Vit tu arvasin. Huomenna piti olla 21. Niin eiköhän taas ennuste noussut 27:aan.
Kommentit (75)
Älä marise. Helle on täysin normaalia kesäsäätä.
Jep, eilen ehdoteltiin tänne Kajaaniin vkonlopulle sadetta ja ukkosta, nyt ei mitään muuta kuin lisää tätä tukalaa säätä.
Tämän viikon perjantaina piti aikaisemman ennusteen mukaan olla jo viileämpää, mutta nyt sitten onkin luvattu 27 astetta. MINÄ EN KESTÄ ENÄÄ NÄITÄ HELTEITÄ!
Vierailija kirjoitti:
Älä marise. Helle on täysin normaalia kesäsäätä.
Ei ole näin pitkään kestävävä. Marisen just niin paljon kun huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän viikon perjantaina piti aikaisemman ennusteen mukaan olla jo viileämpää, mutta nyt sitten onkin luvattu 27 astetta. MINÄ EN KESTÄ ENÄÄ NÄITÄ HELTEITÄ!
Niinpä. Joka vuosi nää jämähtää eikä lähde mihinkään.
Jep. Ehdin taas uskoa mut sama kuvottava paska sää vaan jatkuu. Turhaan ennustelee, mikään pidä paikkaansa ikinä.
Meillekin päin luvattiin jo viileämpää mutta onneksi taas lukemat näyttää kunnon kesäkelejä, 26-28 astetta neljälle seuraavalle päivälle. Ihanaa!
Joo, ei oo mukava nihkeänä olla. Onneksi on tuuletin hommattu hetki sitten.
Paikkansa pitää enää Aurinkon nousu- ja laskuajat.
Eipä ole sadettakaan luvassa Helsinkiin. Ensin luonto homehtuu pystyyn, sitten järjetön saunottaminen kuukausikaupalla.
Täällä oli ukkostakin, mutta ikinä koskaan ei sada!
Olisiko ihanaa jos meillä suomessakin olisi ympäri vuoden näin lämmintä, mitä mieltä asiasta?
Mistä olet hankkinut arvuuttelevan pilhun?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ihanaa jos meillä suomessakin olisi ympäri vuoden näin lämmintä, mitä mieltä asiasta?
Haista ulkosynnyttimet!
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole sadettakaan luvassa Helsinkiin. Ensin luonto homehtuu pystyyn, sitten järjetön saunottaminen kuukausikaupalla.
VAntaalla oli just supersade. Mutta nyt on kun sademetsässä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Uliuliuliuli.. NELJÄN kuukauden päästä : MINÄ EN KESTÄ Näitä pakkasia... uliuliuliuli.
Mitä jos muuttaisit jonnekin withhuuun Suomesta. Pysyvästi.
Missä päin Suomea on noin kylmä? Täällä luvataan +30.
Vierailija kirjoitti:
Meillekin päin luvattiin jo viileämpää mutta onneksi taas lukemat näyttää kunnon kesäkelejä, 26-28 astetta neljälle seuraavalle päivälle. Ihanaa!
Aivan! Antaa paahtaa vasn ! Talvella ehtii palelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Mitä hitt o a? Kuukausi kaupalla? Onko pääsi pehmennyt vai oliko matematiikasta ehdot jokavuosi?
Miten voi olla näin vaikeeta jos muutama päivä lämmintä vuoteen? 50 viikkoo on alle 15 astetta ja 45 viikkoo alle 10 astetta. Nyt kannattaa katsoo peiliin ja miettiä että mikä on pielessä
Huomenna on jo 22. Päivä