Panin naapurin naista ilman ehkäisyä kolmannella tapaamisella
Kommentit (31)
Olenkin lapseton vielä. Kyllä kelpaisi lisääntyä. Aiotaan peuhata vielä lisää. Vaimo kyllä nitkuttaa kun käyn "kahvilla" sen kaunottaren luona. Eli tää naapuri on 5 vuotta vanhempi mun vaimoa ja muakin 2 vuotta edellä. -Ap
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:33"]
Olenkin lapseton vielä. Kyllä kelpaisi lisääntyä. Aiotaan peuhata vielä lisää. Vaimo kyllä nitkuttaa kun käyn "kahvilla" sen kaunottaren luona. Eli tää naapuri on 5 vuotta vanhempi mun vaimoa ja muakin 2 vuotta edellä. -Ap
[/quote]
No mikset kanna kamojas sinne naapurin kämppään ja sano vaimolle heipat. Ei tarvii tolleen "kahvitella", vaan voitte ihan vaan panna ilman salailua.
Oli tiukka ja hän ratsasti mun päällä sohvalla ja sitten sängyssä lähetyssaarnaa ja ratsastusta. Kiimanen leidi. Ennen aktia pillumehuu jo valu. En pyyhiny verhoihin. Mentiin suihkuun, ja sielläkin harrastettiin. -Ap
Olette naapurin kanssa yhtä fiksuja. Sit vaan arvuuttelette mitä tauteja tulee, vai käykö tuuri eikä tule. Sääliksi käy vaimoasi, kun vaarannat hänen terveytensä.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:44"]
Olette naapurin kanssa yhtä fiksuja. Sit vaan arvuuttelette mitä tauteja tulee, vai käykö tuuri eikä tule. Sääliksi käy vaimoasi, kun vaarannat hänen terveytensä.
[/quote]
Toivotaan että vaimolla on rakastaja.
Sulla on tylsää duunissa ja päiväfantasiaa pukkaa?
Ota vaimo mukaan. Millanen mies jättää vaimon yksin tollasessa tilanteessa. Kyllä varmasti vaimollekkin kelpaa ihmisen kosketus ku miehensä on sika.
En voi muuttaa sen luo ku hänel on pienempi kämppä. Ja tää tilanne on kiihottava. Enkä vetäny anaaliin. Vaimo on hommannu kyllä jätesäkkejä ja laatikoita. Kummanhan kamat lähtee. Se epäilee jotain. -Ap
Heräähän jo päiväunestasi ap!
Huomenta. Oliko karu herätys siihen sinkkuläävään jossa uneksit kahden naisen loukusta ?
Kai nyt kuitenkin anaaliin tai naamalle lastit heitit?