Minkä ikäisille tuo tanhupallo on suunnattu?
Kommentit (73)
Komiikka ei ole helppoa, siihen täytyy olla luontaista lahjakkuutta.
Minusta hahmo sinänsä on loistava, Kokkonen osaa hienosti eläytyä muksuksi. Tosin jossain Tanhupallo mainittiin 6-vuotiaaksi, minusta ennemminkin 4-5-v. ehkä.
Loiri eläytyi kyllä kiitettävästi, huvitti, kun ärähti Tanhupallolle, kun se ei ollut antanut koskea johonkin tarraan. Ääni nousi pari oktaavia, niinkuin se lapsilla nousee, kun hermostuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ärsyttää tanhupallossa kun esittää humalaista ilmeiltään. Olisi parempi jos esittäisi vain pientä lasta juttuineen.
Tanhupallon kaltaiset pikkuvanhat lapset vetävät usein naamaa ruttuun kun pohtivat jotakin.
Naaman ruttuun vetämisessä ei olekaan mitään erikoista, vaan ne tietyt maneerikohdat on kuin olisi humalainen lapsi.
Kun hän on silmät ymmyrkäisinä? Lapset eivät hallitse ilmeitään eli kun he hämmästyvät, he myös näyttävät hämmästyneiltä. Kiti tietysti liioittelee kuten asiaan kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ärsyttää tanhupallossa kun esittää humalaista ilmeiltään. Olisi parempi jos esittäisi vain pientä lasta juttuineen.
Tanhupallon kaltaiset pikkuvanhat lapset vetävät usein naamaa ruttuun kun pohtivat jotakin.
Naaman ruttuun vetämisessä ei olekaan mitään erikoista, vaan ne tietyt maneerikohdat on kuin olisi humalainen lapsi.
Kun hän on silmät ymmyrkäisinä? Lapset eivät hallitse ilmeitään eli kun he hämmästyvät, he myös näyttävät hämmästyneiltä. Kiti tietysti liioittelee kuten asiaan kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Loiri eläytyi kyllä kiitettävästi, huvitti, kun ärähti Tanhupallolle, kun se ei ollut antanut koskea johonkin tarraan. Ääni nousi pari oktaavia, niinkuin se lapsilla nousee, kun hermostuvat.
Vesku onkin osannut heittäytyä rooleihin kiitettävästi, ihan parhaimmistoa suomalaisissa näyttelijöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö ne myös keski-ikäiseltä ämmältä joka on pukeutunut liian pieniin vaatteisiin ja koittavat kimittää muka lasten äänellä mutta kuulostavatkin vain typerältä?
Ymmärrätkö komiikasta ja parodiasta yhtään mitään? Tai viihteestä ylipäänsä? Antiikin Kreikan ajoista asti on pukeuduttu erilaisiksi hahmoiksi ja näytelty. Kuka voisi kokonsa puolesta esittää lasta, muu kuin lapsi itse? Ja se ei enää olisi esitys.
Ymmärrätkö sinä? Sinun mielestäsi läski ämmä kimittämässä on varmaan suurta komiikkaa mutta minun mielestäni se on typerää idiotismia.
Juopuneen, lapsen ja naiseksi pukeutuneen miehen näytteleminen ovat helpoimmat roolit teatterissa.
98-vuotiaille alzheimer potilaille.
Satuin näkemään kun se hahmo puuhasteli Loirin kanssa jotain lapsenomaista. Eikös se sitten ollut venytetty Putous-sketsi? En koskaan ole sitä katsonut, joten en tiedä onko tyypillistä huumoria.
Ohjelman esitysaika antaa ymmärtää että se on suunnattu nuorille ja aikuisille, mutta en voi ymmärtää miten kukaan muu kuin pikkulapsi oikeasti pitäisi tuosta ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Juopuneen, lapsen ja naiseksi pukeutuneen miehen näytteleminen ovat helpoimmat roolit teatterissa.
Mutta koitas näytellä juopunutta, joka yrittää näytellä selvää. Se ei olekaan mikään läpihuuto juttu ja roolitus.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ainakin lasken kanssa iltatoimet menossa tuohon aikaan.
Ok, meillä alakouluikäiset haluavat katsoa ensin Tanhupallon ja sitten Masked singerin. Eivät kyllä suostuisi menemään niin aikaisin nukkumaan varsinkaan vknloppuna.
Yhdessä katsotaan molemmat ohjelmat.
Saunassa käytiin jo aiemmin, iltapalaa ohjelmia katsottaessa ja sitten hampaiden pesu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ymmärrä niin ei voi pakottaa. Kaunis ilma ulkona:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö ne myös keski-ikäiseltä ämmältä joka on pukeutunut liian pieniin vaatteisiin ja koittavat kimittää muka lasten äänellä mutta kuulostavatkin vain typerältä?
Ymmärrätkö komiikasta ja parodiasta yhtään mitään? Tai viihteestä ylipäänsä? Antiikin Kreikan ajoista asti on pukeuduttu erilaisiksi hahmoiksi ja näytelty. Kuka voisi kokonsa puolesta esittää lasta, muu kuin lapsi itse? Ja se ei enää olisi esitys.
Niin siis sinä vertaat tuon läskipallon nyt ihan antiikin kreikan aikaisiin taiteilijoihin. Huhhuh, taidat olla hyväkin Kokkosen tuttava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta koitas näytellä juopunutta, joka yrittää näytellä selvää. Se ei olekaan mikään läpihuuto juttu ja roolitus.
Ai niinkun tässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö sinä? Sinun mielestäsi läski ämmä kimittämässä on varmaan suurta komiikkaa mutta minun mielestäni se on typerää idiotismia.
Luulen ymmärtäväni, kyllä. Ja hahmo on taitavasti rakennettu, usko tai älä. Koetapa itse esittää lasta ja mieti millaista mimiikkaa, puhetta ja ilmeitä rooliin voisi kuulua. Esittäminen ei ole helppoa, kritisoiminen on. Jos et pidä koko hahmosta niin älä katso.
Lapsille varmaan.
Ja liika on liikaa, sketsihahmot ei toimi kuin niissä sketseissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen ymmärtäväni, kyllä. Ja hahmo on taitavasti rakennettu, usko tai älä. Koetapa itse esittää lasta ja mieti millaista mimiikkaa, puhetta ja ilmeitä rooliin voisi kuulua. Esittäminen ei ole helppoa, kritisoiminen on. Jos et pidä koko hahmosta niin älä katso.
Joo, nyt sinä olet nostamassa tuota kimityspalloa ihan suureksi teokseksi asti? Ja en todellakaan katso, mutta olen sitä mieltä että tuolla paskalla tuhlataan vain paras ohjelmapaikka.
Alle 3v.