Minkä ikäisille tuo tanhupallo on suunnattu?
Kommentit (73)
Tanhupallo, edes mainos, kun tulee, pitää vaihtaa kanavaa. Myötähäpeää.
Itseäni piinaten katsoin läpi koko puolituntisen. Ehkä hahmo toimii lyhyinä sketseinä, mutta ei puoli tuntia kestävänä ohjelmana. Pakko tunnustaa, että parissa kohdassa hymähdin, vaikka olin ihan selvin päin.
Mulla ärsyttää tanhupallossa kun esittää humalaista ilmeiltään. Olisi parempi jos esittäisi vain pientä lasta juttuineen.
Lasteohjelma. 6-10 vuotiaille tarkoitettu
Hauska tuollainen läskipallo. Naurattaa aina kun näen sen.
En tajuu näitä suomalaisia TV-hahmoja.
Eikö löydy ketään joka osaa esiintyä kivasti olematta jokin järkyttävän typerä hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ärsyttää tanhupallossa kun esittää humalaista ilmeiltään. Olisi parempi jos esittäisi vain pientä lasta juttuineen.
Tanhupallon kaltaiset pikkuvanhat lapset vetävät usein naamaa ruttuun kun pohtivat jotakin.
lol no ei todellakaan lapsille. :D alkaa heti nolottaa ku maonos tulee tvstä!
t. 10v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanhupallon kaltaiset pikkuvanhat lapset vetävät usein naamaa ruttuun kun pohtivat jotakin.
Näyttääkö ne myös keski-ikäiseltä ämmältä joka on pukeutunut liian pieniin vaatteisiin ja koittavat kimittää muka lasten äänellä mutta kuulostavatkin vain typerältä?
Ei ole sen huonompi kuin Munamieskään. Joillakin on pipon resoriin ommeltu liian monta kuminauhaa...
Korkean älykkyyden omaaville, iällä ei niin väliä.
Eri-ikäisille 20-70 vuotiaille. Liittyy ilmeisesti siihen skeneen, jossa aikuiset esittävät lapsia kun harrastavat seksiä toisten aikuisten kanssa. Molemmat osapuolet ovat siis täysi-ikäisiä. Yhdysvalloissa ja Saksassa nuo ovat pitäneet isompiakin tapahtumia jäsenilleen.
Meillä on ainakin lasken kanssa iltatoimet menossa tuohon aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö ne myös keski-ikäiseltä ämmältä joka on pukeutunut liian pieniin vaatteisiin ja koittavat kimittää muka lasten äänellä mutta kuulostavatkin vain typerältä?
Ymmärrätkö komiikasta ja parodiasta yhtään mitään? Tai viihteestä ylipäänsä? Antiikin Kreikan ajoista asti on pukeuduttu erilaisiksi hahmoiksi ja näytelty. Kuka voisi kokonsa puolesta esittää lasta, muu kuin lapsi itse? Ja se ei enää olisi esitys.
Vain vajaamieliset eivät ymmärrä näin korkean kulttuurin huumoria!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naaman ruttuun vetämisessä ei olekaan mitään erikoista, vaan ne tietyt maneerikohdat on kuin olisi humalainen lapsi.
Vajaamielisille