Pahinta ruokaa, jota olet kylässä syönyt?
Kommentit (466)
Joku katkarapukasari, jota ex-poikaystävän äidin hienoilla illallisilla jouduin syömään. Hyi. Kaikki muut olivat että voi kun on hyvää. Mä inhoan katkarapuja ja jotenkin sain nieltyä, kun en kehdannut jättääkään.
- salaattia, johon oli todella lorutettu kaupan salaattikastiketta, ei kertakaikkiaan pystynyt syömään. 1/10 siitä kastikemäärästä olisi kevyesti riittänyt.
- pannulla "nopeasti pyöräytettyjä" kampasimpukoita. Täysin raakoja, mahdottomuus niellä.
- joku lämmin jälkiruoka tölkkihedelmistä filotaikinan sisällä. Jestas miten pahaa.
Vierailija kirjoitti:
"jauheliha"kastiketta, joka olikin tehty soijarouheesta.
Tämä.
Olen soija-allergikko.
Vierailija kirjoitti:
Soijarouhe ei juuri maistu itsessään miltään, mutta soijarouhe maustetaan usein maustetaan maistumaan joltain. Usein soijarouheen pahasta mausta saa kiittää maustajaansa.
Minulla on ehkä herkempi makuaisti, mutta soijarouheessahan on hyvin vahva ominaismaku. Minun mielestäni mausta tulee mieleen joku eläintenruoka/sahanpuru, joten siihen täytyykin laittaa paljon erilaisia mausteita, että se muistuttaisi ihmisravintoa.
Pakastimesta otetut, kertaalleen sulaneet ”nahkoittunut” jäätelö ja leivonnaiset, joita anoppi laittoi aina tyrkylle ja jos ei mennyt kaikki kaupaksi, niin uudelleen pakastimeen. Hän on kuitenkin periaatteessa hyvä leipuri, mutta moneen kertaan sulaneissa ja jäätyneissä leivonnaisissa jo rakenne on iljettävä.
Rössypottu, jota oululainen mummini on tarjonnu. Hyi s....na! Ja äitini talouskyljykset, yöks! Muuten olen kyllä ihan kaikkiruokainen ja koitan olla nirsoilematta, etenkin kylässä.
Tosin osaan kyllä itekin, olen esim. tehny lasten synttäreille pari kertaa ihan järkkyä täytekakkua! :D Yhden kerran oli vuosikertalakkoja kakun välissä ja päällä liruksi jäänyttä kinuskia. Karmea läjä, koko kakku; ruma ja pahanmakuinen. Toisen kerran tein hillotäytteisen peruskakun, jossa päällä ohut marsipaanilevy ja sivuilla kermavaahtoa. En oikein edes tiedä miksi siitä tuli niin pahaa, kun kaikki periaatteessa onnistui. Kaikki lapset sanoi, että oli tosi pahaa kakkua, aikuiset ei kehdanneet moittia! :D
Joulusukka00 kirjoitti:
Lampaan suoli täytetty maustetulla riisillä ja lihalla. Ei Suomessa.
Niin siis... makkara? Riisillä ja lihalla täytetty makkara? Suoleen niitä makkaroita tehdään Suomessakin. Toki sitten ymmärrän, jos olet kasvissyöjä.
Ne sitruunamuffinssit jotka säilyvät kuukausia.
Yöäkkkk.
Purkkitonnikalasta tehty pastasalaatti joskus lapsuudessa kaverilla kyläillessä. Olin ujo lapsi, enkä kehdannut tehdä muuta, kuin yrittää syödä yököttävän annoksen. Sen jälkeen en ole ikinä purkkitonnikalaa suuhuni laittanut!
Raaka broiler pihvi. Oli vähän heikko paisto...Jäi syömättä.
Olen saanut hyvää ja huonoa kasvisruokaa. Pahin kokemus oli kun eteen laitettiin kylässä joku kasvispöperö, jossa oli huonosti keitettyjä papuja. Kovia siis. Olin seuraavan yön kovissa vatsanväänteissä, enkä nukkunut siksi ollenkaan. Tämä siis paikassa, jossa ei vaan voinut kieltäytyä ruoasta, se olisi ollut pahempi juttu kuin vatsavaivat, joita saan aina pavuista.
Kerran yksillä työpaikan kursseilla oli pakko syödä raakaruokaa kaksi päivää jossain hevonkuusessa, mistä ei päässyt mihinkään. Sen jälkeen ja lopussa myös vatsavaivoissa.
Olen saanut sytostaatteja kauan sitten, joten vatsani ei kestä ihan kaikkea.
Voimakas ja valuva, ammoniakille löyhkäävä kypsä brie "jälkiruokana". Hyi hitto. Vaivoin sain syötyä, eikä tuntunut loppuvan koskaan. JUUSTO EI OLE JÄLKIRUOKAA!
Vierailija kirjoitti:
"jauheliha"kastiketta, joka olikin tehty soijarouheesta.
Minua loukkaisi suuresti että minulle, aikuiselle ihmiselle, valehdellaan ruoan sisällöstä. Jokaisella aikuisella on oikeus päättää itse mitä syö ja mitä ei syö eikä toisilla ole oikeutta pakkosyöttää jotain ruokaa salaamalla mitä ruoka oikeasti on. Itse en tee näin lapsillekaan.
Olen parikin kertaa sasnut "lasagnea" johon on käytetty raejuustos ja pastalevyt on ollu täysin raakoja.
Hemapamakaronisalaatti... niin hirveetä schaibaa.
Perunapuuro ja maapähkinäkeitto. Molemmat jotain järkyttävää. Koostumus muistuttaa ikävästi jo kerran syötyä. Olen kaikkiruokainen, kokeilunhaluinen, enkä karsasta juuri mitää ruokia. Mutta nuo...