Kannustakaa minua sanomaan ei varatulle miehelle
Olen tosi ihastunut varattuun mieheen joka haluaa minulta seksiä. Puhuu ikävästi vaimostaan ja yrittää vietellä minua ja puhuu kauniilla sanoilla. Koska olen ihastunut niin tottakai tavallaan halauisin myös, mutta sitten jokin naisellinen osa päässäni uskottelee että ehkä mies rakastuu minuun kun makaan hänen kanssaan tai muuta älytöntä mikä ei koskaan pidä paikkaansa. Ole n vaan sokaistunut kivan ja komean miehen huomiosta. Tsempatkaa minu näyttämään miehelle ettei hän voi ohjailla minua ja etten anna hänelle mitään koska en halua tehdä niin hänen vaimolleen.
Kommentit (29)
Älä ole huonosta perheestä oleva halpa huora. Jätä varattu mies rauhaan ja keskity sinkkumiehiin.
Ap, tuo on niin tuttua! Sain baarissa vaihteeksi kuulla olevani mitä erityisin ja ihanin, kauniskin. Tuli mieleen kysyä, että onko mies vapaa? Ei ollut, kotona puoliso ja kolme lasta. Oli työmatkalla, joten olisi kaivannut hotelliinsa yöseuraa. Jätin menemättä.
Sinkkuna yritän ajatella, että kunpa löytyisi vapaa mies, mutta aitiivisimpia tuntuvat olevan juuri varatut. Jää vain valju olo noiden varattujen vonkailijoiden lirkutteluista. Itse kaipaisin rakkaussuhdetta, enkä satunnaista seksiä, jonka jälkeen mies palaa perheensä luo kotiin.
Itse toki päätät mitä teet, mutta älä tuosta nyt mitään suuria ala haaveilla.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:40"]
En ole tuo parin aiemman viestin ap. En todellakaan aio harrastaa seksiä, en halua antaa varatulle miehelle sitä nautintoa ja toisaalta pelkään omia tunteitani ja että minuun sattuu ennemmin tai myöhemmin. -aito ap
[/quote]
Niin sattuu, lisäksi saat huoran maineen ja menetät itsekunnioituksesi ja muiden arvostuksen. Unohda koko hanke.
Älä kuuntele av-mammojen neuvoja. He haluavat ohjailla muita naisia moraaliseen elämään, jotta kilpailu komeista miehistä vähenisi. He olisivat jo "ratsastamassa".
Sano ei varatulle miehelle. Itse olen tehnyt aina niin oman itsekunnoitukseni takia.
Kerran sanoin kyllä kun mies ensin jätti avokkinsa. Ei siitäkään mitään tullut, liian veres ero, että olisi kannattanut vain säästää omaa sieluani.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:57"]
Sano ei varatulle miehelle. Itse olen tehnyt aina niin oman itsekunnoitukseni takia.
Kerran sanoin kyllä kun mies ensin jätti avokkinsa. Ei siitäkään mitään tullut, liian veres ero, että olisi kannattanut vain säästää omaa sieluani.
[/quote]
Sijaitseeko sielu jalkojen välissä?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:57"]
[/quote]
Sijaitseeko sielu jalkojen välissä?
[/quote]
Jokaiseen ihmiseen jää pala itsestä. Mitään turhia kohtaamisia en harrastakaan.
Tässä tapauksessa meillä tietysti li suhde, mutta myöhemmin ymmärsin olleeni laastarisuhteen laastari. Mies ei tietysti sitä tajunnut, tarvitsi jonkun jonka voimalla kiskaista itsensä irti. Tämä ei todella ollut kovinkaan merkityksellinen episodi elämässäni. Kunhan vain kerroin, että joskus varattu mies voi myös päättää päättää suhteensa. Sen päätöksen kannattaa antaa tapahtua ennen uutta suhdetta. Olen toki tavannut useitakin näitä muutaman lapsen isiä, jotka ovat haikanneet perääni. Heitä en ole ottanut tosissani lainkaan. Korkeintaan imarteluna, tallattanut kauniit sanat ravinnoksi sielulleni.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:54"]
Älä kuuntele av-mammojen neuvoja. He haluavat ohjailla muita naisia moraaliseen elämään, jotta kilpailu komeista miehistä vähenisi. He olisivat jo "ratsastamassa".
[/quote]
Höpö höpö. Tässä ollaan tukevasti ja onnellisesti naimisissa. Me nimittäin tiedämme onnellisen ja pitkän liiton salaisuuden: moraali ja hyvyys, ei luihuus ja itsekkyys.
Tekosi määrittävät sinut. Keräät kaltaisiasi ympärillesi.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:36"]Luotan omaan mieheeni 100% mutta jos petetty vaimo olisin minä, saisit nukkua loppuelämäsi toinen silmä auki.[/quote]
Kumpi silmä?
[/quote]
Se mikä ei ole uponnut tyynyyn.