Oletko ikinä kokeillut huumeita?
Jos niin mitä, kertokaa ensikokemuksianne :) itsellä on testaamatta lsd, kokkeli ja polle, mutta tuskin tulen koskaan kokeilemaankaan.
Kommentit (82)
Itse olen kokeillut koksua, jwh:ta, piriä, mdma:ta, essoja, mysteeri sieniä, reseptilääkkeitä alkoholin kera ja sitten kannabista eri muodoissa.
Mdma sekä essot olivat erittäin miellyttäviä kokemuksia, mutta koitan jättää moisen touhun taakseni.
Mitä tulee kokaiiniin sekä piriin olivat ne mielestäni melkoisen turhia kokemuksia, sillä ne olivat mielestäni jopa tylsiä.
Sieniä kokeilisin mielelläni toistekkin.
Onko kokkeli niin hyvä kun mainostetaan?
Kannabis (tosin koen, että tuotteen ei kuuluisi olla huume) ja amfetamiini. Vauhti on ihan näpsäkkä, jos haluaa siivota kotinsa lattiasta kattoon. Alkoholi ja amfetamiini on minulle huono yhdistelmä (ja niin varmaan suurimmalle osalle muillekkin), mutta tosiaan siivoomisintoon vaikuttaa positiivisesti. Ja kun käyttää vähän, niin saa untakin yöllä.
En toki suosittele kenellekkään kumpaakaan niin kauan, kun ovat laittomia. Paitsi kannabista, sen pitäisi olla laillista.
Möyhyä kyllä n kerran kuussa. Muuhun en koske tikullakaan
9 täällä hei. Itse en pitänyt koksua juuri minään, toki voi olla että se ei vain sopinut minun "päihdemakuuni". Skarpeimmat 20 min jotka olen kokenut mutta muuta en oikein voi sanoa.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:03"]
Mikä on esso
[/quote]
esso eli ekstaasi.
En todellakaan enkä ikinä kokeile.
En ole kokeillut, enkä kokeile. Jäin aikoinani tupakkaankin kiinni hetkessä niin että napsahti. TOtesin, että tällä addiktoitumisasteella ei oteta turhia riskejä.
En ole kokeillut enkä aio. En tykkää siitä olosta mikä tulee humalassakaan kun en ole oma itseni. En ole vuosiin käyttänyt sitäkään. Voimakkaita kipulääkkeitä sain sairaalassa joskus, oxynorm ja muita vast. ja niistä tulin pahoinvoivaksi ja taas se outo olo kun kihahtaa päähän. En tykkää.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:25"]
Joko allekirjoitit?
[/quote]
Hups! Väärä paikka. Mutta menkä ihmeessä allekirjoittamaan adressi, jossa kehoitetaan valtion monopolinkin tottelevan lakia.
aattelin että eläkkeellä olis hyvä olla jokin harrastus
Kokeilin kerran krapuloissani naapurin ukon kanssa hashista. Ei vaikuttanut muhun mitenkään merkittävästi vaikka vetelin sitä ihan kunnolla. Naapurin setä sen sijaan villiintyi ihan täysin ja selosti hyvin eläväisesti kaikki mahdolliset epäkohdat elämästään, yhteiskunnasta ja maailmasta yleensä ja käyttäytyi muutenkin aika lennokkaasti.
Eipä jäänyt tarvetta kokeilla uudestaan, saan ihan riittävästi riemua kahvista ja satunnaisesta alkoholista.
kuinka moni näistä "en oo huumeita kokeillut" on käyttänyt sitä pahinta : alkoholia?
mulla on vihree linja, pajauttelen sillon tällön mut mitään kovia huumeita kuten alkoholi ja kokaiini en käytä.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:14"]
Jäin aikoinani tupakkaankin kiinni hetkessä niin että napsahti.
[/quote]
Oliko muita uutisia? Etsi kuvasta nikotiini: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Drug_danger_and_dependence.png
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:34"]
kuinka moni näistä "en oo huumeita kokeillut" on käyttänyt sitä pahinta : alkoholia? mulla on vihree linja, pajauttelen sillon tällön mut mitään kovia huumeita kuten alkoholi ja kokaiini en käytä.
[/quote]
Mä käytän kyllä alkoholia. Tupakoinnin onnistuin lopettamaan.
-19-
Kannabista pariin kertaan, mutta siitä tulee itselleni vaan kaamea ahdistus päälle & sydämentykyttelyä vaikka miten yrittäisi rentoutua.
Vauhtia 3 kertaa, en koske siihen enää ikinä, vituttaa kun en saa luovuttaa vertakaan kun on piikittänyt.
Kerran subua, tuli överit ja oksentelin.
Ainoat päihteet mitkä menee on alkoholi ja tupakka, huumeisiin en koske :).