Kehuskele asioilla joilla et normaalisti kehtaa!
Asioilla jotka ovat oikeastaan melko mitättömiä mutta mielesi tekisi manita se joka kerta kun tulee puheeksi.
Voin aloittaa: Tunnen kaksi lajinsa maailmanmestarin. Eräällä tutullani on samanlainen sohva kun friedeissä Monicalla ja Rachelilla (ja olen istunut siinä!! ;)) ja minulla on samanlainen aamutakki kun californicationissa Hankilla
Kommentit (178)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:22"]
Oon perkeleen hyvä pano ja suihinottaja. Oon myös tosi mukava ja rento naiseksi enkä nipota turhasta, oikeastaan unelma vaimo monellekin miehelle. Mulla on yber lihaksikas ja komea mies jolla todella iso muna. Olen maalaisjärjeltäni 97% fiksumpi kuin muut. Olen ihana
[/quote]
Se että on hyvä pano ja suihinottaja ja vielä muka fiksumpi kun 97% muut ei voi saman tyypin kohdalla paikkaansa. Joko on hyvä pano ja suihinottaja ja bimbo tai ihan huono sängyssä ja fiksu.
Olen selviytynyt hemmetin hyvin yksinhuoltajana, vaikka aluksi pelotti ja menetin miehen lähdön vuoksi työpaikkanikin. Olen mielestäni parempi perhe lapsilleni kuin yksinkään tuntemani "kokonainen" perhe, sillä minulla on äärimmäisen sensitiivinen mutta jämäkkä ote kasvattaa.
Olen todella empaattinen, teen paljon hyväntekeväisyystyötä. Olen idearikas, ja olen nyt 2 vuotta hionut ja esivalmistellut suunnitelmaa, jolla tulen varmasti onnistumaan työelämässä alalla jolla tiedän olevani loistava. Saan työpaikan joka sopii minulle täydellisesti, ja tehdä samalla hyvää toisille työlläni.
Olen sisäistänyt sen, etten halua parisuhdetta. Ainakaan miehen kanssa. Mr.Bigin etsiminen/kärvisteleminen suhteessa ei vie enää energiaa.
Jes!
Olen perinyt hiljattain suuren summan rahaa.
Olen kaunis ja älykäs, siksi olen saanut elämässäni suunnilleen kaiken mitä olen halunnutkin.
Minulla on täydellinen mies, kukaan ei edes usko kun kerron että meillä ei ole koskaan ollut erimielisyyksiä mistään. (Vastauksena kuulee "vitsailua" että hän on tossun alla, mutta se ei pidä paikkaansa, vaan kerta kaikkiaan vain olemme kaikesta yhtä mieltä.) Mieheni mielestä taas minä olen täydellinen, ja elämämme yhdessä on käsittämättömän helppoa, onnellista ja rakkaudentäyteistä.
Olen kuullut useammankin miehen suusta olevani myös hyvä sängyssä.
Teen myös todella hyvää ruokaa ja minulta pyydetään reseptejä.
Minulla on taiteellista silmää, eikä vain omasta mielestäni, sillä maalauksiani on ostettu.
Pakko olla kiitollinen, että olen saanut tämän kaiken elämääni.
Ikää on melkein 30 v ja ullkonäöstäni monet luulevat alaikäiseksi. Eräs mummelikin sanoi että olen keskivertoa fiksumpi teini kun keskusteli kanssani bussipysäkillä. Ei uskonut että ikääni millään.
Minulla ja perheelläni on ihan hervottoman hieno koti, uusi arkkitehdin suunnittelema kivitalo. Lapseni ovat kauniita ja todella hyviä oppilaita. Mieheni on älykäs, ihana perheen isä, joka on suuren. firman johtajia. Tässä on hyvä porskuttaa...
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:48"]Lapseni laulaa Voice Kidsissä!
[/quote]
Tällä ei ole järkeä kehua, varsinkaan suomi voice kidsissä olemisella. Ei kukaan niistä lapsista osaa laulaa oikeasti hyvin.
Olemme hoitaneet talousasiat niin fiksusti että pörssiosakkeet elättää koko meidän perheen 2+2 eikä meidän tarvitse käydä töissä.
Lapseni oli vastasyntyneenä erittäin kaunis vauva. Ei siis pelkästään omasta mielestäni, vaan siitä jopa mainitsi vaivihkaa useampikin kätilö/sairaanhoitaja/terveydenhoitaja, että "onpa poikkeuksellisen ihana! ja "kuin nukke!". Yleisestihän vastasyntyneet ovat suoraan sanottuna melko rumia. Isompana lapsena on edelleen ihan nätti, mutta ei enää ehkä mikään "poikkeuksellinen" kuitenkaan.
Ja hän ei siis ole ainoa lapseni, vaan yksi isommasta katraasta. Muut ovat olleet vastasyntyneinä semmoisia ihan tavanomaisia vastasyntyneitä. :D
Osaan erottua joukosta ja olen sosiaalisesti lahjakas! (:
Noh, tykkään vartalostani nykyään todella paljon nyt kun olen saanut laihdutettua. Olen melko hoikka (BMI nykyään hintsusti alle 20), mutta silti aika muodokas (sellaista 92-63-93 -mallia). Eräs nainen kävi kerran ihan varta vasten sanomassa että nyt on naisella kurvit kohdallaan ja lähti sen jälkeen pois. Jäin vain hymyilemään hämmentyneenä, mutta tuo kyllä lämmitti monta päivää ison laihdutus- ja saliurakan jälkeen. Lisäksi olen pitkä, joten olen huomannut monen vuoden itsetunto-ongelmien jälkeen olevani oikeastaan aika päitä kääntävä tapaus varsinkin laittautuneena, koska kasvonikin ovat ihan sievät.
Lisäksi koen, että olen myös aika fiksu ja empaattinen. Menestyn hyvin opinnoissa melko pienellä panostuksella ja puhun viittä kieltä, paria muutakin jonkun verran.
Tästä tuli hyvä mieli, pitäisi joskus keskittyä näihin hyviin puoliinsa muutenkin :)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:26"]23, millainen luonteesi on?
[/quote]
Olen empaattinen ihminen, minulle on helppo puhua. Usein kuulen että olen ainut ihminen maailmassa joka kyseiset asiat saa toiselta kuulla. Ihmiset avautuvat puolen tunnin sisään tutustumisesta, minun seurassani on helppo olla.
Olen hauska, saan ihmiset nauramaan. Nauran epäkorrekteillekkin asioille, mutta myös itselleni.
Olen erittäin itsekäs ihminen ja piikittelen paljon, mutta en myöskään kestä että ketään kiusataan ja pidän aina syrjityn ihmisen puolia.
Minulle on sanottu että selviän ihan kaikesta vain olemalla oma itseni, esim tilanteissa missä joku toinen olisi saanut huudot tai haukut niin minua suurinpiirtein vain taputellaan päähän että voi sinua hömppää :D
Yksi piirteeni on että olen suorapuheinen ja avoin. Kerron vapautuneesti mm. syömishäiriöstäni ja muista mt-ongelmista samalla tavalla kuin säästä.
Onhan noita kaikkia muitakin. Tiivistetysti tämmöinen karkkimaassa ja pilvilinnoissa keikkuva sekasotku.
Mulla on ihan äärimmäisen helppo puolivuotias lapsi. Synnäriltä kun kotiuduttiin, niin toinen yö kotona oli täysin ehjä. Ensimmäisen kuukauden jälkeen yöt ovat olleet täysin ehjiä, yhden käden sormilla laskettavissa poikkeukset. Lapsi on terve, kasvaa hyvin, kehittyy hienosti. Konttaa nyt puolivuotiaana. Äitiyslomaa voi siis todellakin pitää lomana, ja mulla on aikaa ja energiaa harrastaa omia juttujani. Mä en tiedä mitään mistään valvotusta vauva-arjesta, en mistään maito- tai muistakaan allergioista, sairauksista tai huolesta. Meillä menee siis todella hyvin :)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 11:43"]
Mulla on ihan äärimmäisen helppo puolivuotias lapsi. Synnäriltä kun kotiuduttiin, niin toinen yö kotona oli täysin ehjä. Ensimmäisen kuukauden jälkeen yöt ovat olleet täysin ehjiä, yhden käden sormilla laskettavissa poikkeukset. Lapsi on terve, kasvaa hyvin, kehittyy hienosti. Konttaa nyt puolivuotiaana. Äitiyslomaa voi siis todellakin pitää lomana, ja mulla on aikaa ja energiaa harrastaa omia juttujani. Mä en tiedä mitään mistään valvotusta vauva-arjesta, en mistään maito- tai muistakaan allergioista, sairauksista tai huolesta. Meillä menee siis todella hyvin :)
[/quote]
heh, mulla oli ihan samanlainen esikoinen. Sinisilmäisenä ajattelin, että voisin tehdä vaikka sata lasta jos tämä on näin helppoa. Toisen kohdalla sitten pilvilinnat romahtikin, kun oli aivan päinvastainen vauva esikoiseen verrattuna. Vasta nyt 2 vuotiaana alkaa pikkuhiljaa elämä palata raiteilleen, vaikka edelleen on todella hankalia päiviä itkua ja kitinää täynnä.
Mun ei tartte kehuu kun muut kehuu jatkuvasti... tunnen olevani aika ihana...kiitos teille ihanat miehet.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:12"]Olen hengaillut Eremenkon kanssa hänen serkkunsa luona Kalliossa silloisen poikaystäväni kanssa.
Olen seurustellut vakavasti parin hyvin äveriään suomalaisen kanssa, sellaisten, joiden n.tulot löytää googlaamalla. Toinen osti minulle muuten vaan lahjaksi uuden mersun, josta silloin kieltäydyin - tänäpäivänä ottaisin vastaan :D.
Olen poikkeuksellisen kaunis, eikä minun tarvitse sen eteen tehdä mahdottomuuksia. Silti käytökseni on vaatimatonta ja olen oikeasti empaattinen luonteeltani. Olen myös hauska ja tulen sosiaalisissa tilanteissa enemmän kuin hyvin toimeen.
Olen kielissä lahjakas, olen erittäin hyvä laulamaan ja harrastan valokuvaamista - jossa olen hyvä.
Tunnen olevani erityinen/erikoinen, mutten vielä tiedä miksi. Tätä on vaikea selittää. Tuntuu, kun minulla olisi jotakin suurempaa tulossa. Ja en tarkoita jeesustelua tai julkisuutta.
Ja nämä siis sellaisia, joilla en ikimaailmassa ääneen kehuskelisi - paitsi ehkä tuon laulamisen, kielet ja valokuvaus. Saa kai ihminen joitain hyveitään ääneen kehua :).
Mutta vastapainoksi elämässäni on ollut paljon pahaa. Paha lapsuus, ei niin hyvä lapsuudenperhe, koulukoteja, huumeita, alkoholia, rumempiakin rumempia ajatuksia.. Nuo n. 10v sitten. Koen yhä olevani jotenkin eristäytynyt ja yksiäinen -> jollain lailla masentunut. HAH ja näköjään anonyymisti hyvin itseriittoinen tämän pitkän viestin perusteella!
[/quote]
Kuulostat luonteeltasi minulta, ainut vain että olen itse vielä tuolla missä itse olit kymmenen vuotta sitten. Valot minuun uskoa, kiitos siitä. Aina ajatellut että kun muuten on kaikki minulle annettu (äly, kauneus, erityisyys jne.) nii niistä pitää maksaa kova hinta. Mutta ehkä se ei sitten olekaan niin :)
Menestyn yleensä kaikessa mihin ryhdyn. Sisäistän asioita ja opin tosi nopsaan. Olen sosiaalisesti älykäs ja keskivertoa fiksumpi. Lapset on tosi älykkäitä ja pärjäävät kaikilla osa-alueilla ikäisiään paremmin.
No huh, mä en ole ikinä kehunut itseäni missään, mutta jos nyt tässä näin salaisesti ;) Olen hyvännäköinen, eikä ikinä uskois että olen reilusti yli 40 v. Erityisen ylpeä olen kun kuntoilemalla ja karppaamalla sain ihanan kapean vyötärön ja pääsin eroon selluliitista ja alleista. Maha kaipaa vielä lisää treeniä, mutta on sekin jo aika hyvä. Tykkään myös tisseistäni ja pepustani. Parasta minussa on kuitenkin hiukset ja huulet, ihan täydelliset.
Juu ja sitten olen aivan ihana äiti (lasten mukaan) ja sellainen "helppo" kumppani, eli en mäkätä, en juorua, en vaadi mitään turhaa, olen rento ja positiivinen ja rakastan seksiä. Ja vielä on mainittava, että mulla on tosi tiukka pimppi (treenaan ahkerasti) ja olen loistava kokki.
Huh huh, enpä ole ikinä sanonut mitään tällaista. Vasta nyt tässä iässä edes tunnen näin, tähän asti olen pitänyt itseäni lähinnä surkimuksena..
Mulla olisi syytä kehuskella isostikin, mutta en voi tehdä sitä edes nimettömänä, koska se olisi aivan liian iso juttu ja skandaalihan siitä tulisi. Mieleni kyllä tekee suorastaan huutaa koko maailmalle, mutta olen ymmärtänyt miten suurten asioiden kanssa olenkaan tekemisissä vaikka olisikin syytä kehuskella omahyväisenä ja leuhkana niin en kestäisi sitä julkisuuden tuomaa painetta ja yksityisyyden menettämistä jos paljastaisin tämän asian. Nytkin olen paljastanut jo liikaa ja pelkään jonkun tunnistavan minut ja osaavan yhdistää asioita toisiinsa ja pian siitä tietäisikin kaikki, joten en voi kertoa enempää. Mulla on siis niin mehevä itsekehu, että teidän on tosi vaikee laittaa paremmaksi.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 02:54"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 02:36"]
En liho, vaikka syön paljon ja herkkujakin melkein joka päivä. Olen hieman alipainoinen, mutta en liian laiha, ja tissitkin on ihan hyvät (65E)
[/quote]
Olet alipainoinen ja sulla on E-kupin rinnat? Vaikea uskoa. Luin tutkimuksen, jonka mukaan tuollaiseen kategoriaan pääsee vain 0,5% koko maapallon naisista. Joten joko jauhat p4skaa tai olet varsin harvinainen.
[/quote]
Käsittääkseni tuo E-kuppi on ihan mahdollinen noin pienellä ympärysmitalla (vastaa tyyliin kokoja 70D, 75C...). Itselläni on 75E, mutta olenkin ylipainoinen:D
Mutta niin, olen sisaruksistani ainoa, jolla on aina ollut suorat hampaat, enkä tarvitse myöskään silmälaseja:) sisaruksia on kuitenkin 4
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 03:10"]
Olen mielestäni hyvin kaunis ja olen varma että peruskoulussa kiusaajani haukkuivat minua rumaksi koska olivat kateellisia.
[/quote] Minua on myös haukuttu vielä aikuisiällä, mutta se ei loukkaa koska tiedän että johtuu kateudesta.