Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panin naapurin naista ilman ehkäisyä kolmannella tapaamisella

Vierailija
15.10.2014 |

Ja olen naimisissa. Tuleeko tästä seurauksia?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt kuitenkin anaaliin tai naamalle lastit heitit?

Vierailija
22/31 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin lapseton vielä. Kyllä kelpaisi lisääntyä. Aiotaan peuhata vielä lisää. Vaimo kyllä nitkuttaa kun käyn "kahvilla" sen kaunottaren luona. Eli tää naapuri on 5 vuotta vanhempi mun vaimoa ja muakin 2 vuotta edellä. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:33"]

Olenkin lapseton vielä. Kyllä kelpaisi lisääntyä. Aiotaan peuhata vielä lisää. Vaimo kyllä nitkuttaa kun käyn "kahvilla" sen kaunottaren luona. Eli tää naapuri on 5 vuotta vanhempi mun vaimoa ja muakin 2 vuotta edellä. -Ap

[/quote]

No mikset kanna kamojas sinne naapurin kämppään ja sano vaimolle heipat. Ei tarvii tolleen "kahvitella", vaan voitte ihan vaan panna ilman salailua.

Vierailija
24/31 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tiukka ja hän ratsasti mun päällä sohvalla ja sitten sängyssä lähetyssaarnaa ja ratsastusta. Kiimanen leidi. Ennen aktia pillumehuu jo valu. En pyyhiny verhoihin. Mentiin suihkuun, ja sielläkin harrastettiin. -Ap

Vierailija
25/31 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette naapurin kanssa yhtä fiksuja. Sit vaan arvuuttelette mitä tauteja tulee, vai käykö tuuri eikä tule. Sääliksi käy vaimoasi, kun vaarannat hänen terveytensä.

Vierailija
26/31 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:44"]

Olette naapurin kanssa yhtä fiksuja. Sit vaan arvuuttelette mitä tauteja tulee, vai käykö tuuri eikä tule. Sääliksi käy vaimoasi, kun vaarannat hänen terveytensä.

[/quote]

Toivotaan että vaimolla on rakastaja.

Vierailija
27/31 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tylsää duunissa ja päiväfantasiaa pukkaa?

Vierailija
28/31 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaimo mukaan. Millanen mies jättää vaimon yksin tollasessa tilanteessa. Kyllä varmasti vaimollekkin kelpaa ihmisen kosketus ku miehensä on sika.

Vierailija
29/31 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuttaa sen luo ku hänel on pienempi kämppä. Ja tää tilanne on kiihottava. Enkä vetäny anaaliin. Vaimo on hommannu kyllä jätesäkkejä ja laatikoita. Kummanhan kamat lähtee. Se epäilee jotain. -Ap

Vierailija
30/31 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisikö vai nauraisiko?!

Vierailija
31/31 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräähän jo päiväunestasi ap!

Huomenta. Oliko karu herätys siihen sinkkuläävään jossa uneksit kahden naisen loukusta ?