Nainen ei sitten ole kiinnostunut. Mitäs nyt.
Tuli siis vahvistus sille että nainen kenestä olen kiinnostunut haluaa olla vain ystäviä. Oltiin käyty treffeilläkin. Uskalsin sitten taas laittaa viestiä että lähdetäänkö leffaan ja nainen vastasi että voi lähteä leffaan ystävinä mutta se ei taida minulle käydä joten ei lähde. Tässä ei nyt taida olla enää mitään epäselvää? Olen nyt aika pettynyt. Olin hänestä aika pitkään kiinnostunut ja kyllä taidan olla edelleen. Että mitäs nyt? Ollaan samalla työ paikalla joten yritänkö olla niin kuin mitään ei tapahtunut vai välttelenkö?
Kommentit (70)
No kukat oli kyllä hänen lempi kukkia kun olin sitä aikaisemin kysynyt että mitkä ovat ja vein sitten niitä. mutta kai olen sitten niin surkee että ei auta.
no en kyllä voisi koskaan satuttaa. vaikka hän ei minusta olisi kiinnostunut.
No työpaikalla ei just tuon takia kannata ylipäätään koskaan aloittaa mitään. Olet niinkuin ei mitään olisi tapahtunut, naisellahan ei ole mitään velvoitetta alkaa sun kanssa mihinkään mitä ei halua.
Jos kaikkien miesten kanssa olisi pitänyt alkaa seurustelemaan jotka niin ovat halunneet, olisi mulla nykyään karsea mieshaaremi.
Nyt n parasta, että puret hammasta yhteen ja lähdet kaverina sinne leffaan. On helpompi sitten töpaikalla kohdata. Olet yhtä ihanasti käyttäytyvä herrasmies kuin aikaisemmin.
Naiset kavereina on muuten hyvä juttu: voivat tuntea montakin naista, joille voi sinua esitellä suhdetarkoituksessa. Nyt ei ehkä tunnu siltä, että haluaisit tätä tehdä, mutta jo muutaman kuukauden päästä, voi olla hyväkin juttu.
toimit normaalisti, eli tervehdit töissä ja juttelet niitä näitä jos tapaatte vaikka taukotilassa mutta et todellakaan ala norkumaan naisen työpisteen nurkilla tai tekemään tikusta asiaa. Nyt sulla on mahdollisuus pysyä kaveriportailla mutta jos alat stalkkaamaan, pääset nopeasti "outo pervo" -listalle eikä se ole missään nimessä tavoiteltavaa.
No eihän tuolle mitään voi. En nyt oikein edes ymmärrä kysymystä. Olet ihan niinkuin ennenkin.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:58"]
Mutta minusta meillä oli jonkilainen yhteys... olenko sitten kuvitellut senkin.
[/quote]
Yhteys voi olla ihan kaverillinenkin. Onko sulla aiempia kokemuksia parisuhteista?
Älä paisuttele asiaa. Pettymys menee aikanaan ohi, sitä odotellessa kätke ikävät tunteesi parhaasi mukaan ja käyttäydy asiallisesti ja ystävällisesti, kuin mitään dramaattista ei olisi tapahtunut. Eikä olekaan, kyseessä on vain pieni takaisku. Elämä jatkuu.
Kerran olen lyhyesti seurustellut. se ei kyllä kestänyt kauaa ja nainen jätti minut.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:04"]Ei minulla ole autoon rahaa. Ja eikö se vaikuttaisi jotenkin oudolta jos ostaisin hänelle auton.
[/quote]
Apua ootko vähän yksinkertainen? Ehkä hän ei sinusta kiinnostunut kun olet niin tosikko! Mutta hei, älä masennu, on sullekin ottajia. Annat nyt vaan olla. Ja et tod ala mitään koruja ostelemaan, se tehdään vasta parisuhdevaiheessa!
Ei nyt kannata jäädä jumiin tuohon. Jos nainen on sanonut ettei häntä kiinnosta niin sitten häntä ei kiinnosta. Sen ei tarvitse tarkoittaa, että hänellä olisi toista miestä tai mitään sellaista. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Nyt olisi tosi tärkeää hyväksyä se, että teistä ei tule paria. Se asia ei muutu koruilla tai edes autolla (ja ymmärsit varmaan, että se autojuttu oli vitsi). Yhteys voi olla ihan kaverillinen, normaalisti ihmiset ovat ystävällisiä toisilleen eikä se tarkoita että olisi ihastunut, ja lisäksi ihastuneena sitä saattaa joskus kuvitellakin jotain sellaista yhteyttä mitä ei ole.
no kertokaa että miten se onnistuu että annan vain olla kun tuntuu että tämä on isku vasten kasvoja. Joskus tuntuu että olisi varmaan parempi että mua ei olisi koska ei tunnu mulle olevan paikkaa missään.
Omasta kokemuksestani tiedän, että jos toinen sanoo selkeästi ei, niin se asia ei tule siitä miksikään muuttumaan, vaikka millä tavalla asiaa venkoilisit. Eli sitä parempi, mitä nopeammin unohdat koko jutun.
Minä ihan kauniina ja nuorena naisena oon saanut pakit ekojen/toisten treffien jälkeen, tottakai se kirpaisee! Ja tuntui, että hei, meillä on yhteys ja synkkaa ja pam! Toista ei kiinnostakaan. Eli naisillekin käy noin. Siinä sitte masistelee ehkä pari viikkoa, ihmettelee, että mikä minussa on vikana kun toinen ei sitä ees kertonut. Mut hei, se tunne menee ohi! Me ollaan ihmisinä kaikki erilaisia ja meil kaikilla on omia piruja päässä. Nyt vaan toiveikkaana eteenpäin.
Tähän ei nyt auta muu kuin, että töissä keskityt työntekoon, olet tätä naista kohtaan yhtä asiallinen kuin muitakin työtovereitasi kohtaan, ja vapaa-aikana suuntaat kiinnostuksesi ulkomaailmaan ja muihin naisiin.
Harrasta, tapaa ystäviä, käy ulkona, tutustu aktiivisesti muihin naisiin. Vaivaa pitää nähdä, ja silti ei voi taata, että kohtaat elämäsi rakkauden kuin vasta pitkän ajan kuluttua. Jos tapaat ihan pian, et edes muista tätä naista, joka ei ole sinusta kiinnostunut romanttisessa mielessä. Sellaista se elämä on. Muista, että Helsingin talouksista 50 % on yksin asuvien. Aika moni tietää, millaista on etsiä omaa rakasta.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:50"]
Minä ihan kauniina ja nuorena naisena oon saanut pakit ekojen/toisten treffien jälkeen, tottakai se kirpaisee! Ja tuntui, että hei, meillä on yhteys ja synkkaa ja pam! Toista ei kiinnostakaan. Eli naisillekin käy noin. Siinä sitte masistelee ehkä pari viikkoa, ihmettelee, että mikä minussa on vikana kun toinen ei sitä ees kertonut. Mut hei, se tunne menee ohi! Me ollaan ihmisinä kaikki erilaisia ja meil kaikilla on omia piruja päässä. Nyt vaan toiveikkaana eteenpäin.
[/quote]
olen myös hyvännäköinen ja kiva nainen, ja minulle on käynyt noin vaikka kuinka monta kertaa!! ja olen varmasti toiminut toisellekin noin, monta kertaa. sellaista se elämä nyt vain on, MOLEMMILLE pitää kolahtaa, YHTÄ AIKAA, jotta se toimii. useinmiten ei osu kohdilleen, joskus osuu.
Joko sulla on mopokortti? Entä rippikoulu käyty? Riparilta voit löytää uusia naisia ensi kesänä ja mopon kyytiinkin on aina tulijoita. Ja sitä paitsi 15-vuotiaalla on kyllä koko maailma vielä edessään.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:17"]
Jos nyt kuitenkin kokeilisit vielä sitä korua.
[/quote]
Olisiko tämä hyvä?
https://www.timanttiset.fi/fi/Timanttikorut/SANDBERG-Kassiopeia-1-timanttisormus-valkokulta_2670-13264