Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannustakaa minua sanomaan ei varatulle miehelle

Vierailija
12.10.2014 |

Olen tosi ihastunut varattuun mieheen joka haluaa minulta seksiä. Puhuu ikävästi vaimostaan ja yrittää vietellä minua ja puhuu kauniilla sanoilla. Koska olen ihastunut niin tottakai tavallaan halauisin myös, mutta sitten jokin naisellinen osa päässäni uskottelee että ehkä mies rakastuu minuun kun makaan hänen kanssaan tai muuta älytöntä mikä ei koskaan pidä paikkaansa. Ole n vaan sokaistunut kivan ja komean miehen huomiosta. Tsempatkaa minu näyttämään miehelle ettei hän voi ohjailla minua ja etten anna hänelle mitään koska en halua tehdä niin hänen vaimolleen. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 19:48"]Olen tosi ihastunut varattuun mieheen joka haluaa minulta seksiä. Puhuu ikävästi vaimostaan ja yrittää vietellä minua ja puhuu kauniilla sanoilla. Koska olen ihastunut niin tottakai tavallaan halauisin myös, mutta sitten jokin naisellinen osa päässäni uskottelee että ehkä mies rakastuu minuun kun makaan hänen kanssaan tai muuta älytöntä mikä ei koskaan pidä paikkaansa. Ole n vaan sokaistunut kivan ja komean miehen huomiosta. Tsempatkaa minu näyttämään miehelle ettei hän voi ohjailla minua ja etten anna hänelle mitään koska en halua tehdä niin hänen vaimolleen. 
[/quote]
Kuulostaa tosiaankin kivalta mieheltä! :D
1. Anna olla
2. N*ssi sitä ja jätä
Siinä vaihtoehdot :)

Vierailija
2/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä oikeasti kai haluaisi edes olla miehen kanssa joka on valmis tekemään tollasta vaimolleen, anna olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Mies, joka haluaa tehdä noin omalle vaimolleen (ja perheelleen, jos sellainen on) ei ole haluttava

2) Olet sen verran arvokas ihminen, että sinun ei tarvitse lähteä osaksi pettämiskuvioita ja pönkittämään miehen egoa 

Minulla oli samanlainen tilanne työkaverin kanssa, mutta pysyin erossa hänestä. Olemme nykyään hyviä kavereita ja nyttemmin kumpikin tyytyväisiä siihen, että sanoin aikoinani ei.

Vierailija
4/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 19:48"]

Olen tosi ihastunut varattuun mieheen joka haluaa minulta seksiä. Puhuu ikävästi vaimostaan ja yrittää vietellä minua ja puhuu kauniilla sanoilla. Koska olen ihastunut niin tottakai tavallaan halauisin myös, mutta sitten jokin naisellinen osa päässäni uskottelee että ehkä mies rakastuu minuun kun makaan hänen kanssaan tai muuta älytöntä mikä ei koskaan pidä paikkaansa. Olen vaan sokaistunut kivan ja komean miehen huomiosta. Tsempatkaa minu näyttämään miehelle ettei hän voi ohjailla minua ja etten anna hänelle mitään koska en halua tehdä niin hänen vaimolleen. 

[/quote]

Mies rakastuu sinuun, jos makaat hänen kanssaan. Sano "kyllä".

1) Kerranhan täällä vain eletään

2) Mistä sen tietää, vaikka miehesikin olisi pettänyt

3) Elämän lopussa katuu tekemättömiä asioita, ei tehtyjä

4) Se ei satuta mitä ei tiedä

5) Aids on luultua harvinaisempi Suomessa

6) Ehkä miehesi ei olekaan sielunkumppanisi, koska sinulle kehittyi tällaisia tunteita

7) Eihän tunteilleen mitään voi

8) Ei ole sinun vikasi, että tämä mies vei jalat altasi. Yritit parhaasi.

9) Ajattele miten hyvältä se tuntuisi

10) Entä, jos tämä uusi mies onkin sielunkumppanisi

11) Hotelleissa on tähän aikaan vuodesta edullisia tarjouksia.

Vierailija
5/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan aika hyvä kommentoimaan tähän, koska minulle kävi takavuosina niin ikävästi, että varattu mies luikerteli elämääni. Surullista, todella. Mies kyllä valehteli minulle, mutta pidän itseäni aika tollona, etten tajunnut miten hänen elämänsä oikeasti oli. 

Itse miettisin sitä, että millainen mies pettää vaimoaan. En voisi kunnioittaa häntä, vaan halveksisin syvästi. Hän ei kanna vastuutaan valinnoistaan ja parisuhteestaan, perheestään. Hän on valmis uhraamaan monen onnen saadakseen seksiä. En voisi nauttia seksistä hänen kanssaan myöskään. Ja tosiaan, en haluaisi, että joku nainen kärsii miehensä pettämisen takia ja minä olisin siinä osallisena.

Tuhlaat elämääsi, jos aloitat minkäänlaisen suhteen varatun miehen kanssa. Yksinkin parempi ja aivan vapaana kuin tuollaisen pettäjän ja valehtelijan kanssa. 

Sitten vielä se, että jos aloitat suhteen tähän mieheen, et ole enää mielessäsi vapaa, olet kiintynyt tähän mieheen, et enää etsi, et edes kiinnitä huomiota vapaisiin miehiin. Se olisi tosi kurjaa sinun tulevaisuutesi kannalta.

Vierailija
6/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, minä olen sinkku, varattu mies vekottelee minua. -ap

Vierailija
7/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi nussia, mutta älä rakastu. Joten jos oikeasti olet ihastunut, niin suosittelen jättämään väliin...

Vierailija
8/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:09"]

5, minä olen sinkku, varattu mies vekottelee minua. -ap

[/quote]

Okei

12) Olet sinkku, eli vapaa tekemään mitä haluat

13) Et ole vastuussa siitä mitä varattu tekee, olet vain itsestäsi vastuussa

14) Jos mies ei petä sinun kanssasi, niin sitten jonkun toisen kanssa, rakastuu häneen ja sinä jäät ilman

15) Testaat vain miehen vaimon puolesta onko mies hänelle uskollinen. Teet siis oikeasti palveluksen. 

Vierailija
9/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, tästä oli apua. Käyn panemassa sitä.

-ap

Vierailija
10/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä tee sitä. Olet avionrikkoja jos teet sen. Ja hei haloo onko sun mielestä vaimostaan rumasti puhuva petturisika seksikäs vain koska on komea? Sisältä täysi itsekäs paska joka tekee sulle saman aikanaan jos sen nyt otat. Eikö sulla ole mitään moraalia? Vittu ihmiset, ootte perseestä.

Vierailija
11/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:19"]

Ap älä tee sitä. Olet avionrikkoja jos teet sen. Ja hei haloo onko sun mielestä vaimostaan rumasti puhuva petturisika seksikäs vain koska on komea?[/quote]

Ummm... onko tämä kompa? En tiedä mitä tähän pitäisi vastata.

No sanon, että on se seksikäs.

-ap

Vierailija
12/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies ei ole vapaa. Et vietä hänen kanssaan avoimesti viikonloppuja, et rakasta häntä julkisesti, olet koko ajan odotustilassa ja valmiina. Rakastu mieluummin sinkkuun, kuin roiku jossain joka ei kuitenkaan jätä vaimoaan. Se että puhuu ikävästi vaimostaan on pillupuhetta sulle; vanha kunnon säälipillun kerjuu. Samalla mitätöi sinulle kilpailijaasi että antaisit ja kokisit voittaneesi jotain. Itsekunnioitusta peliin, älä rupee pukin patjaksi.

Ugh, olen puhunut terv. ei eilisen teeren muija

Vierailija
13/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teet itsestäsi samalla myös halvan jos panet varattua. Vaikka mieshän on tässä se kusipää ja pettäjä, mutta ei se suakaan kunnioita. Turha sit itkee mikset saa oikeeta parisuhdetta kenenkään kivan miehen kanssa.

Vierailija
14/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää saada sinut levittämään reitesi haukkumalla vaimoansa ja imartelemalla sinua. Se on miesten vanha iskutemppu: uskottelee typerälle naiselle että hän on parempi kuin joku toinen nainen, sillä yleensä tyhmemmiltä naisilta saa pesää. Siinä vedotaan naisten keskinäiseen kateuteen ja kilpailuun miesten huomiosta.

Se, että hän iskee sinua haukkumalla vaimoaan, on kuitenkin merkki siitä ettei ole kiinnostunut SINUSTA vaan keskittyy pelkästään pettämään vaimoaan. Sinusta tulee pelkkä pelinappula heidän avioliittokriisiinsä.

Jos mies olisi varattuna oikeasti ihastumassa sinuun ja ajattelisi eroavansa takiasi, ei kai pöljinkään puhuisi vaimostaan.

Ja jos selvästi jo ilmaissut haluavansa seksiä, ei taida todellakaan olla vakava suhde mielessä.

Vierailija
15/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile hankkiutua hänelle raskaaksi. Se toimii usein.

Vierailija
16/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:19"]

Ap älä tee sitä. Olet avionrikkoja jos teet sen. Ja hei haloo onko sun mielestä vaimostaan rumasti puhuva petturisika seksikäs vain koska on komea?[/quote]

Ummm... onko tämä kompa? En tiedä mitä tähän pitäisi vastata.

No sanon, että on se seksikäs.

-ap

[/quote]

Ei ole kompa vaan sinä olet pinnallinen tyhjäpää.

Vierailija
17/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma kostaa. Tulet varmasti itsekin petetyksi. Älä sitten valita.

Vierailija
18/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu ei ole vain miehellä. Jokaisella on vastuu itsestään. Et voi sulkea teoistasi seurauksia pois. Sinä menet tietoisesti sotkemaan liittoa. Takes two to tango, babe.

Luotan omaan mieheeni 100% mutta jos petetty vaimo olisin minä, saisit nukkua loppuelämäsi toinen silmä auki.

Vierailija
19/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:36"]Luotan omaan mieheeni 100% mutta jos petetty vaimo olisin minä, saisit nukkua loppuelämäsi toinen silmä auki.[/quote]

Kumpi silmä?

Vierailija
20/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo parin aiemman viestin ap. En todellakaan aio harrastaa seksiä, en halua antaa varatulle miehelle sitä nautintoa ja toisaalta pelkään omia tunteitani ja että minuun sattuu ennemmin tai myöhemmin. -aito ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi