Tänään vituttaa kaikki - Mikä sinua vituttaa?
Eväät unohtui kotiin, rahat on loppu, kirjastokortti on hukassa. Koira on kipeä. Sukulaiset valittavat. Vihaan naapureitani. Vihaan työtovereitani -Vihaan kaikkia. Suunnaton nälkä. Väsymys ja uupumus.
Vihaan kylmeneviä öitä. VIHAAN KAIKKEA.
Kommentit (97)
uskonnonTUPUTTAJAT, blaah blaa. Myös mamu vihaajat ja rasisitit. rasistit pitäisi kaikki seivästää.
Se etten näekään huomenna intohimoni kohdetta.
Yksin lasten kanssa kotona olo. Olisin kaivannut seuraa tässä iltapäivällä/illallakin.
Vituttaa, että joutuu taas kirjoittamaan: sivu 2. Seuraavaksi vituttaa, kun joku tulee pätemään, että sivulle kaksi pääsee täydentämällä osoiteriviä. Vitut pääse.
Yllättäen ei vituta, vaikka syytä olisi. Miehellä on juuri diagnosoitu syöpä, ja se saattaa saada potkut yt-neuvotteluissa, näitä jännitetään. Minulla on töissä iso organisaatiomyllerrys päällä, pomo haluaa mielistellä esimiestään ja ajaa läpi työaikojen ja olojen jyrkkää huononnusta. Yhdellä lapsista on synnynnäinen neurologinen sairaus, jonka takia ei kykene koskaan täysin itsenäiseen elämään, ja tämä aiheuttaa jatkuvaa huolta.
ja kumma kyllä, olo on suht positiivinen silti. Ehkä mä romahdan ensi viikolla, jos saadaan miehen jatkotutkimuksista huonoja uutisia :-(
Mutta hei, kunnon vitutus voi olla ihan hyvä olotiöa, saa kerrankin käpertyä itseensä ja vihata kaikenlaista. Olo voi olla tosi energinen, kiukkuinen suomalainen nainen painuu läpi vaikka metrin betonista, eikös vaan, hih!
Vituttaa kun mies pyytänyt huomiseksi välittäjän arvioimaan talon arvon. Itse tekee pitkää päivää ja minä kipeänä joudun kuuraamaan paikat kuntoon. Koti on kuin pommin jäljiltä kun lapset olleet vuoronperään kipeinä ja nyt minä. Jäänyt kaikki kotityöt tekemättä melkein kaksi viikkoa ja nyt pitäs saada huomiseks talo edustuskuntoon. Itkettää ja vituttaa....
vituttaa menkat, miehen valitus siitä ettei hän halua siivota, vaan pitää paikat kokoajan siisteinä.... tässä sitten kerään hänen astioitaan ympäri asuntoa ja pyykkään, kerään roskia.. mikään ei ole tänään mennyt suunnitelmuen mukaan, vittu että vituttaa.
Meinasin listata omia vitutuksen aiheita, mutta kun luin ton 48:n kommentin, niin ei taidakaan vituttaa enää. Olet sitä paitsi oikeassa, kunnon angstit päällä panen tuulemaan!
Mua vituttaa se, että lapset kirkuu, eikä oo varaa ostaa talvikenkiä ja se, etten selätä tätä tukkakriisiä millään.
Vituttaa, kun koko päivänä en ole sanaakaan saanut kirjoitettua graduuni....ARGH. Miksi on näitä päiviä, kun vaan mistään ei tule mitään?? Motivaatio tänään täysi 0.
Kilpirauhasen vajaatoiminta. Musta ei nyt ole sellaiseksi äidiksi lapsilleni kuin tahtoisin olla. Ja kun mieskään ei viitsi ryhdistäytyä ja hoitaa osaansa ilman mun käskyttämistä niin eipä ole hääpöistä tämä eläminen nyt.
Eniten vituttaa se, että tänään oli palkkapäivä ja todellakin tili tuli, tili meni! Vielä jäi laskuja odottamaan maksua. Kyllä todellakin vituttaa.
Se, että mun pitäisi puolen tunnin päästä olla jo menossa, ja mulla on maha kuralla v*u!
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:18"]
Muutama päivä sitten täällä joku aloitti ketjun, johon toivoi mukavia juttuja ja ilon aiheita. Jäi hyvin lyhyeksi ja hautautui äkkiä syvälle. Tämä ketju saa varmasti paljon suuremman suosion, onhan tämä leimallisesti naisten palsta.
[/quote]
No, olinko kenties oikeassa?
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:23"]
hiivatulehdus
[/quote]
tiedän. diflucan <33
aivokasvain