Tänään vituttaa kaikki - Mikä sinua vituttaa?
Eväät unohtui kotiin, rahat on loppu, kirjastokortti on hukassa. Koira on kipeä. Sukulaiset valittavat. Vihaan naapureitani. Vihaan työtovereitani -Vihaan kaikkia. Suunnaton nälkä. Väsymys ja uupumus.
Vihaan kylmeneviä öitä. VIHAAN KAIKKEA.
Kommentit (97)
Uus-natsit ehdottomasti eniten tällä hetkellä.
Oppari! Aihe on suht helppo ja itselle melko tuttu, lähdekirjat nököttää tossa pöydällä mutta motivaatio on nollassa. Tänään olen opparia vältellessä mm. siivonnut, käynyt lenkillä ja kaupassa sekä tehnyt ruokaa + selannut av-palstaa pari tuntia.
Asiaa ei yhtään helpota se että deadline häämöttää kuuden viikon päässä ja viis sivua tekstiä valmiina, heheh..
Suurinta vitutusta aiheuttaa tää talossa edelleen majaileva pyromaanipaskiainen, joka päätti tuhota meidän omaisuuden kellarista. Pää räjähtää ku tätä vakuutuslistaa miettii ja oksettaa että tollanen pipipää täällä viellä vapaana kyttää, todennäköisesti uutta iskua suunnitellen.
Isovanhemmat jotka paapovat lapsenlapsiaan. Omat vanhempani ovat kuolleet ja minun lapsistani ei ole kiinnostunut kukaan. Onneksi lapsen kaveri on samassa tilanteessa. Vituttaa silti.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 18:09"]
Kuukauden jatkuneet kuukautiset!
[/quote]
Tuo ei ole normaalia, eli nyt on jotain vialla. Varaa heti huomenna aika gynelle.
Flunssa iskemässä ja olo on ihan älyttömän väsynyt, vaikka pitäisi saada paljon aikaiseksi ja tenttikin olisi ylihuomenna. Stressaa tuo hommien kasaantuminen, en varmaan tentistäkään pääse läpi kun en ole vaan jaksanut lukea kunnolla. Lisäksi mies on armeijassa, ja ärsyttää olla näin vanhana inttileski (mies siis meni vasta 24-vuotiaana armeijaan)... Rahatilannekin on huono ja täytyy ottaa enemmän työvuoroja loppuvuodelle, vaikka opiskelut taitaa siinä vähän kärsiä...
Olen laihtunut lisää, mikä on tietysti hyvä juttu, MUTTA housut roikkuvat taas! Koko ajan pitää nostella, ärsyttävää ja näyttää tyhmältä. Eikä viitsisi ostaa uusia jälleen ennen kuin olen tavoitteessa.
Vituttaa ettei ole mtn seuraa,ei kavereita ei ystäviä. Vittumainen yksinäisyys vain.. ja oon saatana yrittäny vaikka m´kuinka löytää kavereita..mutta ei vittu sitte.
Lähtee yöks töihin ku hammas on tänään revitty irti. Vittu.
Rahat loppu, ikean pöytätaso putosi asennettaessa päähäni, mies vittuilee ulkonäöstäni eikä tue mun ruokavalion muutoksessa (= herkkä vatsa johon yritän löytää tasapainoa).
Molempien silmien karsastus. Huomenna silmälääkärille kun optikko vain suunnilleen kohautteli olkapäitä kysyessäni voiko asialle tehdä jotain. Vikahan on "vain" kosmeettinen, mutta kyllä se mulla vaikuttaa hyvinvointiin kun ei voi edes katsoa ketään silmiin...
Oma tyhmyys. Pitäis kirjoittaa mut oon niin älyllisesti vajaa ettei siitä tuu mitään. Sanon koko ajan kaikenlaista tyhmää mitä joutuu sit katumaan. Kaikki asiat tulee tajuttua ihan liian myöhään. Olen henkisesti veltto.
Vituttaa haiseva roskapussi jota en saa vietyä ulos ennen kuin klo 23-00. Täällä roskat saa viedä vaan aamuisin (jätetään kadulle), jos vie oman ajan ulkopuolella niin voi saada sakot, lisäks naapurit mulkoilee. Pitää siis sietää tota KAUHEETA hajua joka on levittäytnyt ympäri kämppää koska on niin kuuma ja kostea ilma.. Yöllä sitten hiippailemaan kun mikäkin rikollinen ja äkkiä pussi kadulle
Vituttaa, kun en saa enää pidettyä itsekuria syömisen suhteen ja olen lihonut muutaman kilon. Saatanan läski!
Mua vituttaa, kun en saanut työpaikkaihastukselta tänään huomiota.
Mies ei ole ehtinyt olemaan kotona juurikaan kahteen päivään ja olen käytännössä hoitanut kaksi päivää yksin kipeää, kitisevää lasta.
Tällaiset urpot vituttaa tänään ja jokainen päivä. Ihmetyttää, miten joku kestää itseään kun on noin tyhmä :O[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:18"]
Muutama päivä sitten täällä joku aloitti ketjun, johon toivoi mukavia juttuja ja ilon aiheita. Jäi hyvin lyhyeksi ja hautautui äkkiä syvälle. Tämä ketju saa varmasti paljon suuremman suosion, onhan tämä leimallisesti naisten palsta.
[/quote]
ex