Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuskele asioilla joilla et normaalisti kehtaa!

Vierailija
14.10.2014 |

Asioilla jotka ovat oikeastaan melko mitättömiä mutta mielesi tekisi manita se joka kerta kun tulee puheeksi.

Voin aloittaa: Tunnen kaksi lajinsa maailmanmestarin. Eräällä tutullani on samanlainen sohva kun friedeissä Monicalla ja Rachelilla (ja olen istunut siinä!! ;)) ja minulla on samanlainen aamutakki kun californicationissa Hankilla

Kommentit (178)

Vierailija
101/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikeni ei haise yhtään ja kuulemma maistunkin hyvältä. Taitaa olla paras ominaisuuteni. ;o)

Vierailija
102/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tienaa ihan hirveesti, ja on todella arvostettu työssään, vaikkei ole käynyt kuin peruskoulun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa changesta rintsikat niin kirjain voi olla vaikka kuinka suuri, t. 70g, ts. 75c.

Vierailija
104/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmisenä , niin fyysisesti, kuin psyykkisestikin vajavainen, mutta pyrkimys ja halu ymmärtää ja auttaa ihmisiä on kova. Voiko yritteliäisyydellä leveillä:)

Vierailija
105/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen keskivertoa älykkäämpi. ÄO 128, virallisesti testattu.
- Iältäni olen yli 30, mutta minua luullaan joka paikassa parikymppiseksi. Olen joutunut aina näyttämään paperit, joten tämä nykyinen "jos näytät alle kolmekymppiseltä, niin kysytään henkkarit" ei vaikuttanut asiaan mitenkään.
- Rakenteeltani olen pitkä ja hoikka (BMI 17,3), käyn pari kerta viikossa salilla ja kuljen kaikki kaupunginsisäiset matkat kävellen tai pyörällä.
- Minua on monesti kehuttu kauniiksi ja mukavaksi ystäväksi.
- Olen hankkinut kolme eri tutkintoa ja olen lahjakas monella eri alueella. Varsinkin kielellinen ja visuaalinen lahjakkuus on korkealla. 

Näistä kaikista huolimatta minulla on todella huono itsetunto, enkä koskaan kehtaisi kehua itseäni millään tavalla kenellekään. Moni pitää minua onnellisena ja etuoikeutettuna, mutta tuskin kukaan tietää, että pääni sisällä olen suht onneton. En osaa hyödyntää lahjojani, vaan aliarvioin aina oman suoritukseni positiivisesta palautteesta huolimatta. Elän huonossa suhteessa, vaikka saisin parempaakin. En vaan luota itseeni.

Vierailija
106/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luultavasti työpaikkani paras kunto (100 ihmistä), olen tosi fiksu, hyvä kroppainen (paitsi tissit...ei mitkään parhaat), energinen, hauska, ei nipo. Naamataulu nätti.

Vierailija
107/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sukua salkkaritähdelle

Vierailija
108/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 12:47"]

Olen sukua salkkaritähdelle

[/quote] 

Kelle? Kerrohan juonipaljastuksia :D

Vierailija
109/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 12:44"]

- Olen keskivertoa älykkäämpi. ÄO 128, virallisesti testattu.
- Iältäni olen yli 30, mutta minua luullaan joka paikassa parikymppiseksi. Olen joutunut aina näyttämään paperit, joten tämä nykyinen "jos näytät alle kolmekymppiseltä, niin kysytään henkkarit" ei vaikuttanut asiaan mitenkään.
- Rakenteeltani olen pitkä ja hoikka (BMI 17,3), käyn pari kerta viikossa salilla ja kuljen kaikki kaupunginsisäiset matkat kävellen tai pyörällä.
- Minua on monesti kehuttu kauniiksi ja mukavaksi ystäväksi.
- Olen hankkinut kolme eri tutkintoa ja olen lahjakas monella eri alueella. Varsinkin kielellinen ja visuaalinen lahjakkuus on korkealla. 

Näistä kaikista huolimatta minulla on todella huono itsetunto, enkä koskaan kehtaisi kehua itseäni millään tavalla kenellekään. Moni pitää minua onnellisena ja etuoikeutettuna, mutta tuskin kukaan tietää, että pääni sisällä olen suht onneton. En osaa hyödyntää lahjojani, vaan aliarvioin aina oman suoritukseni positiivisesta palautteesta huolimatta. Elän huonossa suhteessa, vaikka saisin parempaakin. En vaan luota itseeni.

[/quote]

Voi vitsi. Helpottava tieto, aillä masennuin kun en saanut äö testissä kuin 150. Minuakin kehutaan missiksi... en tiiä mistä se johtuu kunnitse en tunne niin, mutta jotain tekemistä kai ulkonäöllä on kun elämä on niin helppoo.

Vierailija
110/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauniit paksut ja terveet hiukset ja tosi kivat huulet. Tykkään myös kauniin muotoisista ruskeista silmistäni. Olen hyvä laulamaan ja mun nuottikorva on virheetön. Olen liikunnanopettajani mukaan luonnonlahjakkuus tenniksessä. :)

Vierailija
111/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole ikinä sanonut minua rumaksi eikä minua ole ikinä kiusattu (en myöskään itse ole kiusannut kun joku kuitenkin luulisi näin.) Pysyn hoikkana vaikka söisin huonosti enkä liikkuisi lainkaan. Koulu on aina ollut minulle helppoa, ylioppilaskirjoituksista kirjoitin E:n paperit vaivattomasti ja kovatasoiseen korkeakouluun pääsin ensimmäisellä hakukerralla. Myös kaikki työpaikat jotka olen halunnut olen aina saanut, ja minulla onkin ikäisekseni (25 vuotta) todella hyvä pohja hakea vaativaankin työhön.

Lisäksi meitä lykästi miehen kanssa alkuvuodesta ja saatiin ihan törkyhalpa vuokrakämppä Helsingistä. Nyt voidaan helposti säästää rahaa omaan asuntoon ja ostettiin juuri uusi autokin. Näillä en ikimaailmassa kehuskelisi kavereille jotka maksavat 800€ yksiöstä ja miettivät miten raha riittää ruokaan.

Tuontuipa typerältä kirjoittaa näitä, en pidä itseni kehumisesta :D

Vierailija
112/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan uskomattoman ihana rakastaja, jonka kanssa seksi luistaa!

En liho, vaikka söisin mitä. Olen muutenkin hyvässä kunnossa. Olen kaunis.

Minulla on paljon merkkivaatteita ja -tuotteita. En osta huonolaatuisia vaatteita ja tavaroita. Olen siis taloudellisesti hyvin toimeen tuleva.

Vierailija
113/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä on tosi ihana ja seksi on aina sujunut. Eka kertakin oli nautinnollinen ja sain orgasmin.

Vierailija
114/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 02:54"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 02:36"] En liho, vaikka syön paljon ja herkkujakin melkein joka päivä. Olen hieman alipainoinen, mutta en liian laiha, ja tissitkin on ihan hyvät (65E) [/quote] Olet alipainoinen ja sulla on E-kupin rinnat? Vaikea uskoa. Luin tutkimuksen, jonka mukaan tuollaiseen kategoriaan pääsee vain 0,5% koko maapallon naisista. Joten joko jauhat p4skaa tai olet varsin harvinainen. [/quote] Käsittääkseni tuo E-kuppi on ihan mahdollinen noin pienellä ympärysmitalla (vastaa tyyliin kokoja 70D, 75C...). Itselläni on 75E, mutta olenkin ylipainoinen:D Mutta niin, olen sisaruksistani ainoa, jolla on aina ollut suorat hampaat, enkä tarvitse myöskään silmälaseja:) sisaruksia on kuitenkin 4

[/quote]

Mullakin on 70H boobsit ja olen hoikka :)

Vierailija
115/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen, että löysin viimein sellaisen miehen, jonka kanssa voin kuvitella eläväni koko loppuelämäni.

Vierailija
116/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 02:54"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 02:36"] En liho, vaikka syön paljon ja herkkujakin melkein joka päivä. Olen hieman alipainoinen, mutta en liian laiha, ja tissitkin on ihan hyvät (65E) [/quote] Olet alipainoinen ja sulla on E-kupin rinnat? Vaikea uskoa. Luin tutkimuksen, jonka mukaan tuollaiseen kategoriaan pääsee vain 0,5% koko maapallon naisista. Joten joko jauhat p4skaa tai olet varsin harvinainen. [/quote] Käsittääkseni tuo E-kuppi on ihan mahdollinen noin pienellä ympärysmitalla (vastaa tyyliin kokoja 70D, 75C...). Itselläni on 75E, mutta olenkin ylipainoinen:D Mutta niin, olen sisaruksistani ainoa, jolla on aina ollut suorat hampaat, enkä tarvitse myöskään silmälaseja:) sisaruksia on kuitenkin 4

[/quote]

Mullakin on 70H boobsit ja olen hoikka :)
[/quote]

Mullakin oli 65E, kun pillerit kasvatti tissejä. Ihan mahdollista siis

Vierailija
117/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella hyvä ja virheetön iho, sekä hyvät hampaat :D

Vierailija
118/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liho vaikka en liiku ja syön epäterveellisesti (mutten leuhki tällä koska saisin kuitenkin kuulla siitä että olen "sisäisesti läski").

Olen saanut elämässäni aina sen miehen kehen olen silmäni iskenyt (nykyinen oli vielä huonossa parisuhteessa silloin, me ollaan oltu nyt yhdessä vuosia).

Mulla on täydelliset, pisaran malliset B kupin rinnat (ja jopa naiset kehuu niitä, nännit ei oo levinny pitkin utareita, ei oo riipparit tai suoniset, arvista puhumattakaan).

Vierailija
119/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:11"]

En liho vaikka en liiku ja syön epäterveellisesti (mutten leuhki tällä koska saisin kuitenkin kuulla siitä että olen "sisäisesti läski").

Olen saanut elämässäni aina sen miehen kehen olen silmäni iskenyt (nykyinen oli vielä huonossa parisuhteessa silloin, me ollaan oltu nyt yhdessä vuosia).

Mulla on täydelliset, pisaran malliset B kupin rinnat (ja jopa naiset kehuu niitä, nännit ei oo levinny pitkin utareita, ei oo riipparit tai suoniset, arvista puhumattakaan).

[/quote]

Niin ja pakko lisätä kun luin muidenkin juttuja; minulla on silti huono itsetunto enkä käytä istuvia vaatteita, äo virallisesti 132 mutten ole silti hankkinut koulutusta (mulla on tuurilla hyväpalkkainen työ ja rikas itseäni nuorempi mies).

Vierailija
120/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauniisti näkyvät solisluut. Muiden luiden näkymisestä ihon alta en naisella pidä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi