Miksi mies ei halua elämää minun ja lapsen kanssa?
Olemme toista vuotta naimisissa. Minä olen viidennellä kuulla raskaana. Nyt on käynyt ilmi, että miehellä on seuranhakuilmoitus netissä ja on tapaillut sitä kautta useita naisia. Hän on tehnyt ilmoituksen vähän sen jälkeen, kun tulin raskaaksi.
Mies ei enää ole kotona juuri lainkaan, tulee iltaisin klo 23 jälkeen. Ei kuulemma kuulu minulle. On muutenkin minua kohtaan hyvin ilkeä, yrittää pilata iloni lapsestakin. Eikä ole lainkaan kiinnostunut tulevasta lapsesta. Lapsi ei kuulemma tarvitse mitään, mies ei halua miettiä nimiä, ei tulla neuvolaan, ei mitään.
Yritimme lasta häistä lähtien. Mies on aina sanonut haluavansa lapsia.
En tiedä, mitä tehdä. Mies ei suostu puhumaan mistään. Kun hän mollaa ja pilkkaa minua, on välillä sanonut, että voi tästä lähteäkin. Kun sanon, että lähde sitten, ettei minun tarvitse kokea huutoa ja pahaa mieltä, niin mies suuttuu, että pitääkö kaikki ottaa niin vakavasti, mitä hän sanoo.
Minä en kodistani lähde. Se, joka saa luvan lähteä, on mies. Mutta miksi? Miksi hän tekee näin? Miksemme minä ja lapsi kelpaa?
Kommentit (72)
Anna miehen mennä. Parempia on olemassa.
Eihän minulla ole muita vaihtoehtoja. Enhän voi jatkaa ihmisen kanssa, joka pettää minua selän takana. Silti surettaa se, että meistä ei ikinä tullut oikeaa perhettä.
Ihmettelen sitäkin, että miksi mies ei sitten lähde, kun asia kuitenkin pyörii hänellä mielessä.
Voi sua:( Pistä tuommoinen äijä pihalle ja jatka elämää lapsen kanssa.
Tee se ennenkuin lapsi syntyy!
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 01:45"]
Voi sua:( Pistä tuommoinen äijä pihalle ja jatka elämää lapsen kanssa. Tee se ennenkuin lapsi syntyy!
[/quote]
No näin aion tehdä. Asia paljastui minulle vasta eilen, siis tuo miehen treffiprofiili jne. Vaikka olen jotain jo kolmisen kuukautta epäillyt, kun mies ei ole kotona kuin öisin eikä halua liikkua missään kanssani...
Mietin vaan, että mitä ajattelee nainen, jota mies treffailee, kun paljastuu, että mies olikin silloin naimisissa ja hylkäsi tulevan lapsensa äidin? En mä ainakaan sellaista miestä huolisi. Ja käyhän se lopulta ilmi kuitenkin. Vai eikö naiset vaan välitä?
Kyllä noille persläville pitäisi järjestää edes kunnon nöyryytys. Valeprofiili sinne hakupalstalle ja kun äijä menee treffeille, siellä on kaikki suku ja kaverit odottamassa ja kysymässä, mitä vittua oikein ajattelit tekeväsi.
Nykyajassa kamalinta minusta on tuo, että miehiltä ei odoteta mitään. Senkun mokailet, ja minkäänlaista vastuuta ei tosiasiassa ole. Koko minuus jää lapsen tasolle, kun ei ole ideaa omista velvollisuuksista.
Edelleen ei mahdu kaaliin, mikä niissä treffipalveluiden naisissa on niin ihanaa, että niiden vuoksi haluaa hylätä lapsensa. En vain ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 01:51"]
Kyllä noille persläville pitäisi järjestää edes kunnon nöyryytys. Valeprofiili sinne hakupalstalle ja kun äijä menee treffeille, siellä on kaikki suku ja kaverit odottamassa ja kysymässä, mitä vittua oikein ajattelit tekeväsi.
Nykyajassa kamalinta minusta on tuo, että miehiltä ei odoteta mitään. Senkun mokailet, ja minkäänlaista vastuuta ei tosiasiassa ole. Koko minuus jää lapsen tasolle, kun ei ole ideaa omista velvollisuuksista.
[/quote]
No vaikka kuka tekisi ja mitä, en voisi mieheen enää koskaan luottaa. Olen niin sydänjuuriani myöten pettynyt ja loukattu ja surullinen. Erityisesti lapsen puolesta. Profiilissa mies ilmoittaa olevansa sinkku, asuvansa yksin, ei ole varma haluaako lapsia. Ei kerro olevansa kohta isä. Millainen nainen haluaa tuollaisen valepukin?
ehkä se ei usko että se on sen oma lapsi (jos alusta asti yritetty lasta, mutta vasta nyt napannut)? voiskohan kelkka kääntyä siinä vaiheessa kun näkee lapsen. ei kannata vielä luovuttaa, vasta sitten kun näkee miten kohtelee lastaan ja lapsensa äitiä syntymän jälkeen.
Miksi ihmeessä menit ylipäänsä naimisiin tuollaisen ihmisen kanssa? Avioliitto ei ole mikään vitsi, johon voisi suhtautua asennoituen että kumppaniaan ei tarvitse tuntea läpikotaisin ennen yhteistä loppuelämää. Miehesi ei todellakaan ole mitään unelmamateriaalia, mutta varsin typerä nainen olet itsekin näin rehellisesti sanottuna.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 02:29"]
ehkä se ei usko että se on sen oma lapsi (jos alusta asti yritetty lasta, mutta vasta nyt napannut)? voiskohan kelkka kääntyä siinä vaiheessa kun näkee lapsen. ei kannata vielä luovuttaa, vasta sitten kun näkee miten kohtelee lastaan ja lapsensa äitiä syntymän jälkeen.
[/quote]
Mä en vain enää pysty elämään miehen kanssa yhdessä lapsen syntymään asti. Tietäen, että samalla pettää mua. Ja jos ei luota siihen, että on hänen lapsensa, niin en sitten varsinkaan halua häntä enää.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 02:41"]
Miksi ihmeessä menit ylipäänsä naimisiin tuollaisen ihmisen kanssa? Avioliitto ei ole mikään vitsi, johon voisi suhtautua asennoituen että kumppaniaan ei tarvitse tuntea läpikotaisin ennen yhteistä loppuelämää. Miehesi ei todellakaan ole mitään unelmamateriaalia, mutta varsin typerä nainen olet itsekin näin rehellisesti sanottuna.
[/quote]
Miehen käytös muuttui tällaiseksi, kun sai kuulla, että olen raskaana.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 02:45"]
[/quote]
Mä en vain enää pysty elämään miehen kanssa yhdessä lapsen syntymään asti. Tietäen, että samalla pettää mua. Ja jos ei luota siihen, että on hänen lapsensa, niin en sitten varsinkaan halua häntä enää.
[/quote]
ainakin kysyisin sitä häneltä suoraan. ehkä joku hänen luotto tyyppinsä on mustamaalannut sinua. eihän sitä tiedä tästä hullusta maailmasta. minkälainen suhde teillä oli ennen vauva uutista? siis oliko oikeasti onnellinen parisuhde? ja miten suhtautui aluksi kun kerroit että olet raskaana?
[/quote]
Ap kirjoittaa olevansa toista vuotta naimisissa ja viidennellä kuulla. Miten niin "vasta nyt napannut"? Kaikki eivät hedelmöity ekasta kierrosta ja "toista vuotta" voi tarkoittaa vaikka vuotta ja kuukautta.
Ei että sillä on väliä, mutta mun provotutka piipittää. Näitä "löysin miehen profiilin treffipalstalla"-juttuja on palstalla niin tiheään, että alkaa olla tilastollinen mahdottomuus että ne kaikki olisivat totta.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 02:53"]
[/quote]
Ap kirjoittaa olevansa toista vuotta naimisissa ja viidennellä kuulla. Miten niin "vasta nyt napannut"? Kaikki eivät hedelmöity ekasta kierrosta ja "toista vuotta" voi tarkoittaa vaikka vuotta ja kuukautta.
Ei että sillä on väliä, mutta mun provotutka piipittää. Näitä "löysin miehen profiilin treffipalstalla"-juttuja on palstalla niin tiheään, että alkaa olla tilastollinen mahdottomuus että ne kaikki olisivat totta.
[/quote]
mistä noista miehistä tietää, miehisyys voi kolahtaa kun ei nappaa heti tai sitten käsitykset on muuten epärealistiset. mielummin itse samassa tilanteessa kävisin läpi kaikki mahdollisuudet? provo tai ei, mitä sitten? en koe tuhlaavan aikaani.
minkäikäisiä olette?
lapsi ja perhe ei varmaan ollut miehen haaveissa vielä? haluaa elää edelleen nuoruutta, sinkkuutta, vapautta jne... ja et varmaan ollut se jonka halusi pysyväksi.
t. mies
Jätä se SIKA! Ansaitset paremman.
Miehellä on nyt hyvä tilaisuus tapailla muitakin, koska sinä et raskautesi takia kelpaisi muille. Miehen ei siis tarvitse olla sinusta mustasukkainen. Hän kuvittelee voivansa tehdä mitä haluaa ja niinhän hän voikin, ellet sinä laita avioeroa vireille. Ja sen sijaan, että niin tekisit, voivottelet asiaa netissä keskustelupalstalla. Mies siis pitää sinua aivan lapasena ja luultavasti uskoo, että et kuitenkaan ota avioeroa. Miehellä siis kissanpäivät.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 01:50"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 01:45"]
Voi sua:( Pistä tuommoinen äijä pihalle ja jatka elämää lapsen kanssa. Tee se ennenkuin lapsi syntyy!
[/quote]
No näin aion tehdä. Asia paljastui minulle vasta eilen, siis tuo miehen treffiprofiili jne. Vaikka olen jotain jo kolmisen kuukautta epäillyt, kun mies ei ole kotona kuin öisin eikä halua liikkua missään kanssani...
Mietin vaan, että mitä ajattelee nainen, jota mies treffailee, kun paljastuu, että mies olikin silloin naimisissa ja hylkäsi tulevan lapsensa äidin? En mä ainakaan sellaista miestä huolisi. Ja käyhän se lopulta ilmi kuitenkin. Vai eikö naiset vaan välitä?
[/quote]
Mieshän on saattanut esim sanoa, ettei lapsi ole toivottui. Että suhteessanne on ollut jo pitkään ongelmia ja saadaksesi miehen nalkkiin olit jättänyt ehkäisyn salaa pois. Silloin sinä olet tarinan pahis ja mies hyvis. Myötätunto on miehen puolella.
Minua surettaa suunnattomasti, että lapsella ei tule koskaan olemaan ehjää perhettä. En olisi tällaista kohtaloa meille kuvitellut. Mies itse aiemmin aina hoki, miten tärkeää on, että on lapsilla molemmat vanhemmat kotona, jne. Nyt millään ei ole enää mitään väliä.