Kehuskele asioilla joilla et normaalisti kehtaa!
Asioilla jotka ovat oikeastaan melko mitättömiä mutta mielesi tekisi manita se joka kerta kun tulee puheeksi.
Voin aloittaa: Tunnen kaksi lajinsa maailmanmestarin. Eräällä tutullani on samanlainen sohva kun friedeissä Monicalla ja Rachelilla (ja olen istunut siinä!! ;)) ja minulla on samanlainen aamutakki kun californicationissa Hankilla
Kommentit (178)
Olen keskivertoihmistä älykkäämpi, pääsin lukemaan oikeustieteitä helposti ja pienellä lukemisella, ja pärjäsin opinnoissa erinomaisesti ilman sekopäistä pänttäämistä. Oon saanut elämäni aikana niin paljon paskaa niskaan siitä, miten pärjään kouluissa helpolla, luokkakaverit lukiossa oli mm. sitä mieltä, että on epäreilua, miksi jotkut saa vaan heilutella käsiä ja silti ovat luokan parhaimmistoa, eikä mulla näin ollen kuulema saanut olla oikein mitään kantaa opiskeluaiheisissa keskusteluissa, kun "et sä ees tee mitään". Teen kyllä, mutta sisäistän asiat tosi hyvin ja hmm... "mallinnan" ne päässäni jännähkösti. Mutta massan mukana suurta lukumäärää valitellen mentiin.
Lisäksi oon hyvä lukemaan ihmisiä ja sosiaalisia tilanteita. Oon miellyttävä persoona ja monelle luottoystävä, ja pidän siitä roolista. :)
Tää varmasti saa mammat alapeukuttamaan, mutta go for it, pointtihan oli kehuskella asioilla, joilla ei normaalisti kehuskelisi... :)
Olen nuuskannut kokaiinia transvestiitin pakaroilta!
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:23"]
Näen tulevaisuuteen, tosin vaan omaani ja se helpottaa asioita aika lailla:) Mutta ihmiset pitäisi hulluna jos tota hirveesti mainostais.
[/quote]
Kerro lisää. Miten on näkynyt käytännössä?
[/quote]
Vähän hankala selittää:) Jos haen vaikka työpaikkaa ni saan ikään ku tiedon päähän mihin mun pitää hakee ja minne pääsen ja minne en. Sama kouluissa. Aina oon ollu oikeessa.
11-vuotiaana jouduin pahaan auto-onnettomuuteen ja sen ja koko edellisen päivän panikoin kun tunsin et jotai kamalaa tapahtuu enkä ois halunnu lähtee kotoota minnekkään. No tietenkää vanhemmat ei uskonu vaan pisti mut kouluun.
Edellisessä suhteessa olin 6v ja kaikki oli hyvin, rakastin miestä tosi paljon. Sit sanoin vaan kerran äidille et puolen vuoden päästä me tullaan eroomaan koska mies tulee pettämään jotenki pahasti mun luottamuksen, se näky vaan tuli mun päähän. Silloin kyl toivoin et ois ollu vaan joku ajatus mutta toteutupa tuokin.
Monia tollasia pikkujuttuja eikä tää ei oo kyllä jokapäiväistä, silloin tällöin. Ja tietenki kaikki ihmiset kokee välillä ennakkoaavistuksia, ei siinä mitään. Mulle ne vaan on tosi selkeitä näkyjen ja voimakkaiden tunteiden muodossa.
Hei te jotka olette pienentäneet rintanne! Oon aina miettinyt, että eikö ne arvet häiritse? Koska nännithän esim. siirretään.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:25"]
En kärsi kuukautiskivuista. En oikeasti keksinyt muuta!
[/quote]
Kunpa mäkään en kärsis:S enkä tissikivuista menkkojen aikaan.
Mä tunnen sen varustelekan videolla olleen miehen, Turon :)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:20"]Buuu mun tissit kasvo C kupista DD kuppiin pienennysleikkauksen jälkeen.. no mutta paremmat nää silti on kuin ne entiset utareet.
Asiaan. Mulla on todella ainutlaatuinen persoona ja monet sanoo että eivät ole koskaan tavanneet samanlaista ihmistä kuin minä. Tästä oon aika ylpeä että oon niin "ainutlaatuinen" ihmisten ja omastakin mielestäni, vaikka kaikkihan me ollaan oikeasti ainutlaatuisia :) Ehkä voisi pikemminkin sanoa että poikkean luonteeltani hyvin paljon valtavirrasta.
[/quote]
Suvi? :O
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:38"]Hei te jotka olette pienentäneet rintanne! Oon aina miettinyt, että eikö ne arvet häiritse? Koska nännithän esim. siirretään.
[/quote]
Ei häiritse, mulla tuskin näkyy enää ollenkaan. 2 v leikkauksesta
Olin osakkaana kuolinpesässä, josta varatuomari totesi perunkirjoitustilaisuudessa että on harvoin nähnyt niin varakasta kuolinpesää.
Ennen nukuin tosi paljon, mutta olen alkanut selvitä näin kolmikymppisenä tosi vähillä unilla. Eli saatan nukkua viikot vain 4 tuntia yössä, aamulla ylösnousu on hetken vaikeaa, mutta alle tunnin päästä olen jo ihan pirteä. Viikonloppuna sitten nukun kahtena yönä 8-9 tuntia, muttei tarvi sitä enempää kuitata kuitenkaan. En pystykään enää nukkumaan tuota pidempään. Nautin siitä että mulle jää näin enemmän omaa aikaa, kun voin valvoa alkuyön.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:30"]No hienoa kun te niiiin "täykkytissiset" täällä kehuskelette rinnoillanne! Itse joudun maksamaan kymppitonnin että saan korjautettua nämä tubulaariset rintani!
T. 14v
[/quote]Minullakin on sellaiset, mies tykkää silti :) Mieluummin mukava, fiksu, ihana ja rakastettu kuin täydelliset rinnat omaava ;)
Minulla on hyvin pienet rinnat, 70A mutta mulla on todella muhkea lantio ja pylly, oon tästä kokonaisuudesta todella ylpeä :)
- Älykkyysosamääräni on korkeampi kuin 99,4 %:lla väestöstä
- Mulla on ns. lehmän hermot, eli käämi palaa äärimmäisen harvoin
- Peräpeili on paremman näköinen kuin keskiverto parikymppisellä vaikka ikää on tuplasti enemmän
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 16:31"]
Mieluummin mukava, fiksu, ihana ja rakastettu kuin täydelliset rinnat omaava ;)
[/quote]
Pitäisiköhän tähän nyt tulla kehuskelemaan, että olen mukava, fiksu, ihana, rakastettu JA minulla on täydelliset, ihanat, kiinteät c-kupin rinnat. :D (Siis ihan oikeasti on, enkä kehtaisi normaalisti näin kehua.) Muutenkin mulla on kiva kroppa, melkein samanlainen kuin Jennifer Lawrencella.
PS. 14 vuotiaan ei vielä kannata olla huolissaan rinnoistaan, ne kehittyy vielä.
En kärsi kuukautiskivuista. En oikeasti keksinyt muuta!