Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuskele asioilla joilla et normaalisti kehtaa!

Vierailija
14.10.2014 |

Asioilla jotka ovat oikeastaan melko mitättömiä mutta mielesi tekisi manita se joka kerta kun tulee puheeksi.

Voin aloittaa: Tunnen kaksi lajinsa maailmanmestarin. Eräällä tutullani on samanlainen sohva kun friedeissä Monicalla ja Rachelilla (ja olen istunut siinä!! ;)) ja minulla on samanlainen aamutakki kun californicationissa Hankilla

Kommentit (178)

Vierailija
21/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen salaa ilahtuneena, että olenpa muuttunut kasvaessani todella hyväsydämiseksi ihmiseksi. Teiniangstailut ovat jääneet menneisyyteen ja toivon kaikkien ihmisten elämään onnea ja rakkautta. En halua kuunnella pahantahtoisia juoruja, koska tunnen ensimmäisenä halua puolustaa ja löytää hyviä puolia, ja siitäpä jotkut juoruilijat kilahtavat. Pahimmat väkivaltakriminaalit saavat miettimään kyllä, mutta ajattelen että vaikka he helkkarin kovan rangaistuksen ansaitsevatkin, niin onnen ja todellisen rakastamisen kokeminen voisi olla heille pelastus. Ja en sitten ole mikään jeesustelija.

Vierailija
22/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nätti viivapimppi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:55"]

Mulla on nätti viivapimppi. :)

[/quote]

Oon kade...

Vierailija
24/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:14"]Opin todella nopeasti uusia asioita ja muistan yksityiskohtia ihan naurettavuuksiin asti.
[/quote]

* kade*.....t: hötöpää mamma:)

Vierailija
25/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:19"]Minulla on Suomen nopein kalu. En ehdi edes sitä yhtä pistoa ja ravistusta, vaan purkaudun useimmiten jo kumia päälle laittaessani. Herää kysymys, miksi edes laitan kumia. Eihän tällä kalulla saa vahingossa raskautta aikaan, kun ei ehdi edes sisään asti ennen kuin lasti lentää. Runkatessa laukean alle 5 sekunnissa siitä hetkestä, kun kosken ensimmäisen kerrna jäykkään jäseneeni. Siinä ehtii vetää muutaman kerran ja se siitä. Tuntuu se silti ihan mukavalta. Rouva ei tykkää, koska yritetään lisääntyä. Pitää ruikkia purkkiin ja siirtää siitä siemenet ruiskulla rouvaan, koska ei tämä muuten onnistu. Avioliittoa ei ole pantu siis täytäntöän vielä kertaakaan, koska minulla on se Suomen nopein kalu. 

Naurakaa nyt. Ei tämä ole vitsi vaan totista totta. 
[/quote]

Mitä nauramista tossa on ? Kai jokainen ymmärtää, että kivahan se olis panna pidempää kuin viisi sekuntia.

Vierailija
26/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:22"]Oon perkeleen hyvä pano ja suihinottaja. Oon myös tosi mukava ja rento naiseksi enkä nipota turhasta, oikeastaan unelma vaimo monellekin miehelle. Mulla on yber lihaksikas ja komea mies jolla todella iso muna. Olen maalaisjärjeltäni 97% fiksumpi kuin muut. Olen ihana
[/quote]

:D , onnenpossu!

Vierailija
27/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:03"]

Suvussani on entinen NHL-pelaaja.

[/quote]

Jantunen?

Vierailija
28/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen narkkari, ollut kuivilla 5vuotta. Ja kävin sen helvetin yksin läpi.

Vierailija
29/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:29"]

Olen keskivertoihmistä älykkäämpi, pääsin lukemaan oikeustieteitä helposti ja pienellä lukemisella, ja pärjäsin opinnoissa erinomaisesti ilman sekopäistä pänttäämistä. Oon saanut elämäni aikana niin paljon paskaa niskaan siitä, miten pärjään kouluissa helpolla, luokkakaverit lukiossa oli mm. sitä mieltä, että on epäreilua, miksi jotkut saa vaan heilutella käsiä ja silti ovat luokan parhaimmistoa, eikä mulla näin ollen kuulema saanut olla oikein  mitään kantaa opiskeluaiheisissa keskusteluissa, kun "et sä ees tee mitään". Teen kyllä, mutta sisäistän asiat tosi hyvin ja hmm... "mallinnan" ne päässäni jännähkösti. Mutta massan mukana suurta lukumäärää valitellen mentiin.

Lisäksi oon hyvä lukemaan ihmisiä ja sosiaalisia tilanteita. Oon miellyttävä persoona ja monelle luottoystävä, ja pidän siitä roolista. :)

Tää varmasti saa mammat alapeukuttamaan, mutta go for it, pointtihan oli kehuskella asioilla, joilla ei normaalisti kehuskelisi... :)

[/quote]Kuulostat ihan minulta :D

Vierailija
30/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liho, vaikka syön paljon ja herkkujakin melkein joka päivä. Olen hieman alipainoinen, mutta en liian laiha, ja tissitkin on ihan hyvät (65E)

Vierailija
31/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin hyvä sängyssä, että pystyn sen avulla manipuloimaan miehiltä ihan mitä haluan. Jännää tosin on se, etten erityisemmin välitä seksistä kuitenkaan.

Vierailija
32/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 02:36"]

En liho, vaikka syön paljon ja herkkujakin melkein joka päivä. Olen hieman alipainoinen, mutta en liian laiha, ja tissitkin on ihan hyvät (65E)

[/quote]

Olet alipainoinen ja sulla on E-kupin rinnat? Vaikea uskoa. Luin tutkimuksen, jonka mukaan tuollaiseen kategoriaan pääsee vain 0,5% koko maapallon naisista. Joten joko jauhat p4skaa tai olet varsin harvinainen.

Vierailija
33/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni hyvin kaunis ja olen varma että peruskoulussa kiusaajani haukkuivat minua rumaksi koska olivat kateellisia. 

Vierailija
34/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:19"]Minulla on Suomen nopein kalu. En ehdi edes sitä yhtä pistoa ja ravistusta, vaan purkaudun useimmiten jo kumia päälle laittaessani. Herää kysymys, miksi edes laitan kumia. Eihän tällä kalulla saa vahingossa raskautta aikaan, kun ei ehdi edes sisään asti ennen kuin lasti lentää. Runkatessa laukean alle 5 sekunnissa siitä hetkestä, kun kosken ensimmäisen kerrna jäykkään jäseneeni. Siinä ehtii vetää muutaman kerran ja se siitä. Tuntuu se silti ihan mukavalta. Rouva ei tykkää, koska yritetään lisääntyä. Pitää ruikkia purkkiin ja siirtää siitä siemenet ruiskulla rouvaan, koska ei tämä muuten onnistu. Avioliittoa ei ole pantu siis täytäntöän vielä kertaakaan, koska minulla on se Suomen nopein kalu. 

Naurakaa nyt. Ei tämä ole vitsi vaan totista totta. 
[/quote]

Kuule, et sä ole ainoa. Mun exällä oli sama homma ja useimmiten edes housuja ei ehtinyt riisua. Ja jos lohduttaa, me erottiin ihan muista syistä. :)

Vierailija
35/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harvinainen nainen siinä, etten näe mitään järkeä omistaa kuin yksi käsilaukku ja yhdet kengät tiettyä tarkoitusta varten. Olen kyllä naisellinen nainen, mutta en tuhlaa rahaani älyttömyyksiin.

Vierailija
36/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden Suomen suosituimmista bloggaajista hänen bloggaajakaverinsa serkku on kosinut minua, tai itseasiassa asia ei koskaan selvinnyt mutta ainakin miehen nimi ja asuinpaikka täsmäsi. Kuten myös se että suositun bloggaajan kaveri näytti kasvoista samalta kuin mies jota tapailin hetken aikaa. Hauska sattuma oli löytää miehen serkku blogimaailmasta aikoinaan.

Olen tapaillut yhtä toista miestä joka on huippualalla ja suunnittelee sellaisia asioita joita olen varmaankin lomilla ihaillut "tajuamatta" että ne on olleet juuri hänen/hänen tiiminsä suunnittelemia. Huippuhyvin kouluttautunut mies jonka jätin koska mies oli peluri. Olen antanut pakkeja muillekin hyvissä ammateissa oleville, joku toinen jäisi roikkumaan rikkaisiin miehiin, minä en.

Olen ollut koditon ja oppinut siitä että myös kodittomana voi olla onnellinen, raha ja materia ei yksinään tuo onnea. Tällä kehuisin mutta hulluksi kai sanottaisiin.

Olen mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa tai huonossa seurassa, olen jättänyt myös lukuisia ystäviäni taakseni ja olen ylpeä siitä etten jää roikkumaan sellaisiin ihmisiin jotka eivät ole samalla aaltopituudella. Sellainen on läheisyysriippuvuutta jos tarvitsee ympärilleen jatkuvasti suuren lauman ystäviä ja tykkääjiä, niin ettei osaa olla kosoaan yksin.

Olen lapseton ja voin tehdä mitä haluan, voin ottaa vaikka lennot Kuubaan heti huomenna jos haluan. Jos minulla olisi lapsia, en voisi.

Tätähän ei saisi ääneen sanoa mutta mieluummin olisin rutiköyhä ja onnellinen kuin huonossa suhteessa, hyvässä työssä, rikas ja onneton!

Vierailija
37/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh mulla on FoSsina Garroshin 10m ja 25m curvet.

Vierailija
38/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni opiskelevat yliopistossa. Molemmat. Olen niiiiiiiin ylpeä. :)

Eihän tällaista voi samoa ääneen.

Vierailija
39/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia eikä tule moneen vuoteen.

Vierailija
40/178 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella hyvä kuski! Kilometrejä tulee vuodessa ihan päättömän paljon ja kolari- sekä sakkosaldo kirkas 0. Liikun rivakkaasti eikä taakseni koskaan kerry jonoja saati puskurissa roikkujia.
Olen pimeälläajossa fiksu kaukovalojen suhteen.
Hirvikolarit on selvitty väistöliikkein.
Vuokseni ei tarvitse tööttäillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän