Syöttekö tänään pizzaa?
Kommentit (37)
Joo, tilasin. Kinkku, herkkusieni, tuplajuusto.
En jaksa hakea ja wolttia tai foodoraa en suostu käyttämään.
Mikrosta voisi sulatella hernekeittoa. Illalla sitten vaikka lettuja tai pannaria.
Ei syödä. Ei tehdä pizzaa koskaan sunnuntaisin. Tehdään aina sellaista ruokaa, että kaikki voivat syödä sen yhtäaikaa lämpimänä. Pizzaa pitäisi tehdä niin monta pellillistä että osa olisi jo kylmiä.
En syö pizzaa kuin pari kertaa vuodessa, eikä tänään ole se päivä.
En syö
Mutta periaatteessa voisin syödä pizzaa vaikka joka päivä.
Käväisi mielessä, että syön tänään pizzaa. Lempitäytteet ovat suolakurkku, jalapeno, herkkusieni, kebabliha, tomaattikastike, parmesan juusto.
Pizza on mun herkkuruokaa.
Tänään syödään,tilataan lähi pizzeriasta.
En. Syödään lammascurrya ja sahramiriisiä.
Pizza on hyvää krapula ruokaa......
Joo, tai söin pizzaa (itsetehtyä) jo eilen ja jäi sitä vielä täksikin päiväksi.
Aina uudenvuodenpäivänä käydään paikallisessa. Tykkään vegestä tai parmankinkkutäytteisestä.
Joo, mun suosikkitäytteet on pepperoni, punasipuli ja herkkusieni. Toinen kombo on kinkku, banaani ja currymauste.
Eiliseltä jäi nyhtöpossua, jos paistelisi vaikka tortillalettuja sen kaveriksi.
Jep. Valmiit pizzapohjat ja siihen kootaan omat täytteet - savulohta ja herkkusieniä. Nyt ekaa kertaa ikinä valkoviiniä pizzan kanssa.
Tekisi kyllä mieli, aineksetkin löytyisi, tekemääni taikinaa olisi pakastimessa.
Jauhelihaa kuitenkin on iso köntti sulamassa, joten kai minä tänään lasagnen teen.
Niin, jauheliha on se paras täyte kyllä.
JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI JAUHOJENGI
EN SYÖ PITSAA TÄNÄÄN
Ei syödä. Tänään syödään eiliseltä jääneitä nakkeja, ranskalaisia,perunasalaattia ja illalla kevyemmin salaattia.