsallani ovat entisestään syventyneet, sillä treenaamani lihakset ovat juonteiden ympärillä vahvistuneet ja juonteet niiden vieressä vain syventyneet. Juonteet erottuvat aiempaa selvemmin, kolmen lihaksen pullistellessa vieressään.

Huulten pystyjuonteita on tullut lisää ja tähän on vaikuttanut joidenkin liikkeiden huulten rutistelu. Kämmenet huulilla, poskien ilmapullistelu ym.

Nasolabiaalit ovat syventyneet. Nenänostosta ei ole ollut mitään apua. Luulen, että poskien treenaus on sekin vain voimistanut uurteita.

Tinnitus! Voimakas matalaääninen tinnitus on lisääntynyt. Kuin seisoisi muuntajakaapin lähellä. Tähän kiinnitin jo heti alkuvaiheessa.

Apua olen saanut hetkellisesti kulmakarvojen nostossa mutta nekin ovat laskevat tasolleen jo seuraavana päivänä.

Oma kokemus on ollut päinvastainen kuin referenssikuvissa, sillä harkitsen ensimmäistä kertaa botoxia kammottaviin sibbejuonteisiin.

Ikävä kyllä pakko komppaa tätä. Itselläni rypyt silmien ympärillä ovat lisääntyneet ja uurteet suupielissä :( Ikävää jos on epätoivosten kusetusta. Sitä on vaan niin tietoinen roikkuvista poskista ja luomista kokoajan xD

Itse olen muutaman kuukauden tehnyt tätä. Pelottaa jatkaa...

Ehkä tääkin on, että joillakin toimii ja joillakin ei

Vierailija
51/63 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on moni kirjoittanut, että facephysics on vain pahentanut kasvojen ulkonäköä. Minullekin kävi niin, olisinpa jättänyt koko kurssin hankkimatta. Kannattaa katsoa youtubesta kasvojoogaopettaja Päivi Salmisen video "Älä tee näitä kasvoharjoituksia!". Hän sanoo mm. että liikkeet, joissa täytetään poskia ilmalla, venyttävät aina ihoa ja edesauttavat hamsteripussien syntyä. Tätä liikettä facephysicissä juuri kehotetaan tekemään. Samoin otsaan ei Salmisen mukaan kannattaisi kohdistaa lihastreeniä. Sainion opit joutaa omasta puolestani romukoppaan.

Vierailija
52/63 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä lukea näitä kirjoituksia. Just meinasin ostaa kurssin. Miksipä kiristää ennestäänki kireitä lihaksia jumpalla. 

Vierailija
53/63 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin ensimmäisiin otsan botox-pistoihin epäonnistuneen total-jumpan jälkeen. Vuosi kasvojumppaa pahensi vain kasvojeni juonteita, jotka ovat nyt rauhoittuneet botoxin avulla. Uskon vahvasti, että Facen ennen ja jälkeen -kuvat eivät ole aitoja. 

Vierailija
54/63 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypythän tulevat siitä, että kasvojen lihaksia käytetään. Eli jos entisestään jumppaa näitä lihaksia, niin rypythän vain syventyvät. Hieronta ja jumppa voivat auttaa hetkellisesti, kun nesteet lähtevät liikkeelle, mutta ne kyllä taas palaavat takaisin. Kasvovoiteetkin olisi hyvä levittää ihokarvojen kasvusuunnan mukaisesti ja lempeästi, jotta ei venytä ihoa.

Vierailija
55/63 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä, joita ei kannata tehdä kasvoille:

Vierailija
56/63 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä tuohon metodiin, mutta kovaa työtä se vaatii. Jos vain riittää tsemppiä, saa varmasti tuloksia. Tuohan perustuu pitkäaikaiseen ja säännölliseen lihasharjoitteluun, ihan pikkujumppa ei riitä. 

Vierailija
57/63 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Mari Sainion kasvojumpan intensiivikurssin yläluomille ja voin sanoa aika paljon näitä testailleena, että on ihan samat liikkeet kuin muillakin maksullisilla kasvojumpan tarjoajilla ja ilmaissateilla.

Vierailija
58/63 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa tätä taas, jos jollakin olisi uutta sanottavaa. Olen ajatellut kokeilla tätä, kun naama roikkuu niin väsyneen näköisenä, mutta toisaalta yllä olevat kommentit lisääntyneistä rypyistä pelottaa.

Vierailija
59/63 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
60/63 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostooooo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi