Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuskele asioilla joilla et normaalisti kehtaa!

Vierailija
14.10.2014 |

Asioilla jotka ovat oikeastaan melko mitättömiä mutta mielesi tekisi manita se joka kerta kun tulee puheeksi.

Voin aloittaa: Tunnen kaksi lajinsa maailmanmestarin. Eräällä tutullani on samanlainen sohva kun friedeissä Monicalla ja Rachelilla (ja olen istunut siinä!! ;)) ja minulla on samanlainen aamutakki kun californicationissa Hankilla

Kommentit (178)

Vierailija
41/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella kaunis lauluääni. Muutkin ovat sitä kehuneet kyllä, mutta itse otan kehut aina suomalaiseen tyyliin itseäni vähätellen, vaikka olen kehujien kanssa samaa mieltä. Jos olisin kauniimpi, olisin varmasti lähtenyt yrittämään musabisnekseen. Nyt olen vaan tyytynyt kotona lauleskelemaan lapsilleni.

Vierailija
42/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamme eräältä sukulaiselta rahaa ja sen avulla ollaan hankittu mm. merkkivaatteita lapsille ja itselle, auto, matkoja, arvoesineitä, kodin irtaimistoa. Luxusta, johon kaikkeen meillä perusduunareilla ei olisi muuten varaa. Tämä on asia, josta ole todella iloinen, mutta koen, etten voi siitä iloita ääneen, koska rahalla ja omaisuudella retostelu voi herättää kateutta ja on jokseenkin epäkorrektia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeasti rahaa enemmän kuin moni uskoisi.

Vierailija
44/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lopetettua tupakanpolton tuosta vaan.

Vierailija
45/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alipainoinen.. Vain vanhempani tietävät siitä. :/ Mutta ei, minumma ei ole anoreksiaa, pari kiloa vaan pitäisi pulskentua niin hyvä olis.

Vierailija
46/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saatanan onnellinen vaikka välillä tuntuu, että aina "pitäisi" olla jotain valitettavaa.

Vierailija
47/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun myin rahastoni, sain voittoa aika hyvin. En kehtaa kertoa kellekään, koska monilla tutuilla on rahavaikeuksia. Sitä paitsi raha on katoavaista.

Kun olin pieni, äiti laittoi minut erityisen vaativaan kouluun. Koulumatkaani kului aikaa tunti, puolitoista suuntaansa. Tätä en ole kehdannut kertoa, koska tavallaan olin etuoikeutettu saadessani käydä sitä koulua, vaikka siihen kuuluikin tavallista raskaampi koulumatka. Minun on joskus vaikea olla, kun kuuntelen toisten valitusta omista tai lastensa koulumatkoista. Tekisi mieli kertoa omastaan. Mutta en kehtaa.

En kehtaa kertoa siitäkään, että olin hyvä koulussa, koska nykyään olen aika tyhmä ihminen. En halua, että ihmiset alkaisivat odottaa minulta jotain ihmeellisiä suorituksia.

Vierailija
48/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 03:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:19"]Minulla on Suomen nopein kalu. En ehdi edes sitä yhtä pistoa ja ravistusta, vaan purkaudun useimmiten jo kumia päälle laittaessani. Herää kysymys, miksi edes laitan kumia. Eihän tällä kalulla saa vahingossa raskautta aikaan, kun ei ehdi edes sisään asti ennen kuin lasti lentää. Runkatessa laukean alle 5 sekunnissa siitä hetkestä, kun kosken ensimmäisen kerrna jäykkään jäseneeni. Siinä ehtii vetää muutaman kerran ja se siitä. Tuntuu se silti ihan mukavalta. Rouva ei tykkää, koska yritetään lisääntyä. Pitää ruikkia purkkiin ja siirtää siitä siemenet ruiskulla rouvaan, koska ei tämä muuten onnistu. Avioliittoa ei ole pantu siis täytäntöän vielä kertaakaan, koska minulla on se Suomen nopein kalu.  Naurakaa nyt. Ei tämä ole vitsi vaan totista totta.  [/quote] Kuule, et sä ole ainoa. Mun exällä oli sama homma ja useimmiten edes housuja ei ehtinyt riisua. Ja jos lohduttaa, me erottiin ihan muista syistä. :)

[/quote]

No itse eroaisin kyllä sekunttimunasta heti. Meillä yhdyntä kestää 15-30 minuuttia, vähempään en tyytyisi. 

Vierailija
49/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erittäin menestynyt vanhin poika, opiskelee arvostettuun ammattiin ja on komea. Teininä hänet sain.

Vierailija
50/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär oppi lukemaan 2 v 11 kk iässä. Nyt tasan 4-vuotiaana lukee sujuvasti ja kirjoittaa pieniä viestejä ihan omatoimisesti.

Vierailija
51/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat matalasta profiilistaan huolimatta koulutettuja ja erittäin hyvätuloisia. Olen vielä nuori, mutta minulla on jo arvostettu koulutus, hyvä palkka ja nätti puoliso, johon em. kuvaus sopii myös. Taustani vuoksi tunnen paljon ihmisiä oikeilta paikoilta. Olen tiennyt tarhaikäisestä saakka mitä elämältäni haluan ja naureskellut itsekseni, kun muut ovat säntäilleet milloin mihinkin suuntaan.

Vierailija
52/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistun kohta koulusta. Minulla on kauniit huulet ja silmät :D

Vierailija
53/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme eri seksikumppania vaikka annan exäni ymmärtää että rakastan vain häntä. Meillä on seksiä silloin tällöin.

Vierailija
54/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon älyttömän hyvä soittamaan pianoa korvakuulolta. Lisäksi mä säteilen ja loistan kun oon onnellinen, mulla on tähtisilmät :)

Vierailija
55/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kaksi poikaa jotka käyttäytyy hyvin ja tekee koulun eteen hommia myös pyynnöstäni lisää. Ja kyllä tämä on ihan kasvatuksen tulosta. Olen hyvä kasvattaja. Noilla temperamenteilla ja taipumuksilla noista samoista pojista olisi muutamassa lähiperheessä saatu,sulkeutuneita ja tottelemattomia ( mit sitä ne perheet ei tajuu vaan luulee että helpot lapset on vaan lottovoitto)
terv äiti ja KM

Vierailija
56/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykkäämpi kuin 99 % väestöstä. Opin ja muistan kaiken tosi helposti. Olen lisäksi mukava, sosiaalisesti lahjakas, onnellinen ja todella kaunis. Tasan ei käy onnen lahjat - seurassa en ikinä näillä kehuisi, mutta kiva, että nyt voin, sillä olen todella kiitollinen kaikesta.

Lapsuudenperheeni tosin on aivan paska (lisäsin nyt tämän, koska ihmisillä on tapana ajatella, että onnen ja epäonnen pitää jotenkin jakautua tasaisesti).

Vierailija
57/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:48"]Lapseni laulaa Voice Kidsissä! [/quote] Tällä ei ole järkeä kehua, varsinkaan suomi voice kidsissä olemisella. Ei kukaan niistä lapsista osaa laulaa oikeasti hyvin.

[/quote]

Minusta tällä ei ole järkeä kehua siksi, että kuka hemmetti oikeasti lähettää lapsensa tuonne ihmisten ja median teurastettavaksi. Tai pieneksi tähdenlennoksi jolta ensin saadaan pää sekaisin julkisuudella ja yhtäkkiä kukaan ei enää muistakaan. Tai pikkupoika ennen äänenmurrosta...

Vierailija
58/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kroppa on aika jees ja oon hyvä opiskeluissani, enkä siis ulkoaopettelussa vaan älyllisissä tehtävissä. Mulla on myös upeat hiukset. Mun leffa/kirja/musamaku on myös loistava. Oon myös pitkäjänteinen ja empaattinen ihminen.

Hei tästähän tuli ihan hyvä mieli, yleensä vaan keskittyy haukkumaan itseään.

Vierailija
59/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:30"]

Olen nuuskannut kokaiinia transvestiitin pakaroilta!

[/quote]

Onko tämä tosiaan asia, jolla "haluaisit kehuskella"?

Vierailija
60/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J. Kekkosta? Niin minäkin :-)

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:15"]

Oon pannu Kekkosta hanuriin

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä