Oletko ikinä kokeillut huumeita?
Jos niin mitä, kertokaa ensikokemuksianne :) itsellä on testaamatta lsd, kokkeli ja polle, mutta tuskin tulen koskaan kokeilemaankaan.
Kommentit (82)
Oon kokeillut kofeiinia, nikotiinia, alkoholia, kannabista, kokaiinia, amfetamiinia, MDMA:ta, LSD:tä ja sieniä. Opiumia vielä haluaisin kokeilla, muuten se oli aikalailla siinä. Ehkä jotkut muut psykedeelit, vaikka joku DMT vois vielä jonain päivänä kiinnostaa.
En oo kokeillut mitään. Eikä kiinnosta. En juo alkoholiakaan humaltumiseen asti eli ruoan kanssa saatan ottaa lasillisen viiniä, ei enempää. Mä tykkään olla selvinpäin. Elämä on parasta ihan täyspäisenä ja skarppina :)
Maailma olisi parempi paikka jos kannabis olisi laillista.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 17:21"]
En oo kokeillut mitään. Eikä kiinnosta. En juo alkoholiakaan humaltumiseen asti eli ruoan kanssa saatan ottaa lasillisen viiniä, ei enempää. Mä tykkään olla selvinpäin. Elämä on parasta ihan täyspäisenä ja skarppina :)
[/quote]
Et ole koskaan kokeillut, mutta tiedät että elämä on parempaa ilman.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 17:29"]
Maailma olisi parempi paikka jos kannabis olisi laillista.
[/quote]
So true
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 17:21"]
[/quote]
Mistä sinä voit tietää olisiko elämäsi parempaa yhden kokeilun jälkeen? Mistä voit tietää jos löytäisitkin itsestäsi ihan uusia puolia ja mahdollisuuksia? Helppo kai se on olla onnellinen jos ei tiedä paremmasta. :)
kokeillut pari kertaa kukkaa, salviaa ja silokkeja. vedän rajan luonnontuotteisiin, tosin sienet oli liian vahvoja makuuni. kaikista tullut hyvä reaktio ja varsinkin kukasta tykkään. laittaa hauskan elokuvan pyörimään ja mässää hyvää ruokaa. kaikki maistuu taivaalliselta :3
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 18:34"]
Hyi. Yök. Ootte ällöttäviä.
[/quote]
Mitä ällöttävää siinä on jos aikuinen ihminen päihtyy vapaa-ajallaan, jos se ei häiritse ketään muuta?
Kannabista on tullut polteltua. Yhden ainoan kerran siitä tuli jotenkin omituinen olo. Ei edes hirveästi tee mieli poltella moista, kun ei siitä sen kummempaa koidu. Amfetamiinia joitakin kertoja (ehkä 10), enkä yhtään ihmettele että se on myös vauhtia nimeltään. Aikaiseksi saa vaikka kuinka ja olo on mukava. Niin kuin joku aiemmin kirjoitti, alkoholi ei vaikuta samalla tavalla amfetamiinin kanssa. Enkä todellakaan piikittänyt amfetamiinia, vaan ihan nenään vedettynä.
Subutex, suboxone, essot, morfiini, sienet, piri, pilvi, alkoholi.. Kaikkea on koitettu, ei koskaan suonensisäisesti ja ihan normaalielämää elelen. Suosittelen itsekin pienen sieniretken tekemistä jokaiselle, keitätte vaikka 20 silokkia teeksi ja rentoudutte. Ei tule örvellystä eikä riippuvuutta, turhaa pelkäätte. Itseasiassa silokkikausi on juuri päällä. Viikonloppuna voisi taas keitellä ja inspiroitua.
Olen. Sokeria. Koukkuun jäin ja pahasti.
No tuskinpa ihan koko Shulginin raamattuja ja kaikkia uudempia tulokkaita sentään olet vetänyt. LSD:ta ja/tai psilosybiinia pitäisi kyllä jokaisen tervepäisen aikuisen joskus syödä, useimpia muita ei niinkään.
No en mä pilvee pidä huumeena mutta sitä oon kokeillu. Muihin en tuu koskeen.
Emmie oo kokeillu ko kannabista..nyt tekis mieli jtn ihan sama mitä ,ei tää alkoholi toimi..viddu..ei stana.
En ole kokeillut mitään huumeita. Kerran minulle määrätty yskänlääke tuntui kyllä hieman piristävältä..
Niin onhan niitä kaikennäköisiä. Itse vain kannabista, naksuja ja vauhtia kokeillut. Ja nekin vasta yli täysi-ikäisenä
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 21:37"]
No tuskinpa ihan koko Shulginin raamattuja ja kaikkia uudempia tulokkaita sentään olet vetänyt. LSD:ta ja/tai psilosybiinia pitäisi kyllä jokaisen tervepäisen aikuisen joskus syödä, useimpia muita ei niinkään.
[/quote]
LSD oli todella ankea kokemus, en ymmärrä miksi sitä pitäisi kaikkien joskus syödä.
Kokeiltu kaikki paitsi heroiini. Kaikilla tavoilla. Olen lopettanut, kannabista poltan ja viihdekäyttöä välillä.