onko mulla mahdollisuuksia naiseen?
Hän on samalla työpaikalla. Olen kysynyt monta kertaa ulos. Kieltäytyy aina. Perjantaina vein kukkia hänelle ja kysyin taas. Hän meni jotenkin oudoksi, eikä vastannut mitään. Kysynkö huomenna uudelleen?
Kommentit (38)
Mutta hän kysyi niin tarkkaan asioita harastuksestani. Yleensä ihmiset eivät siitä kysy tai jaksa jutella kun se on kai ihmisten mielestä tylsä harrastus.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 17:33"]Mutta hän kysyi niin tarkkaan asioita harastuksestani. Yleensä ihmiset eivät siitä kysy tai jaksa jutella kun se on kai ihmisten mielestä tylsä harrastus.
[/quote]
Tässäpä on loistava esimerkki siitä, että liian ystävällinen ei kannata olla. Näköjään se tulkitaan flirttailuksi.
Uuuh...ahdistelun puolelle menee. Normaaliin käytöstapoihin kuuluu olla kiinnostunut työkaverin asioista jos ne tulee puheeksi. Jätä asia nyt, ennen kun joudut esimiehen puhutteluun.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:51"]
No olen kyllä yrittänyt olla ystävällinen. Olenko sitten tehnyt jotain väärin.
[/quote]
Jos sitä ei sun seura kiinnosta, niin ei kiinosta. Ei siinäy stävällisyys tai kukkapuskan anto auta. Kannattaa uskoa jo.
Teet itestäs pellen ja kohta se ärähtää, kun sillä menee hermot.
Voi ap kulta, sinä olet selvästikin aivan kuutamolla normaalin sosiaalisen kanssakäymisen säännöistä. Toivoisin tietäväni jonkun opaskirjan, jota voisin suositella, mutta en tiedä onko tuollaista kirjoitettu. Oletko joku asperger tai vastaava? Sinun ajattelutapasi ja tulkintasi tuntuvat kovin vierailta tavallisen ihmisen näkökulmasta. Mutta meillä kaikilla muilla on yhteiset säännöt, joiden mukaan pelataan ja joita noudattamalla yhteiselo sujuu mukavasti. Sinun pitäisi nyt jostain etsiä aihetta käsittelevä opas, jotta oppisit ymmärtämään ympäristöäsi ja toisia ihmisiä paremmin.
Sinun tapasi toimia tuntuu meistä muista pelottavalta ja ahdistavalta, vaikka luultavasti et tarkoita mitään pahaa. Tämän vuoksi toivon kovasti, että löydät keinon oppia nämä yhteiset säännöt ja miten tulkita erilaisia sosiaalisia tilanteita.
No en kyllä ole ahdistellut. Kysynyt vain ulos. En ole häneen koskaan koskenut.
Millä alalla olette? Minkä ikäinen ap. olet?
Olet kuutamolla, niin kuin joku jo mainitsi.
Sinä joka puhuit sosiaalisista taidoista. en ole ennen häntä koskaan ketään pyytänyt ulos koska en ole koskaan uskaltanut. Ajattelin että hän on minusta kiinnostunut ja päätin uskaltaa. Ja ajattelin että naiset pitävät kukista. Kysyin aikaisemmin että mitkä ovat hänen lempikukkia ja vein niitä. Harmittaa jos olen pyytäynt liian monta kertaa ja pilannut jutun.
En tarkkaan halua kertoa alaa tai ikää. Mutta nainen on mua ehkä 2 vuotta vanhempi. Voiko epäröidä sen takia? ja joo olen aika kokematon naisten kanssa. Siksi harmittaa myös jos tämä menee pilalle.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:32"]
En tarkkaan halua kertoa alaa tai ikää. Mutta nainen on mua ehkä 2 vuotta vanhempi. Voiko epäröidä sen takia? ja joo olen aika kokematon naisten kanssa. Siksi harmittaa myös jos tämä menee pilalle.
[/quote]
Nainen ei ole sinusta kiinnostunut, jätä hänet rauhaan ja keskity töihisi, hänkin luultavasti yrittää keskittyä, mutta käytöksesi ahdistaa häntä. Kahden vuoden ikäero ei ole merkittävä, merkittävää on se, ettei hän ole suostunut lähtemään kanssasi minnekään, vaikka olet jo useamman kerran pyytänyt. Häpäiset itsesi ja teet itsestäsi oudon friikin hänen silmissään jos vielä kysyt. Peräänny ja lopeta hänen ahdistelunsa, jos et usko tulet seuraavana käymään keskustelua esimiehen kanssa aiheesta.
Kokeilepa nettideittipalstoja. Siellä tiedät, että nainen on haku päällä ainakin.
Kaikki hyvät ketjut tippuu, kun sä jauhat ja jankutat tota sontaas. Oletko takiainen? Ei tarkoittaa ei.
Olen sitten kai joku hirviö. Ei ihme että kukaan ei minusta kiinnostu.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:56"]
[/quote]
Se, ettei hän kiinnostunut ei tarkoita, ettei joku muu voisi jatkossa kiinnostua. Sinun kannattaa kuitenkin harjoitella sosiaalista kanssakäymistä, lue vaikka aiheesta ensin niin toiminta ja tilanteiden/ihmisten lukeminen on sitten luontevampaa.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:56"]
[/quote] et varmasti ole, sulle löytyy joku muu. Ei tunteet aina kohtaa.
Tee näin : älä enää kysele naista treffeille vaan jää rauhassa odottamaan ja tarkkailemaan tilannetta, anna naisen tehdä joku tai mielummin useampia eleitä jotka voisit tulkita kiinnostukseksi. Ehdota tapaamista vasta kun saat jonkinlaisen varmuuden, odota kuitenkin esim. puoli vuotta ehdottelematta yhtään mitään!
Olet varmasti ok tyyppi, minulla on ystävä joka muistuttaa sinua ap! Hän on hyvin älykäs mutta sosiaalisesti vähän kömpelö
Veikkaisin, että ap vain provoilee. Tai sitten on vain tosi tyhmä. Pitäisi normaalijärkisen jo tajuta, että ei natsaa, ei.
Ap, työpaikkaromanssit ovat muutenkin hankalia ja aiheuttavat harmia. Älä yritä sitä naista vaan hae seuraa muualta. Kukat ovat ihan ok mutta vasta sitten kun nainen on soittanut selvästi kiinnostusta ja luvannut vaikka lähteä ulos.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:51"]
No mitä sanotte kun kuitenkin kerran istuimme samassa pöydässä työpaikan ruokalassa. silloin hän vaikutti kiinostuneelta. Kyseli kaikkea. Sen jälkeen pyysin ensimmäisen kerran ulos. Harmittaa kun ei ole lähtenyt, vaikka tuntui että juttelu onistui silloin kerran.
[/quote]
Istun joka päivä useamman miehen kanssa työpaikan ruokalassa ja olemme kiinnostuneita toistemme asioista, koska meillä on normaalit sosiaaliset lahjat ja käytöstavat ja pidän miehistä työkavereinani ja osasta ystävinäni. Kenekään kanssa en lähtisi treffeille. Olet pelottava.