Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit joulukuussa 5000 e, miten käyttäisit sen?

Vierailija
12.10.2014 |

Tarkennukseksi; KYSYMYS EI OLE SUUNNATTU NIILLE, JOTKA LAITTAISIVAT RAHAN SÄÄSTÖÖN!!! :)

Mietin kun lomamatkaan tuo ei ihan riitä...lainaa en halua lyhentää :D...

Remonttia mietin.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:27"]Mä taidan taas saada bonareita reilu kymppitonnin joulukuussa. Taidan laittaa osakkeisiin kunhan suomalaisten osakkeiden yliarvostus ensin loppuu. Tai sitten korkotilille odottamaan inspiraatiota.
[/quote]

Siitäkö tässä keskustelussa olikin kyse...

Vierailija
22/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin matkalle. Tuolla saa jo mini-maailmanympärimatkan kahdelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan joulukuussa tuon summan. Maksan laskut, ostan talvirenkaat, huollatan auton ja ostan joululahjoja.

Vierailija
24/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin lentoliput ja hotellin Barcelonaan pääsiäiseksi, uuden sängyn ja iPhone 6:sen.

Vierailija
25/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin Sveitsiin joulun ja uuden vuoden yli, siihen matkaan menisi maksimissaan 1000 euroa. Loput rahoista laittaisin tuleviin vuokriin ja jokusen satasen säästöön.

Vierailija
26/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:53"]

Lähtisin Sveitsiin joulun ja uuden vuoden yli, siihen matkaan menisi maksimissaan 1000 euroa. Loput rahoista laittaisin tuleviin vuokriin ja jokusen satasen säästöön.

[/quote]

Ai jos säästöön ei saisi laittaa niin laittaisin sitten varmaan ihan tavan arkeen ne loput.

Vierailija
27/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan joka kuukausi 6300 €. Käytän elämiseen ja osa jää säästöön.

Vierailija
28/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa lukea, mihin kaikkeen hupuukiin ihmiset rahansa käyttäisivät :0. Onneksi taviksille ei anneta tuollaisia summia, kun heidän ainoa tarpeensa on heti pistää se palamaan.

Vierailija
29/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin jonnekin ihanaan lomakohteeseen perheeni kanssa. Meksikoon tai jonnekin karibialle tai saarelle :)

Vierailija
30/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mää maksaisin mun moottoripyörävelan loppuun ja ostaisin toisenkin pyörän, mulla ois yks kiikarissa ja tuo 5k riittäis näihin molempiin.

Vierailija
31/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikai tässä nyt tarkoiteta veronpalautuksia. Ne ei ole rahoja joita "saadaan", vaan ihan itse olet tyhmyyksissäsi ne valtiolle lainannut olemattomalla korolla. Grrr!!!

Vierailija
32/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin yhden liikuntavälineen, jota olen katsellut jo pari vuotta. Loput pesämunaksi keittiöremppaan.

Vierailija
33/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaisin matka Korvatunturille tapaamaan Joulupukkia. :)

Vierailija
34/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:56"]

Kamalaa lukea, mihin kaikkeen hupuukiin ihmiset rahansa käyttäisivät :0. Onneksi taviksille ei anneta tuollaisia summia, kun heidän ainoa tarpeensa on heti pistää se palamaan.

[/quote]

Mikä ihmeen ylituomari sinä olet arvostelemaan toisia? Kun nimenomaan AP kertoi, että ei saa vastata, että säästöön! Ja sitten vielä loppukaneetiksi pahantahtoisesti nautit ajatuksesta, että onneksi tavikset eivät saa tällaisia rahoja koskaan, kun menevät heti tuhlaamaan sen rahan ja vieläpä turhuuksiin.

Ah tuota kaiken nielevää ylimielisyyttäsi, ja ylemmyydentuntoasi! Mikä sinä olet olemaan muita parempi? Oksettaa tuollaiset ylimieliset, arvostelevat ylemmyydentuntoiset besserwisserit, jotka kaiken lisäksi pahantahtoisia. Relaa vähän sitä takakireyttäsi, ja anna toisten haaveilla "tuhluroinnista", SE ei TODELLAKAAN ole sinulta pois! Kiree ihminen.

Vierailija
35/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:05"]

[/quote]

Mikä ihmeen ylituomari sinä olet arvostelemaan toisia? Kun nimenomaan AP kertoi, että ei saa vastata, että säästöön! Ja sitten vielä loppukaneetiksi pahantahtoisesti nautit ajatuksesta, että onneksi tavikset eivät saa tällaisia rahoja koskaan, kun menevät heti tuhlaamaan sen rahan ja vieläpä turhuuksiin.

Ah tuota kaiken nielevää ylimielisyyttäsi, ja ylemmyydentuntoasi! Mikä sinä olet olemaan muita parempi? Oksettaa tuollaiset ylimieliset, arvostelevat ylemmyydentuntoiset besserwisserit, jotka kaiken lisäksi pahantahtoisia. Relaa vähän sitä takakireyttäsi, ja anna toisten haaveilla "tuhluroinnista", SE ei TODELLAKAAN ole sinulta pois! Kiree ihminen.

[/quote]

Mä en ymmärrä miten "tavikset" ei muka saa tuollaisia rahoja... Mä nyt oletan, että tuo 5000e on ns. ylimääräistä, ei mitään palkkatuloja. Meille tulee aina joulun alla 6-10 000e ekstraa, kun mies tykkää saada reilusti veronpalautuksia ( eli maksaa reilummalla veroprosentilla), mulle tulee myös jonkin verran aina, ja sitten miehen vuoden kestävä säätöohjelma aina realisoituu myös. On siis työpaikkansa tarjoama mahdollisuus että ottavat aina palkasta 150-350e/kk syrjään, ja sitten sen saa firman osakkeina tai käteisenä.

TÄnä vuonna mies saa 4200e veronpalautusta, mä saan n 2000e ja tuosta säästöohjelmasta tulee 2400e. Eli reilut 8000e.

Ja mihin se menee? Remonttilainojen maksuun, vakuutusten maksuun ( tulee n. 2000e vakuutusmaksut aina joulukuussa) ja kevätkauden harrastusmaksuihin. Lopuilla tehdään joulusta juhlava.

Vierailija
36/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 menisi loman tuhlausrahoihin, tuskin jaksaisin kaikkea tuhlata, mutta eipähän tarvitsisi laskeskella. Sitten ostaisin kunnollisen pölynimurin, kaapit täyteen evästä, samaten pakastimen. Eläimille ruokaa. Maksaisin vakuutusmaksun ja sähkölaskun etukäteen. Lopuilla veisin ystäväni syömään ja juomaan ulos.

Vierailija
37/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mä on mittää sanoma, mä oon puoliks orava".

Vierailija
38/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kk loman ja lähtisin metälle

Vierailija
39/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:05"]

[/quote]

[/quote]

Mä en ymmärrä miten "tavikset" ei muka saa tuollaisia rahoja... Mä nyt oletan, että tuo 5000e on ns. ylimääräistä, ei mitään palkkatuloja. Meille tulee aina joulun alla 6-10 000e ekstraa, kun mies tykkää saada reilusti veronpalautuksia ( eli maksaa reilummalla veroprosentilla), mulle tulee myös jonkin verran aina, ja sitten miehen vuoden kestävä säätöohjelma aina realisoituu myös. On siis työpaikkansa tarjoama mahdollisuus että ottavat aina palkasta 150-350e/kk syrjään, ja sitten sen saa firman osakkeina tai käteisenä.

TÄnä vuonna mies saa 4200e veronpalautusta, mä saan n 2000e ja tuosta säästöohjelmasta tulee 2400e. Eli reilut 8000e.

Ja mihin se menee? Remonttilainojen maksuun, vakuutusten maksuun ( tulee n. 2000e vakuutusmaksut aina joulukuussa) ja kevätkauden harrastusmaksuihin. Lopuilla tehdään joulusta juhlava.
[/quote]

En luokittele teitä taviksiksi, vaan hyvätuloisiksi.

Vierailija
40/49 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ja miehelleni ostaisin lomamatkan jonnekin lämpimään. Ja vanhemmilleni jotain kivaa joululahjaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän