Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina sanotaan itsemurh. harkitseville että kyllä se elämä muuttuu paremmaksi?

Vierailija
05.09.2021 |

Vaikka eihän se välttämättä muutu? Tuli tosta toisesta ketjust mielee.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lopulta muuttuu paremmaksi.

Vierailija
2/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti muuttuu paremmaksi. On muuttunut meillä muillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne tarkoittaa että kuoleman jälkeen muuttuu paremmaksi.     Ikäänkuin v*ttuilee vaan.

Vierailija
4/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sanoo, ketkä on vielä elossa ja joilla on siis käynynyt parempi tuuri. Kuolleethan ei puhu..

Vierailija
5/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. Yleensä sanon että anna mennä vaan jos uskallat!

Vierailija
6/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka toivovat että kaikki kääntyy hyväksi hokevat sitä. Muut tietää todellisuuden että ei käänny paremmaksi

Vierailija
7/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei osata todellakaan tietää mikä sen toisen päässä myllertää. Minä söin joskus mielialalääkkeitä hetken ja pisti kyllä pään niin sekaisin että meinasin kirjoittaa kirjan " oman pääni vanki".

Vierailija
8/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko haetaan huomiota tai toteutetaan. Yleensä se on pelkkää huomion hakua

Vierailija
9/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten pitäisi sanoa?

Vierailija
10/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämässä nyt vaan on hyviä kausia ja huonoja kausia. Nämä vaihtelevat. Välillä on ikävää ja sitten taas paremmin ja kivaakin. Jokainen on tämän mielialojen vaihtelun kokenut elämässään. Jos on asiat huonosti tai tuntuu siltä, ei sitä kovin pitkään jatku. Ei muillakaan ole aina helppoa ja se kuuluu elämään. Täällä on paljon asioita koettavana ja opittavana. Ei kannata itseään tappaa, kun tänne on kerta päästy kokemaan tätä elämää.

Vierailija
11/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ajattelen, että elämän parhaat ajat ovat takana. Edessä ei ole enää mitään parempaa tai yhtä hyvää. Kaikki menee pikkuhiljaa alaspäin.

Olen n. 40 v tavallinen perheenäiti. Hyvä työ ja ihana perhe. En ole erityisen masentunut. Aion kuitenkin tehdä itsemurhan seitsemän vuoden päästä, kun lapset ovat kaikki omillaan.

Mikäli olen väärässä ja vielä tulee parempaa elämää niin en tietenkään toteuta suunnitelmaani.

Vierailija
12/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko muuttuu paremmaksi tai ei muutu. Eli 50% mahdollisuus, että hyvä komentti.

Vierailija
13/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en sanonut, kun menin niin puihin, ja sitten se ihminen tappoi itsensä. Ei kai siitä haittaakaan olisi ollut, että olisi sanonut.

Vierailija
14/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos elämä on jo niin huonoa että harkitsee itsemurhaa, niin ei se siitä ainakaan huonommaksi voi muuttua. Joten se muuttuu paremmaksi jos ylipäätään muuttuu, ja kyllähän elämä yleensä jollain lailla muuttuu ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
15/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin ajattelen, että elämän parhaat ajat ovat takana. Edessä ei ole enää mitään parempaa tai yhtä hyvää. Kaikki menee pikkuhiljaa alaspäin.

Olen n. 40 v tavallinen perheenäiti. Hyvä työ ja ihana perhe. En ole erityisen masentunut. Aion kuitenkin tehdä itsemurhan seitsemän vuoden päästä, kun lapset ovat kaikki omillaan.

Mikäli olen väärässä ja vielä tulee parempaa elämää niin en tietenkään toteuta suunnitelmaani.

Onpa erikoinen kommentti, ajattelin.

Sitten huomasin, että minussa on samaa, tosin en ole niin onnellinen, että minulla olisi lapsia, ja voi olla, että en ehdi niitä saada, vaikka haluaisinkin, ikävästi olen yli 50y

Niin olen mies. Haluaisin varmasti kuolla, ennen kuin ikävä sairaus vie minut.....Mutta en toisaalta halua ikävää itseaiheuteuttuakaan kuolemaa....Enkä haluaisi sen tapahtuvan yksin.

Ihanne olisi assisted "suicide"...Juon tarjotun juoman klinikalla...Sveitsissä se voisi olla mahdollista. Ehkä siinä on musiikkivideo taustalla...Lähden sen kanssa....

Niin olen haaveillut...

Vierailija
16/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni yrittänyt ja eloon jäänyt on sanonut että kauheaa jos olisi onnistunut. Eli kannattaa uskoa. Ei voi tulla takaisin katumaan.

Vierailija
17/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa erikoinen kommentti, ajattelin.

Sitten huomasin, että minussa on samaa, tosin en ole niin onnellinen, että minulla olisi lapsia, ja voi olla, että en ehdi niitä saada, vaikka haluaisinkin, ikävästi olen yli 50y

Niin olen mies. Haluaisin varmasti kuolla, ennen kuin ikävä sairaus vie minut.....Mutta en toisaalta halua ikävää itse aiheuteuttuakaan kuolemaa....Enkä haluaisi sen tapahtuvan yksin.

Ihanne olisi assisted "suicide"...Juon tarjotun juoman klinikalla...Sveitsissä se voisi olla mahdollista. Ehkä siinä on musiikkivideo taustalla...Lähden sen kanssa....

Niin olen haaveillut...

Ja joka tuo sen juoman tuo, nainen. En tuossa huolisi sitä mieheltä, enkä toisaalta koskaan voisi pyytää mieslääkäriä tuikkaamaan eutanasiapiikkiä, koko eutanasia tuntuu ikävältä ajatukselta, mutta sen sijaan tuo mistä keroin, niin ei.

Vierailija
18/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko muuttuu paremmaksi tai ei muutu. Eli 50% mahdollisuus, että hyvä komentti.

Monesti masentuneen mielessä kaikki on kauheaa vaikka ulkoisesti hyvin. Ei tuo ole niin yksinkertaista, ei kukaan jakele prosentteja. Masennuksesta voi parantua tai ainakin olo kohentua selvästi.

19/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon että elämä saattaa muuttua paremmaksi, mikä on totta. Olosuhteet saattavat muuttua paremmiksi, ja jos ongelmana eivät ole huonot olosuhteet, vaan mielialahäiriö, se saattaa korjautua.

Vierailija
20/88 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska elämässä nyt vaan on hyviä kausia ja huonoja kausia. Nämä vaihtelevat. Välillä on ikävää ja sitten taas paremmin ja kivaakin. Jokainen on tämän mielialojen vaihtelun kokenut elämässään. Jos on asiat huonosti tai tuntuu siltä, ei sitä kovin pitkään jatku. Ei muillakaan ole aina helppoa ja se kuuluu elämään. Täällä on paljon asioita koettavana ja opittavana. Ei kannata itseään tappaa, kun tänne on kerta päästy kokemaan tätä elämää.

Puhu omasta puolestasi. Elämässäni ei ole tapahtunut mitään hyvää moneen vuoteen, vaan pelkkiä vaikeuksia. Ai että ihan päässyt kokemaan tätä elämää? Anna mun nauraa! Meillä joillakin on aika helv**** ikäviä kokemuksia ja monet meistä ajattelee, että olisi mielummin jättänyt syntymättä.

Ja vaikka asiat menisivätkin paremmin, niin unohdetaan se että usein taustalla on niin paljon traumoja, että niiden kanssa eläminen on tuskaa ja vaatisi paljon työtä. Ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi