Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissin hunajaa: velat maksettu!

Vierailija
14.10.2014 |

TÄNÄÄN on se päivä kun saatiin kaikki laskut ja velat viimein maksettua!! TÄSTÄ PÄIVÄSTÄ lähtien palkka jää omaan tassuun!! Ei enää ikinä mitään velaksi tai osamaksulla. Velkakierteessä natisee liitoksistaan niin psyyke kuin avioliittokin.

Älkää hyvät ihmiset eläkö yli varojenne. Ongelmat kertautuu ja niistä on vaikea nousta voittajana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin otsikon perusteella että olit saannut kämpän maksetuksi. Kyse olikin ylivelkaantumisen selättämisestä, onnittelut toki siitäkin. Meillä asuntovelan vika erä on maksettu 4 vuoden kuluttua ja sitä päivää odotellaan kuin kuuta nousevaa.

Vierailija
2/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! :)

Itselläni vielä tuo päivä edessä, mutta koko ajan ne velat lyhenee ja onpahan tässä tullut opittua yhtä sun toista. En enää ikinä ole tässä tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 14:08"]

Onnea! :)

Itselläni vielä tuo päivä edessä, mutta koko ajan ne velat lyhenee ja onpahan tässä tullut opittua yhtä sun toista. En enää ikinä ole tässä tilanteessa.

[/quote]

Kiitos onnitteluista :)

Siperia opettaa. Joskus vähän liiankin rankalla kädellä! Hieno homma että sullakin on suunta ylös :) Kyllä se siitä.

Vierailija
4/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Mistä sait motivaation korjata kurssia? Menivätkö asiat jo ahdistavasti solmuun? Hienoa joka tapauksessa!

Vierailija
5/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap! Mä maksoin asuntovelkani pois reilu vuosi sitten :) Ihanaa asua omassa velattomassa kodissa!

Vierailija
6/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 14:05"]

Mä luulin otsikon perusteella että olit saannut kämpän maksetuksi. Kyse olikin ylivelkaantumisen selättämisestä, onnittelut toki siitäkin. Meillä asuntovelan vika erä on maksettu 4 vuoden kuluttua ja sitä päivää odotellaan kuin kuuta nousevaa.

[/quote]

Mukavaa! Velaton asunto on loistojuttu :)

ap (kuten myös viesti nro 4)

Vierailija
7/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 14:05"]

[/quote]

Joo, toi on muuten jännä juttu. Minulla olisi varaa maksaa asuntolaina nyt jo heti pois, mutta jotenkin olen päätynyt pitämään sitä. Laina loppuu noin kahdeksan vuoden kuluttua (maltilliset lyhennykset) ja jotenkin sitä ylevää hetkeä odottaa. Tietty sitä hetkeä ei tule, jos korot pomppaavat nousuun ja haluankin hoitaa koko roskan kerralla pois. 

Vierailija
8/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 14:15"]

Onnittelut! Mistä sait motivaation korjata kurssia? Menivätkö asiat jo ahdistavasti solmuun? Hienoa joka tapauksessa!

[/quote]

Kiitos! Motivaatio lähti siitä että tajusin koko palkkani menevän entisiin synteihin ja niiden korkoihin eikä sekään riittänyt. Laskut siirtyivät kusta toiseen ja korot raksuttivat. Postilaatikosta tupsahti paksu nippu perintäkirjeitä vähän väliä. Velat kuristivat kurkkua ja jossain vaiheessa en vaan voinut enää nauttia ihanista ostoksista kun tiesin että ne potkaisee vielä joskus takapuoleen. Siinä vaiheessa kun otin pikavipin maksaakseni edellisiä velkoja pois, tajusin että nyt ollaan menossa alas ja lujaa. Vuoden olen kituuttanut ja pihistellyt ja nyt se palkittiin. Nyt aion nauttia säästämisestä, en tuhlaamisesta.

ap

Vierailija
9/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 14:16"]

Onnea ap! Mä maksoin asuntovelkani pois reilu vuosi sitten :) Ihanaa asua omassa velattomassa kodissa!

[/quote]

Kiitos ja onnea myös sinulle :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi