Nainen ei sitten ole kiinnostunut. Mitäs nyt.
Tuli siis vahvistus sille että nainen kenestä olen kiinnostunut haluaa olla vain ystäviä. Oltiin käyty treffeilläkin. Uskalsin sitten taas laittaa viestiä että lähdetäänkö leffaan ja nainen vastasi että voi lähteä leffaan ystävinä mutta se ei taida minulle käydä joten ei lähde. Tässä ei nyt taida olla enää mitään epäselvää? Olen nyt aika pettynyt. Olin hänestä aika pitkään kiinnostunut ja kyllä taidan olla edelleen. Että mitäs nyt? Ollaan samalla työ paikalla joten yritänkö olla niin kuin mitään ei tapahtunut vai välttelenkö?
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 23:07"]
Oisko jollain linkittää tän tyypin aiempia keskusteluja niin tietäis mikä tilanne on kokonaisuudessaan?
[/quote]
Eiköhän tämä ainakin ole http://www.vauva.fi/keskustelu/4275241/ketju/onko_mulla_mahdollisuuksia_naiseen
Voi ap, olet ilmiselvästi rakastunut siihen naiseen. Sinun on vaikeaa päästä irti ajatuksesta, että nainen ei välitä sinusta romanttisessa mielessä. Olen nainen ja olen joskus rakastumisen huumassa lähettänyt kukkia miehelle ihan lähetin avulla! Voiko hassumpaa olla, mutta sitä se rakastuminen voi teettää.
Olosi on varmasti aika tuskallinen ja sitä vielä lisää se, että näet naisen usein. Mutta vaikuttaa todella siltä, että ei se nainen lämpene sinulle. Ole iloinen, että voit joskus aina jutella hänelle, mutta älä enää haaveile enemmästä. Onnea sinulle!
Voi jestas mikä tiivitaavi! Minkä ikäinen mahdat olla? Kuulostat juttujesi perusteella 15-vuotiaalta. Mutta tämänhän on pakko olla provo, ei tollasia idiootteja toivottavasti ole olemassa. Tai jos on niin päässä on piuhat vinksallaan ja pahasti.
Tämä viestiketju on inhottavaa provoa oikeita mt-ongelmaisia ja tukityöllistettyjä kohtaan :(
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:04"]
Ei minulla ole autoon rahaa. Ja eikö se vaikuttaisi jotenkin oudolta jos ostaisin hänelle auton.
[/quote]
vittu mikä uuno sä oot :D
älä anna pakkien lannistaa, pettymyksiä tulee ja menee. Niistä voi oppia tai sitten olla oppimatta, mutta tulet vahvemmaksi ainakin! Kaikki kokee pettymyksiä ihmissuhteissa. Itse naisenakin olen saanut pakit. Tottakai se kirpaisee, ymmärrän että nuorena se tuntuu todella pahalta ja pelko että tulee torjutuksi saattaa aiheuttaa sen, ettei uskalla edes yrittää, esim. jutella naisille. Kuulostat oikein mukavalta ja vieläpä herrasmieheltä, kukkiakin olet vienyt! uskon että varmasti kohtaat jonkun naisen jonka kanssa klikkaa molemminpuolisesti! Sitä ennen älä jää suremaan vaan eteenpäin ja pettymysten osuessa kohdalle, älä lannistu! Lupaan että vain vähän aikaa kirpaisee ja se menee ohi. Joskus myöhemmin voi jopa naurattaa koko juttu.
Kuitenkin jos nainen sanoo ettei kiinnosta, en suosittelisi mitään moovsseja enää. Hän on kyllä harkinnut sanojaan.
Eteenpäin vain ja voimia!
Voi jeesus tämä sama jankkaaja taas, mikä siinä on että et suostu uskomaan että nainen ei halua kanssasi muuta kuin ystävyyttä? Edellisessä samaa asiaa käsittelevässä ketjussasi sait montakin neuvoa jättää nainen rauhaan, miksi siis et yksinkertaisesti tee niin?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:20"]
Tuli siis vahvistus sille että nainen kenestä olen kiinnostunut haluaa olla vain ystäviä.[/quote]
Kertoisitko mikä vahvisti tämän asian sinulle?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:47"]
no kertokaa että miten se onnistuu että annan vain olla kun tuntuu että tämä on isku vasten kasvoja. Joskus tuntuu että olisi varmaan parempi että mua ei olisi koska ei tunnu mulle olevan paikkaa missään.
[/quote]
Rakkautta ei voi ostaa. Ja on kuule ihan elämän realiteetti se, että pettymyksiä tulee. Pitää osata käsitellä omia tunteitaan. Jos et vielä osaa, niin opettele, muuten on mielenterveytesi vaarassa. Jotta elämässä voi saada yhtään mitään, pitää yrittää ja laittaa itsensä likoon. Sekä työelämässä että ihmissuhteissa. Aina ei kuitenkaan voi onnistua, eikä saada mitä haluaa ja se sitten kirpaisee ja aiheuttaa pettymyksiä. Mutta se on aivan normaalia elämää. Siksi lapsetkin pitäisi opettaa sietämään pettymyksiä, ettei sitten aikuisena tarvitse tappaa toista tai itseään sen tähden että saa "iskun vasten kasvoja". Kun joutuu luopumaan jostain mitä olisi halunnut, sitä varten ihmisellä on suru. Eli sure tykönäsi se, ettet saanut mitä halusit. Niin pääset asiasta yli ja voit kohta kiinnostua muista naisista. Naiset haistavat kaukaa jos haluat ripustautua tai yrität jotenkin väkisin, lahjomalla tms saada itsellesi rakkautta. Ja se on hyvin ahdistavaa. Se mikä tekstissäsi huolestuttaa on se, että tunnut laittavan toisen ihmisen harteille paljon; jos et saa vastakaikua susta tuntuu ettei sulla ole paikkaa missään? Toisen ihmisen tehtävänä ei ole täyttää elämääsi. Tavallaan olemme jokainen vastuussa omasta hyvinvoinnistamme. Kaikki kaipaamme läheisyyttä ja sitä että olisi jollekin rakas ja ainutlaatuinen, mutta ensin pitäisi rakastaa itse itseään. Muuten kyseessä on riippuvuussuhde, eikä se taas ole rakkautta. Ehkä tarvitsisit hieman apua tunne-elämäsi kanssa??
Oisko jollain linkittää tän tyypin aiempia keskusteluja niin tietäis mikä tilanne on kokonaisuudessaan?