Onko joku joka ei ole nähnyt Lammen Jussia?
Kommentit (35)
Näin Kanarialla joskus. Harvoja bongaamiani julkkiksia.
Minä en ole nähnyt Jussia, vaikka se on filmannut Turussa elokuvia, ja saattaa se muutenkin olla täällä aikaansa joskus viettänyt. En vain ole ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Harmittaa. :(
Palaveri, Seinäjoki. Jossain näytelmässä taisi silloin olla.
Tavastia on hyvä jussi lammen-kyttäämispaikka.
Kalliossa näkee. Hakiksen kulmille päivystämään vaan kaikki.
Onko tää siinä listassa mitä pitää tehdä/ nähdä ennen kuolemaansa?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:35"]
Mä näin kerran hotelli Ilveksen pihalla, oli joku esitys Tampereella silloin menossa. Jutteli siinä ihmisten kanssa. ilmeisesti on sellainen, joka jalkautuu paljon ja ulkoilee paljon, lisäksi on muistettavan näköinen, joten siksi hänet on moni nähnyt.
[/quote]
Niin ja ilmeisesti sellainen tyyppi, joka ei turhaan pidä meteliä itsestään.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 14:43"]Onko tää siinä listassa mitä pitää tehdä/ nähdä ennen kuolemaansa?
[/quote]Kyllä. Otat Jussin bongauksen nyt työn alle. Seuraat googlettamalla missä esiintyy ja lähdet katsomaan ja bongaat liikkuuko siellä päin.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:02"]
Näin Kanarialla joskus. Harvoja bongaamiani julkkiksia.
[/quote]
No wou, miten se oli sinne eksyny?
Minä en ole nähnyt. En muista edes elokuvaa, missä se olisi ollut..
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:34"]
Minä en ole nähnyt. En muista edes elokuvaa, missä se olisi ollut..
[/quote]
Saavutus sinänsä, jos noin olet välttynyt näkemästä edes leffoissa. Viimeisen 20 vuoden aikana se kun on pyörinyt varmaan joka toisessa.
Te jotka ette ole nähneet edes telkkarissa, ettekö ole katsoneet edes pikkukakkosta? Jussi on ollut isoröllinä siinä, kuten myös Rölli elokuvassa.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:31"]Jo nyt tähän ketjuun eksyy joku Lammen nähnyt, voisitteko kertoa tarkalleen missä olette bonganneet? Esim. muistan, että joku oli nähnyt raitiovaunussa, mutta en tiedä että millä linjalla ja missä kohtaa pitäisi päivystää.
[/quote]
hämeenkadulla, osti kasviksia..
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:23"]
Miksi ja kuka ihme täällä tekee aloituksia Jussi Lammesta? En ikinä avaa niitä, mutta nyt avasin, kun alkaa oudoksuttaa. Onko yleinenkin aihe vai vain yhden ihmisen päähänpinttymä? Todella outoa.
[/quote]
Se johtuu varmaan siitä, että aina kun täällä on joku ketju tyyliin "julkkis jonka olet nähnyt" on sillä listalla joka toinen nähty julkkis Jussi Lampi. Jussi on hyvin bongattu, yleensä hänet tapaa Helsingissä, mutta yllättävän paljon häntä on nähty myös muualla Suomessa. Tää on muuttunut vähän kuin vitsiksi palstalla :)
Eikä se kuitenkin taivu "Lampin"?
Ainakin siinä esitti jotain portsaria, missä Kari Ketonen näytteli pelikaania.
Jussi Lampi nähty eilen 14.10. Ratikkapysäkillä aseman edessä. Kallion suuntaan oli menossa, mut en jäänyt katsomaan, että millä numerolla. Kuinkas sattuikaan tämä ketju täällä tänään....
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:35"]
Mä näin kerran hotelli Ilveksen pihalla, oli joku esitys Tampereella silloin menossa. Jutteli siinä ihmisten kanssa. ilmeisesti on sellainen, joka jalkautuu paljon ja ulkoilee paljon, lisäksi on muistettavan näköinen, joten siksi hänet on moni nähnyt.
[/quote]
Sillä on niin pitkät askeleet, että se ehtii moneen paikkaan.