Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten karvojen ajelu, naisten mielipiteet

Ilmaiseksi
23.06.2021 |

Kiinnostaisi tietää naisten mielipiteet miesten intiimialueiden karvoituksesta, onko mitään väliä miten rehottaa vai onko pieni trimmaus paikallaan? Erilaisia koulukuntia on varmaan paljon.

Voisin itse kuvitella että suuseksissä ja laajemmassa nuolemisessa (kassit ja peppu) asialla jokin merkitys. Näin olisi ainakin omalla kohdallani ja itselle naisten karvojen nuoleminen ei ole ihan yhtä houkuttelevaa kuin sileän pinnan.

Naiseni nauttii harvinaisen paljon suihinotosta, välillä ehkä jopa enemmän kuin minä vastaanottaja. Viimeaikoina olen pyytänyt häntä välillä nuolemaan myös peppuni ja siihenkin lähtenyt mukaan, vaikka itse olisin varmaan hänen asemassaan pyytäny ensin minua ajelemaan karvat pois. Jälkikäteen olen vielä kysellyt että haluaisinko että trimmaisin vielä tarkemmin jostain, mutta kuulemma ei väliä.

Perus genitaaleja olen tavannut kevyesti trimmailla niin että kalu näyttäisi komeammalta ja tulisi paremmin esiin. Peppuun en ole koskaan vielä koskenut eikä ole ollut ajankohtaista aiemmin ennen kuin vasta uudessa suhteessa jossa ollaan päästy uusiin nautintoihin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyn itse miehistä, jotka eivät poista tai pahemmin trimmaa mitään (kehon) karvojaan. Pään saa ajella ihan kokonaan mielellään, ja partaa trimmata, jos kokee sen tarpeelliseksi (mielellään ei). Muut karvat luonnontilassa. Ei häiritse suuseksissäkään - ei ole koskaan häirinnyt. Osaan kyllä ottaa karvan pois suusta, jos se sinne sattuu päätymään. Puhdas mies kokokaljuna, reilusti parrakkaana ja karvoilla mulle, kiitos. Erityisesti rintakarvoista plussaa. Jätän jollekin muille ne trimmailevat ja parturissa käyvät miehet. Itselläni on vain hiukset (extrapitkät), kulmakarvat ja ripset.

N24

Vierailija
2/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas pidän siitä että tukka on tuuhea mutta alapää saa olla vaikka paljas.

Makuja on monia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän että miehellä on rintakarvat, omalta mieheltä sokeroin selän ja alapääkarvat. Itse tykkään siis kun mies on posliini :)

Vierailija
4/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinimiehet ei sytytä, mielestäni pentuja.

n46

Vierailija
5/19 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ajellaan niin hyvin kuin voi, kaikki, ja mies ajaa minulta ja minä häneltä. Sitten on hyvä nuoleskella leppoisasti ja pitkään. Kunhan aikuinen lapsi lähtee lomilta kotiinsa, saa mies sen hyvän penishieronnan. Nyt tehty hiukan nopsaa ja saa ja erittäin hiljaa... noh ajaa kiihkoa vaan koneisiin kun ei voi kunnolla mesoa.

Vierailija
6/19 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun vakihoidon kohdalla karvoitus on tärkeä osa viehätysvoimaa. Harmahtava karvoitus kertoo iästä ja määrätietoiset otteet kokemuksesta. Sen verran ageplayer olen, että ikäero jo sellaisena kiihottaa.

Vierailija
7/19 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi ajella karvoja pois, karvat on osoitus miehekkyydestä.

Vierailija
8/19 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajeltu mies=ei jatkoon

Vierailija
9/19 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajeltu mies=ei jatkoon

Rämeikkö naisella = ei jatkoon

Vierailija
10/19 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mies eikä mikään, jos ei karvoja ole. Jos on ihan hillittömän pitkää, niin vähän voisi leikellä, ettei nappaa karvoihin kiinni, kun käsipeliä harrastan.

N41

Vierailija
11/19 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mies eikä mikään, jos ei karvoja ole. Jos on ihan hillittömän pitkää, niin vähän voisi leikellä, ettei nappaa karvoihin kiinni, kun käsipeliä harrastan.

N41

Ai ei ole mies ollenkaan? Onpas ilkeästi sanottu. Mutta naisilla nuo ilkeydet on ihan peruskamaa.

Vierailija
12/19 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies on niin hyvän näköinen että genitaalit posliinia näyttäisi muulta kuin kynityltä kalkkunalta. Jos on komea kulli ja hyvä lantion rakenne, posliini on ok.

Vierailija
13/19 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylhäällä tuuhea tukka, alhaalla trimmattu. Kalju eikä posliini sytytä.

N29

Vierailija
14/19 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies on niin hyvän näköinen että genitaalit posliinia näyttäisi muulta kuin kynityltä kalkkunalta. Jos on komea kulli ja hyvä lantion rakenne, posliini on ok.

Joo totta! Tuo kynitty kalkkuna kuvastaa posliinin tavismiehen genitaalien ulkonäköä.

Vierailija
15/19 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä karvoitusta voi vähän siistiä ja lyhentää, mutta ei posliiniksi asti. Vaikka saksilla tai trimmerillä voi vähän parturoida. Kassitkin tuntuu mukavemmalta, jos on vähän vähemmän karvaa.

Vierailija
16/19 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin posliini mies, mielellään myös nännilävärit ja kauniita tatskoja. Hoikka pitää olla ja käyttää sexyjä alusvaatteita. Karvaköriläät ei vaan oo mun juttu.

Vierailija
17/19 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen kassit ja kullin varren karvattomiksi ja vähän saksin juuripuskan pituudesta. Toimii ja on mukavampaa naisten kullia lutkutella 😊

Vierailija
18/19 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi, jota karvoitus miehellä vain kiihottaa ❤

Kaikkein eniten saan värinöitä rinta- ja alavatsakarvoituksesta. Ei tarvitse kuin uroksen kävellä muina miehinä ohi ilman paitaa, niin katse hakeutuu väkisinkin ensin rintakehälle ja siitä alas ja mielikuvitus alkaa väkisinkin laukkaamaan että mitä jos pääsisi seuraamaan sitä alavatsan karvoitusta katseella, sormin ja suudelmin vieläkin alemmas..

Kalukin näyttää mun mielestä kaikkein seksikkäimmältä, miehekkäimmältä ja kiihottavimmalta, kun siinä on karvoitus ympärillä. Ei haittaa suihinottoa ollenkaan, ja mieluusti nuolen myös kassit jne. Ei se karvatonkaan mies välttämättä mikään turnoff ole, mutta erityisesti rinta-, vatsa- ja kullinjuurikarvoitus on omiaan saamaan mulla pöksyt märiksi ja ajatukset laukalle vaikkei mies tekisi elettäkään seksin suuntaan.

Vierailija
19/19 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo totta! Tuo kynitty kalkkuna kuvastaa posliinin tavismiehen genitaalien ulkonäköä.

Ottaen huomioon, että kaikilla miehillä ei ole vitjamunia, niin tuo kalkkuna vertaus ontuu pahemman kerran. Ei kaikilla naisillakaan törrötä ja pursuile miten sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi