Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sinua kohdellaan talossa, joka osaketalo, mutta olet vuokralla?

Vierailija
01.05.2023 |

Minua kius sa taan, sain samasta talosta uuden asunnon niin sama kiusaaminen jatkuu, hajustetta käyddän suihkimassa oveni taakse. Ja se alkoi silloin , kun erehdyin sanomaan , että olen hajusteyliherkkä.
Onneksi nyt on ovisilmä, pitää alkaa seuraamaan , jos saisi kiinni itseteosta. Mutta, että aikuiset ihmiset tekee jotain tälläistä.
Onneksi ei muualle pääse hajustetta suihkimaan nyt, kun asun tässä missä asun.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että suihkittu? Jotkut vaan käyttää niin paljon hajuvesiä, että se tuoksu leijailee kauan siellä sisäilmassa. Tänäänkin astuin hissiin ja voi mikä hajuveden löyhkä vaikka muita siellä ei ollut.

Vierailija
2/23 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Naapurit ovat tosi mukavia.

Eivät tungettele tai kaveeraa turhaan, sillä alussa tehtiin selväksi ettei haluta tai tarvita heiltä muuta kontaktia kuin moikkaaminen rapussa.

Seinänaapuri pahoitteli rapussa törmätessä lastensa metelöintiä. En kehdannut sanoa, että heidän oma (kummankin vanhemman) huutonsa sieltä enemmän kuuluu kuin lastensa. 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku tietää olet vuokralla ?

Ei mun ole tarvinnut kertoa kenellekään

Vierailija
4/23 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienessä taloyhtiössä kyllä tiedetään.

Vierailija
5/23 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on luultavasti psykoosi. Mene puhumaan lääkärille. Se on ainoa tapa saada apua.

Vierailija
6/23 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen suihkintaa. kirjoitti:

Oletko varma että suihkittu? Jotkut vaan käyttää niin paljon hajuvesiä, että se tuoksu leijailee kauan siellä sisäilmassa. Tänäänkin astuin hissiin ja voi mikä hajuveden löyhkä vaikka muita siellä ei ollut.

En tiedä miten minun oven takana on hajuseinä vastassa, kun aukaisen oven, mutta haju häviää sitä mukaan kun etenen rappukäytävässä,kunne shäviää kokonaa. En usko, että kukaan käyttää hajustetta noin plajon, että sen huomaa jopa maski naamalla.

Ap.

Vierailija
7/23 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se johdu vuokrallaolosta vaan perhesuhteista, ikääntyvät yksinelävät on alinta kastia perheellisten joukossa. Helpoiten välttää kun jättää yhteydenpidon iloiseen tervehdykseen kohdatessa. 

Vierailija
8/23 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlailla kun kaikkialla muuallakin.

Alappa siedättyyn, sun yliherkkyydet ei ole meidän muiden murhe, me sympataan heti kun kohtaat ongelmas, ennen sitä vastaanotto on aina tää.

Vierailija
9/23 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ennen ole joutunut tämmöisen kiusan kohteeksi talossa, jossa asun. Ihan käsittämätöntä.

Mutta enköhän minä jotain keksi.

Vierailija
10/23 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään erikoisemmin. Moikataan pihalla jne. Tuskin edes tietävät että olen vuokralla kun en ole nähnyt mitään syytä sitä kuulutella ympäriinsä.

Vierailija
11/23 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlailla kun kaikkialla muuallakin.

Alappa siedättyyn, sun yliherkkyydet ei ole meidän muiden murhe, me sympataan heti kun kohtaat ongelmas, ennen sitä vastaanotto on aina tää.

Lueppa siedätyksestä enemmän, se ei todellakaan ole ratkaisu. Ja kun tässä on kyse pelkästään vain kiusaamisesta.

Vierailija
12/23 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kävi eilen paistamassa munkkeja tuossa oven takana kun tuli rasvankäry :(

...vai olisiko kumminkin niin, että muista asunnoista tulee hajut alipaineen takia sisään.

Vierailija
13/23 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kävi eilen paistamassa munkkeja tuossa oven takana kun tuli rasvankäry :(

...vai olisiko kumminkin niin, että muista asunnoista tulee hajut alipaineen takia sisään.[/quote

Kokeileppa , käy suihkimassa jonkun oven taakse jotain hajustetta , katotaan kuin käy. Huomaakohan kukaan.

Vain itse kiusaajat ehdottelee jotain tuon tyypistä.

Vierailija
14/23 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan oli kuri ja järjestys! Kiusaajat laitettiin nippuun ja jalkapuuhun häpeemään.

Vierailija
15/23 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistusasuntojen asukkaita ei jostain syystä järjestyssäännöt ainakaan kosketa. Olettaako he, jos asunto "oma", se tarkoittaa, että mitä vaan voi tehdä ja miten vain voi käyttäytyä?

Vierailija
16/23 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistusasuntojen asukkaita ei jostain syystä järjestyssäännöt ainakaan kosketa. Olettaako he, jos asunto "oma", se tarkoittaa, että mitä vaan voi tehdä ja miten vain voi käyttäytyä?

Hae apua.

Vierailija
17/23 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainotaan kaikin keinoin noiden "parempien" ihmisten toimesta.

Vierailija
18/23 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistusasuntojen miehet käyvät luonani tyhjentämässä pussinsa minuun. Itku silmässä katselen yksiöni ikkunasta kun samat miehet, kunnolliset perheenisät pihalla leikkivät lasten kanssa ja kauniiden vaimojensa kanssa nauttivat perhe-elämästä omistusosakkeissaan.

Hävettää, mutten kehtaa kieltääkään, koska olen vain säälittävä hyyryläispiika.

N18

Vierailija
19/23 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osakkeenomistuksen vaihdoksesta tulee tieto yhtiökokouksessa muille osakkaille.

T. Sanni16kerava 

Vierailija
20/23 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun asumisoikeus talossa. Todella ihania naapureita. Suosittelen.