Tänään vituttaa kaikki - Mikä sinua vituttaa?
Eväät unohtui kotiin, rahat on loppu, kirjastokortti on hukassa. Koira on kipeä. Sukulaiset valittavat. Vihaan naapureitani. Vihaan työtovereitani -Vihaan kaikkia. Suunnaton nälkä. Väsymys ja uupumus.
Vihaan kylmeneviä öitä. VIHAAN KAIKKEA.
Kommentit (97)
Mua vituttaa, että tunsin itseni töissä ihan turhaksi. Paikalla oli toinenkin päällikkö, jolla oli vetovastuu koska oli tullut töihin aiemmin, ja minä näpertelin kaikenlaista pientä. Näpertelyssä ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta turhautuuhan sitä, jos ei voi olla mitenkään hyödyksi tai tehdä jotain palkkansa eteen. Viimeiset pari tuntia teinkin jo oikeita hommia, mutta paskat siitä. Vituttaa koko työpaikka. Olisipa kivaa, jos olisi kivaa mennä töihin.
Vituttaa kiljuva ja kolisteleva naapuri sekä yläkerran basisti & jumppaaja -pariskunta. Vituttaa narsisti esimies, teini-ikää uudelleen elävä 50-vuotias äiti, vituttaa oma saamattomuus ja lihominen, vituttaa mulkut sukulaiset.
Ärsyttää, kun sähköpostiin ei vastata. Ja sekin, kun tänään koululla kaikki muut oli niin vittuuntuneita. Meni itelläkin fiilikset. Se ei vituta vaan satuttaa, että tapailemastani miehestä ei ole taas kuulunut. En jaksa olla aina aloitteentekijä. Pitäkää tunkkinne saatana kaikki, älkää vastatko viesteihin ja kulkekaa norsunvittuna, kiitos oli tarttuvaa.
Ja aaamu jatkuu vitutuksella; liian aikainen herätys, eväät jäi kotiin. Kylmä, väsyttää, en jaksa olla töissä. Viikonloppuun on vielä matkaa. Tili tuli - Tili meni. Vammaiset työtoverit..... Nälkä.... Sukkahousut menee rullalle. Kotona pitäisi siivota ja ajatuskin siitä stressaa...
Tupakat loppu. Kaljakauppa on liian kaukana.
-Tyhmyyttäni löysin juotuani keittiöstä viikonloppuna leipäveitsen ja ranne sen näkönen.
- Pitkä työpäivä ja liian lyhyet yöunet.
- Yksin kotona nyhjääminen töiden jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 20:15"]Mies ei ole ehtinyt olemaan kotona juurikaan kahteen päivään ja olen käytännössä hoitanut kaksi päivää yksin kipeää, kitisevää lasta.
[/quote]
Ja kun sanoin miehelle, että olisi kiva kun olisi voinut auttaa edes nukuttamisessa, niin alkoi ärhentelemään kuinka on omia hommia ja kai hänen on sitten valvottava koko yö (ei tuon nukuttaminen ihan niin vaativaa ole, minä olen aina yöt hoitanut) ja on huomenna väsynyt töissä. Jatkoin yksin vauvan nukutuksen ja mies sai sohvalle petivaatteensa, niin ei häiritä hänen elämäänsä. Minä harkitsen, että josko sitten eläisi kohta ihan oikeasti vauvan kanssa kahden, kun käytännössä hänen kaikki asiansa hoidan. Olisi yhden ihmiset sotkut vähemmän, eikä vauva kärsisi siitä, kun petyn ka väsyn siihen, kun odotan toiselta jotain panosta. Ja vituttaa että oikeasti joskus ihmettelin mistä täälläkin valittavat naiset löytää ne miehensä. Tämäkin osallistui lapsen syntymään asti kotiasioihin.
En voinut nukkua ja epäilen, että syy on sappi, joka oireilee, kun söin illalla omenan.
Vituttaa sairastaa kroonisesti. Muu maailma tuntuu elävän terveenä ja itse ei ole kuten muut.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 18:07"]
Se, että mun pitäisi puolen tunnin päästä olla jo menossa, ja mulla on maha kuralla v*u!
[/quote]
Tänään pitäisi olla tunnin päästä pitäisi olla töissä ja sama rutina jatkuu.
En ole kipeä, stressi.
Vituttaa se että 99 % ihmisistä on luonnevikaisia idiootteja. Toivon että venäläiset hyökkäisivät suomeen niin vähän edes karsiutuisi ääliöitä vähemmäksi tältä reunalta maapalloa. Vituttaa se että löyhkään kuulema paskalle vaikka kävisin viisi kertaa päivässä pesulla, vaihtaisin vaatteet kolmesti päivässä ja vaihtaisin ne uusiin aina kertakäytön jälkeen.
Vihaan oloa jossa mietin että pitäisikö erota. Oon niin vihainen että oksettaa! Meillä pieni lapsi ja toinen tulossa. Mies on vaan niin helvekon tyhmä taas.
Koiranomistajat, jotka kävelevät väärällä puolella kävelytietä.
Lomamatka mille en haluaisi lähteä! Oma saamattomuus ja oma asennevammaisuus. Vituttaa jo perheenkin puolesta. Voi vittu :(
Vituttaa, etten saa töitä enkä tule raskaaksi. Olen täysin tarpeeton ihminen tässä maailmassa.
Puhkes äskettäin mun ekat 3 viisaudenhammasta (30v:nä), vituttaa jo etukäteen että mitähän ongelmia nää tulee aiheuttamaan, kun lähes kaikillahan ne jotain aiheuttaa.
Ihmeellinen mahakipu koko päivän. 3 viikkoa jalkapöydässä ollut mustelma ei parane. Tili alkaa näyttää kohta tyhjää. Väsyttää aina.