Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaako julkisuusminäsi palstaminääsi?

Vierailija
17.08.2023 |

Itse olen melko hillitty ja kohtelias ihmisten seurassa, mutta tälle palstalle kirjoitellessa huomaan joskus päästeleväni suurimpia höyryjä ulos kirjoittelemalla ilkeästi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten milloinkin. Olen täällä aika oma itseni, eli rauhallinen, mutta en kyllä hyväksy kaikkea sontaa, vaan käyn nyrkit ojossa taistoon, jos on tarvis.

Vierailija
2/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkuunkaan. Pakkopaitaan joutuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi monta minää joten varmaan.

Vierailija
4/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minulle tämä on lähinnä trollauspaikka, varsinkin kännissä. Ei tänne jaksa yrittää edes kirjoittaa mitään vakavaa, kun ketjut katoilevat ilmaan.

Vierailija
5/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä julkisuusminä? En ole julkkis!

Vierailija
6/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Kun luen jotain ilkeää, vastaan vielä ilkeämmin takaisin. Aiheutan palstalla vain riitaa. Ulkopuolella olen oikeastaan ihan mukava ja pidetty tyyppi.

Yritin joskus keskustella asiallisesti palstalla, kirjoitin pitkiä analyyttisia vastauksia ja pohdintoja vain huomatakseni, että keskustelu on poistunut modejen toimesta. Luovutin ja aloin trollaamaan.

Ei täällä saa mistään oikeastaan keskustella.

Vierailija
7/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaa. Täällä esitän persua ja provosoin vihervajukkeja.

Vierailija
8/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vastaa. Täällä esitän persua ja provosoin vihervajukkeja.

Eli kannatat persuja joka tapauksessa. Oikein.

Vierailija
9/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vähän hupailen, jos joku poliitikko tai julkkis on hölmöillyt. Olen kuitenkin mieluummin hauska kuin ilkeä - ei mitään todellista roastausta.

Pitäisin kunnollisista, analyyttisistä keskustelusta. Täällä voi kuitenkin anonyyminä pohtia monenlaisia mielipiteitä. Mutta kuten jo kommentoitiin, usein oikeasti kiinnostavat keskustelut poistetaan. Johtuuko trolleista, johtuuko jostain muusta. Nyt koronan jälkeen on onneksi muutakin tekemistä.

Vierailija
10/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä julkisuusminä? En ole julkkis!

Julkisuus

Vierailija
11/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa, ei ole aikaa turhaan pelleilyyn.

Vierailija
12/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Täällä useimmiten vain luen kommentteja, tai vastaan tämänkaltaisiin melko neutraaleihin kysymyksiin. En vaivaudu lähtemään kaikkiin mielenkiintoisinkaan keskusteluihin, vaikka olisikin sanottavaa. Täällä se on turhaa. Jankkausta, tietämätöntä lynttäystä. Annan olla.

Työelämässä tuon mielipiteeni vahvemmin esiin.

Vierailija
13/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 nautinnon yötä. Radiomäen kisaturistit.

Vierailija
14/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa aika pitkälti. Tosin täällä viestit helposti kärjistyvät ja mutkia vedetään suoriksi.

Vierailija
15/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Täällä useimmiten vain luen kommentteja, tai vastaan tämänkaltaisiin melko neutraaleihin kysymyksiin. En vaivaudu lähtemään kaikkiin mielenkiintoisinkaan keskusteluihin, vaikka olisikin sanottavaa. Täällä se on turhaa. Jankkausta, tietämätöntä lynttäystä. Annan olla.

Eli olet sellaisessa asemassa jossa et ota mitään riskiä?! Kaikkihan voidaan tosiaan kaivaa esiin pitkälläkin viiveellä, kuten on tänä kesänä huomattu...

Vierailija
16/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskustelu on menossa johonkin tiettyyn suuntaan niin joskus on kiva hieman laittaa lisää vettä myllyyn

Vierailija
17/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet sellaisessa asemassa jossa et ota mitään riskiä?! Kaikkihan voidaan tosiaan kaivaa esiin pitkälläkin viiveellä, kuten on tänä kesänä huomattu...

Tuo voi olla tosiaan hieman vaarallista jos omat palstakirjoittelut eivät kestä päivänvaloa

Vierailija
18/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo voi olla tosiaan hieman vaarallista jos omat palstakirjoittelut eivät kestä päivänvaloa

Toisilla on toisilla ei. Minulla ei ole mitään hävittävää niin kirjoitan ihan mitä mieleen juolahtaa. Lähinnä ihmettelen että ole vielä vapaalla jalalla vihervassu-Suomessa.

Vierailija
19/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaan huomiota niin kirjotan kärjekkäästi

Vierailija
20/27 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaa. Olen siviilissä hillitty ja hallittu mutta palstalla keskustellessa voin ilmaista epäsuosittuja mielipiteitä ja puhua vapaasti seksistä ym. Ilkeä en kuitenkaan ole koskaan, siihen en tunne mitään tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän