Miksi kissoille ei myydä pakastettuja hiiriä ruokakaupoissa?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:38"]
Vittu missään kaupoissa ei myydä raakapakastelihaa kissoille. Koirille hyllyt täynnä ruokia ja koiranmakkaraa ja pakastelihaa isommissa marketeissa. Kissalle pitää ostaa barfit eläinkaupasta :-(
[/quote]
Onhan kaupoissa lihahyllyt!
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:21"]
Osta eläinkaupasta niin mekin ostamme, tosin käärmeillemme...
[/quote]
Oppiiko tuommonen käärme mitään? En nyt tarkoita mitää koiran koulutusta vaan tunnistaako se esim. perheenjäsenen vai onko ihan aivoton?
[/quote]
No eikös ne nimenomaan ole aivottomia?
Kyllähän freteillekin ostetaan ja syötetään pakastehiirtä ja pakastetipua. :) Kissoista en kovin paljoa tiedä, kelpaakohan valmiiksi kuollut saalis vai ainoastaan itse saalistettu. Omat käärmeet on sen verran yksinkertaisia etteivät eroa huomaa mikäli hiiri on lämmin ja heiluu pihdeissä.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:32"]
Mä olen kanssa miettinyt, miksei ole esim. märkäruoka-annoksia joissa olis hiirtä. Aina jotain nautaa tai lohta. Joo, niitähän ne kissat luonnossakin saalistaisivat...
[/quote]
Mun Vladimir-kolli ainakin itse metsästää lohensa kristallinkirkkaista vuoristopuroista ja nautansa aroilta. Joskus katin metsästysreissut venyvät pitkiksi, mutta aina se takaisin on tulut.
Kissa ei syö hiirtä jota ei ole itse tappanut. Kokeiltu on.
Osta netistä/ mene eläinkauppaan ostamaan. http://www.reptilemaniacs.com/ruoat-vitamiinit-pakasteet-c-34_44.html
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:32"]
Mä olen kanssa miettinyt, miksei ole esim. märkäruoka-annoksia joissa olis hiirtä. Aina jotain nautaa tai lohta. Joo, niitähän ne kissat luonnossakin saalistaisivat...
[/quote]
Hiirten tehotuotannossa ei varmaan ole yhtä hyvä kate.
Miksei koirille myydä pakastettuja kissoja ruokakaupoissa? Eikös kissa olisi koiran parasta ravintoa?
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:21"] Osta eläinkaupasta niin mekin ostamme, tosin käärmeillemme... [/quote] Oppiiko tuommonen käärme mitään? En nyt tarkoita mitää koiran koulutusta vaan tunnistaako se esim. perheenjäsenen vai onko ihan aivoton? [/quote] No eikös ne nimenomaan ole aivottomia?
[/quote]
Kai tuo oli vitsi? Kyllä käärmeillä on aivot.
En usko, että kissoille kelpaisi valmiiksi kuollut hiiri. Tosin voisi kokeilla noita käärmeille tarkoitettuja. Eikös myös kaneja myydä pakasteena?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:22"]Miksei koirille myydä pakastettuja kissoja ruokakaupoissa? Eikös kissa olisi koiran parasta ravintoa?
[/quote]
Ei ole. Koiran luontaista ravintoa ovat esim.hirvieläimet. Nehän metsästävät laumassa.
Laita neppisauto hilaamaan sulatettua hiirtä vaikkapa keittiön lattialla. Kiva idea illalliskutsujen piristeeksi!
Kissa syö hiirestä ensimmäisenä aivot, joten alkakaa valmistaa hiirenaivomössöä. Menekki on varmasti hillitön ja rahaa virtaa.
Vittu missään kaupoissa ei myydä raakapakastelihaa kissoille. Koirille hyllyt täynnä ruokia ja koiranmakkaraa ja pakastelihaa isommissa marketeissa. Kissalle pitää ostaa barfit eläinkaupasta :-(
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:21"]
[/quote]
Oppiiko tuommonen käärme mitään? En nyt tarkoita mitää koiran koulutusta vaan tunnistaako se esim. perheenjäsenen vai onko ihan aivoton?
Kissoille ei myydä koska kissoilla ei ole rahaa.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:20"]Osta netistä/ mene eläinkauppaan ostamaan. http://www.reptilemaniacs.com/ruoat-vitamiinit-pakasteet-c-34_44.html [/quote] Tuolta puljusta ei kannata tilata mitään
[/quote]
Koska..?