Mitä kannattaa tuoda Thaimaasta?
Vai kannattaako mitään? Mikä on siellä halvempaa kuin Suomessa ja ostamisen arvoista?
Kommentit (55)
Joo piti lisätä aloitukseen että älkää jaksako mainita naisia tai sukupuolitauteja, kun on niin kuluneita juttuja... -ap
Ei mitään. Sinuna en edes matkustaisi sinne. Voisit boikotoida koko aasiaa kunnes naisten ja lasten törkeä hyväksikäyttö ja karmivat eläinrääkkäykset loppuvat.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:47"]Joo piti lisätä aloitukseen että älkää jaksako mainita naisia tai sukupuolitauteja, kun on niin kuluneita juttuja... -ap
[/quote]
Noo ei siellä muutakaan tuotavaa ole..
Kuinkakohan moni vastanneista on itse käynyt Thaimaassa? Vastauksista päätellen ei yksikään.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:55"]
Kuinkakohan moni vastanneista on itse käynyt Thaimaassa? Vastauksista päätellen ei yksikään.
[/quote]
Olen käynyt kymmenkunta kertaa :)
terv. Silkin suosittelija
Käy ja katso ympärillesi - olen lähinnä käynyt vain Bangkokissa mutta tavaraa on maa täynnä kuin oli Tallinnan Mustallamäellä.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:55"]
[/quote]
Ai juu, se olikin se ainoa asiallinen ehdotus :)
Olen käynyt kymmenkunta kertaa :)
terv. Silkin suosittelija
[/quote]
Mä olen nähnyt niin upeita käsintehtyjä huonekaluja joillakin, että huhhuh. En kyllä usko että kovin halpaa on. Myös muita koriste-esineitä puusta tehtynä esim, tai taulut.
Lasten vaatteita,esim.juhlamekkoja. Aikuiselle farkut ja kauluspaidat on ollut hyviä. Naiselle korkokengät on ihan jes. Yleensä kun ostimme t paitoja sieltä ne kutustuvat pesussa. Siellä ei oo halppa, mutta edullisempi ku suomessa
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:48"]
HIV
-mies-
[/quote]
Ei kannata sitäkään. Thaimaalainen hiv on ärhäkämpi kuin afrikkalainen.
Jos käyt Bangkokissa hyviä ostospaikkoja ovat esim MBK ja Platinum niissä myydään vaatteet, koru laukku jne. Muista tinkiä! Siam paragonista saat merkkivaatteita
Kiwi-merkkisiä juuresveitsiä paikallisesta citymarketin tyyppisestä Tesco Lotus -kaupasta. Maksavat reilun euron ja voittavat iittalat ja fiskarsit mennen tullen! Tuon niitä aina monta j annan sukulaisille lahjoiksi. Kaikki ovat tykänneet ja käyttäneet niitä paljon.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:28"]Kiwi-merkkisiä juuresveitsiä paikallisesta citymarketin tyyppisestä Tesco Lotus -kaupasta. Maksavat reilun euron ja voittavat iittalat ja fiskarsit mennen tullen! Tuon niitä aina monta j annan sukulaisille lahjoiksi. Kaikki ovat tykänneet ja käyttäneet niitä paljon.
[/quote]
Kas tässä oiva ehdotud
Sukulaiseni tuo sellaisia pieniä huulirasvan kokoisia puikkoja, joissa on voimakkaan tuoksuista nestettä, jotain eukalyptus-menthol-kamferi yms. öljyä. Ne ovat tehokkaita nuhaan ja kuulemma niitä voi käyttää myös hyttysenpuremiin ja päänsärkyyn.
Silkki ja mausteet tulikin jo mainituksi.
No, eikö ne sieltä niitä eukkoja tuo, halvempia kun ovat kuin Suomessa.